Szukaj
Znalazłem 65 takich materiałów
W takim modelu, tyle że z '31, Enzo Ferrari rozstrzygnął ostatni wyścig w jego karierze: Il Giro delle Tre Province ( okrążenie trzech województw) 9 sierpnia 1931 roku, ukończył wyścig na drugim miejscu, za Tazio Nuvolari.
Silnik R8 o pojemności 2336cm³ generował 165 KM, co pozwalało ośiągnąć 195 km/h
W przypadku Corolli Levin był to 4A-GE "Black Top" o mocy 165 KM @ 7800 rpm. Mirage Asti miał 4G92-MIVEC o mocy 175 KM @ 7500 rpm. Natomiast pod maską Lucino Coupe znajdował się SR16VE o mocy 175 KM @ 7800 rpm.
Corolla i Mirage mają masę około 1040 kg, natomiast Lucino 1110 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje im nieco ponad 7 sekund.
Te konkretne wersje dostępne były tylko z kierownicą po prawej stronie i sprzedawane w latach 90 jako usportowione samochody dla młodych ludzi.
MODEL: VW Polo 6N.
SILNIK: 1.4 (clean).
MOC: Seria.
ZAWIESZENIE: Air Ride System.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: 16″, 165/40.
NADWOZIE: Tylne lampy od 6N2, przednie lampy (black soczewki), brak listew na drzwiach.
WNĘTRZE: Seria.
AUDIO: Tuba 600watt + wzmacniacz 1200watt.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
Auto będzie bazowało na płycie podłogowej Chryslera 300C, do napędu posłużą benzynowe i wysokoprężne motory o mocach od 250 do 450 KM, w tym 3.0 V6 Twin Turbo z technologią Multiair oraz 8-cylindrowy motor Maserati, z kolei napęd będzie przekazywany na tylną oś.
Produkcja ma się zacząć w 2015 roku a cena minimalna ma wynosić 40 tyś euro (165 tyś zł).
Nowy rok zapowiada się ciekawie, mi się podoba a wam?
Dane techniczne;
Junak
masa: 115kg
silnik: 1 cylinder 49cm3
moc: 3,9km
prędkość max.: 65km/h
Liebherr
masa: 96t(165 z przeciwwagą)
silnik pojazdu: 8 cylindrowy turbo-diesel
moc: 724km
silnik dźwigu: 6 cylindrowy turbo-diesel
moc: 321KM
prędkość max: 80km/h
długość wysięgnika: 16.1m - 84m
maksymalny udźwig: 500t.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›