Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Alfa Romeo 8C Spider Corsa 1932 – Znana też jako " Tipo Mille Miglia" po wygranej w 1932 roku, w barwach Ferrari wygrał też w latach 1933 i '34. 
W takim modelu, tyle że z '31, Enzo Ferrari rozstrzygnął ostatni wyścig w jego karierze: Il Giro delle Tre Province ( okrążenie trzech województw) 9 sierpnia 1931 roku, ukończył wyścig na drugim miejscu, za Tazio Nuvolari. 

Silnik R8 o pojemności 2336cm³ generował 165 KM, co pozwalało ośiągnąć 195 km/h
    Znana też jako " Tipo Mille Miglia" po wygranej w 1932 roku, w barwach Ferrari wygrał też w latach 1933 i '34.
    W takim modelu, tyle że z '31, Enzo Ferrari rozstrzygnął ostatni wyścig w jego karierze: Il Giro delle Tre Province ( okrążenie trzech województw) 9 sierpnia 1931 roku, ukończył wyścig na drugim miejscu, za Tazio Nuvolari.

    Silnik R8 o pojemności 2336cm³ generował 165 KM, co pozwalało ośiągnąć 195 km/h
    28 lutego 2015, 16:22 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Hommell Berlinette R/S – Auto bardzo egzotyczne z Francji. 
165 KM , 0-100km/h w 7,7 s , v-max 236 km/h.
    Auto bardzo egzotyczne z Francji.
    165 KM , 0-100km/h w 7,7 s , v-max 236 km/h.
    Toyota Corolla, Mitsubishi Mirage, Nissan Lucino. – Trzy coupe z lat 90, które w najmocniejszych opcjach miały ciekawe, wysokoobrotowe silniki o pojemności 1.6L. Oczywiście wolnossące.

W przypadku Corolli Levin był to 4A-GE "Black Top" o mocy 165 KM @ 7800 rpm. Mirage Asti miał 4G92-MIVEC o mocy 175 KM @ 7500 rpm. Natomiast pod maską Lucino Coupe znajdował się SR16VE o mocy 175 KM @ 7800 rpm. 
Corolla i Mirage mają masę około 1040 kg, natomiast Lucino 1110 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje im nieco ponad 7 sekund.

Te konkretne wersje dostępne były tylko z kierownicą po prawej stronie i sprzedawane w latach 90 jako usportowione samochody dla młodych ludzi.
    Trzy coupe z lat 90, które w najmocniejszych opcjach miały ciekawe, wysokoobrotowe silniki o pojemności 1.6L. Oczywiście wolnossące.

    W przypadku Corolli Levin był to 4A-GE "Black Top" o mocy 165 KM @ 7800 rpm. Mirage Asti miał 4G92-MIVEC o mocy 175 KM @ 7500 rpm. Natomiast pod maską Lucino Coupe znajdował się SR16VE o mocy 175 KM @ 7800 rpm.
    Corolla i Mirage mają masę około 1040 kg, natomiast Lucino 1110 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje im nieco ponad 7 sekund.

    Te konkretne wersje dostępne były tylko z kierownicą po prawej stronie i sprzedawane w latach 90 jako usportowione samochody dla młodych ludzi.
    VW Polo 6N by sebeq with air ride. – Więcej zdjęć i wideo w źródle.

MODEL: VW Polo 6N.
SILNIK: 1.4 (clean).
MOC: Seria.
ZAWIESZENIE: Air Ride System.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: 16″, 165/40.
NADWOZIE: Tylne lampy od 6N2, przednie lampy (black soczewki), brak listew na drzwiach.
WNĘTRZE: Seria.
AUDIO: Tuba 600watt + wzmacniacz 1200watt.
    Więcej zdjęć i wideo w źródle.

    MODEL: VW Polo 6N.
    SILNIK: 1.4 (clean).
    MOC: Seria.
    ZAWIESZENIE: Air Ride System.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
    KOŁA: 16″, 165/40.
    NADWOZIE: Tylne lampy od 6N2, przednie lampy (black soczewki), brak listew na drzwiach.
    WNĘTRZE: Seria.
    AUDIO: Tuba 600watt + wzmacniacz 1200watt.
    Golf MK2 – Westmoreland Edition by piter. – Szerszy opis w źródle.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Szerszy opis w źródle.
    MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
    SILNIK: 1.3 NZ.
    MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
    ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
    KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
    NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
    WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
    AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Toyota Corolla AE111 1997 – Popularna Corolla E11 w mało znanej wersji Levin BZ-R z silnikiem 1.6 20V 4A-GE BlackTop o mocy 165 KM i 162 Nm na 6- stopniowej skrzyni. Auto produkowane tylko z kierownicą po prawej stronie w latach 1995-2000, młodszy (o 2 generacje) brat AE86 Levin.
    Popularna Corolla E11 w mało znanej wersji Levin BZ-R z silnikiem 1.6 20V 4A-GE BlackTop o mocy 165 KM i 162 Nm na 6- stopniowej skrzyni. Auto produkowane tylko z kierownicą po prawej stronie w latach 1995-2000, młodszy (o 2 generacje) brat AE86 Levin.
    Następczyni Alfy 166, czyli konkurent dla E-Klasy lub 5 serii BMW.
    Auto będzie bazowało na płycie podłogowej Chryslera 300C, do napędu posłużą benzynowe i wysokoprężne motory o mocach od 250 do 450 KM, w tym 3.0 V6 Twin Turbo z technologią Multiair oraz 8-cylindrowy motor Maserati, z kolei napęd będzie przekazywany na tylną oś.
    Produkcja ma się zacząć w 2015 roku a cena minimalna ma wynosić 40 tyś euro (165 tyś zł).
    Nowy rok zapowiada się ciekawie, mi się podoba a wam?
    9 grudnia 2014, 9:47 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Trochę swoimi słowami i trochę z Autoświatu.

    Mały i duży – Mój Junak 901 RS i Liebherr LTM 1500-8.1.
Dane techniczne;
Junak

masa: 115kg
silnik: 1 cylinder 49cm3
moc: 3,9km
prędkość max.: 65km/h
Liebherr

masa: 96t(165 z przeciwwagą)
silnik pojazdu: 8 cylindrowy turbo-diesel
moc: 724km
silnik dźwigu: 6 cylindrowy turbo-diesel
moc: 321KM
prędkość max: 80km/h
długość wysięgnika: 16.1m - 84m
maksymalny udźwig: 500t.
    Mój Junak 901 RS i Liebherr LTM 1500-8.1.
    Dane techniczne;
    Junak

    masa: 115kg
    silnik: 1 cylinder 49cm3
    moc: 3,9km
    prędkość max.: 65km/h
    Liebherr

    masa: 96t(165 z przeciwwagą)
    silnik pojazdu: 8 cylindrowy turbo-diesel
    moc: 724km
    silnik dźwigu: 6 cylindrowy turbo-diesel
    moc: 321KM
    prędkość max: 80km/h
    długość wysięgnika: 16.1m - 84m
    maksymalny udźwig: 500t.
    13 października 2014, 19:45 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Zdjęcie własne,informacje ze stron producentów

    Caterham 7 165 – Samochód korzysta ze znanego 3-cylindrowego, turbodoładowanego silnika Suzuki o oznaczeniu K6A, który ma opinię jednego z najlepszych 3-cylindrowych silników, jest bardzo trwały i rozwojowy, w latach 90 napędzał takie sportowe kei car jak Suzuki Cappuccino czy Alto Works, które za jego sprawą do dzisiaj cieszą się w Japonii popularnością w modyfikowaniu, wyciskaniu mocy i zastosowaniu do wyścigów. Dodatkowo, odświeżona wersja do dzisiaj jest jedną z opcji silnikowych w modelu Jimny. Oczywiście jednostka zastosowana w Caterham 7 165 otrzymała trochę modyfikacji. Samochód ma masę 490 kg, a silnik osiąga 81 KM, co daje stosunek mocy do masy podobny jak Toyota GT86. Caterham 7 165 przyspiesza do setki w 6.9 s.
    Samochód korzysta ze znanego 3-cylindrowego, turbodoładowanego silnika Suzuki o oznaczeniu K6A, który ma opinię jednego z najlepszych 3-cylindrowych silników, jest bardzo trwały i rozwojowy, w latach 90 napędzał takie sportowe kei car jak Suzuki Cappuccino czy Alto Works, które za jego sprawą do dzisiaj cieszą się w Japonii popularnością w modyfikowaniu, wyciskaniu mocy i zastosowaniu do wyścigów. Dodatkowo, odświeżona wersja do dzisiaj jest jedną z opcji silnikowych w modelu Jimny. Oczywiście jednostka zastosowana w Caterham 7 165 otrzymała trochę modyfikacji. Samochód ma masę 490 kg, a silnik osiąga 81 KM, co daje stosunek mocy do masy podobny jak Toyota GT86. Caterham 7 165 przyspiesza do setki w 6.9 s.
    Legendy niemieckiej motoryzacji #4 – Audi Quattro to także legenda rajdów. Posiadały najmniej 165 KM, a w najmocniejszej wersji 306 KM (Audi Sport Quattro). Okres produkcji-1980-1981r.
    Audi Quattro to także legenda rajdów. Posiadały najmniej 165 KM, a w najmocniejszej wersji 306 KM (Audi Sport Quattro). Okres produkcji-1980-1981r.
    28 września 2014, 20:55 przez Blumis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Google