Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Fiat 126p – Następna fotka mojego Fiacika
Felga GTR 355 13" 5,5J 
PIRELLI P700-Z 165/55/13R
Hamulce z przodu to MIKODA GT
Zaciski Fiat Punto
Klocki BREMBO ( miękka mieszanka )
Zawieszenie to tylne amortyzatory i niższy resor włoski z odwróconymi oczami
    Następna fotka mojego Fiacika
    Felga GTR 355 13" 5,5J
    PIRELLI P700-Z 165/55/13R
    Hamulce z przodu to MIKODA GT
    Zaciski Fiat Punto
    Klocki BREMBO ( miękka mieszanka )
    Zawieszenie to tylne amortyzatory i niższy resor włoski z odwróconymi oczami
    5 listopada 2013, 23:17 przez altecsrs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    FIAT 130 Coupe 3.2 V6  '71-'78 – Silnik: 3235 ccm V6 12V
Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    Silnik: 3235 ccm V6 12V
    Moc: 165 KM przy 5600 obr./min.
    Moment obr.: 250 Nm przy 3400 obr./min.
    Napęd: RWD (jak na tamte czasy przystało)
    23 października 2013, 14:26 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moc tego silnika to 200 koni mechanicznych, a moment obrotowy wynosi 135 Nm. Porównanie? BMW S1000RR w drogowej specyfikacji ma 193 konie mechaniczne i 112 Nm momentu obrotowego przy suchej wadze 183kg, a Ducati 1199 Panigale R ma 195 koni mechanicznych i 132 Nm momentu obrotowego przy suchej wadze 165 kilogramów.
    8 października 2013, 20:35 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zabawka – jedyne 165€
    Jedyne 165€
    17 lipca 2013, 13:45 przez adamski666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Made in Poland 1972 – Marka: WSK

Model: MR16T

Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego

Lata produkcji: 1972-1977

Ilosc egzemplarzy: ~500

Historia powstania:

Dane wg prospektu fabtycznego:
Motocykl MR16T klasy 250ccm jest pojazdem sportowym, przystosowanym do startów w rajdach obserwowanych.
Posiada szereg oryginalnych rozwiązań technicznych oraz specjalny silnik o obniżonych obrotach i zwiększonym momencie obrotowym.
Sprawdzona w wielu rajdach geometria podwozia, czyni z tego motocykla pojazd, dla którego nie ma trudnych odcinków, czy złej drogi.
Mała masa pojazdu, przy elastycznym silniku, ułatwia posługiwanie się nim w najcięższych warunkach terenowych.

Dane techniczne:

Silnik:

Dwusuwowy o pojemności 250 ccm typu W3T - wersja silnika W2 o zwiększonym momencie obrotowym Masa silnika 28,5kg, moc 13,5 kM przy 4000 obr/min. Silnik opracowany na bazie silnika Wiatr 175ccm. Wzrost pojemności skokowej uzyskano przez wiekszenie skoku tłoka i jego średnicy (zastosowano tłok z węgierskiej Panonii). W późniejszych wersjach stosowano silniki 175 ccm typu W2BxS przystosowane do celów sportowych (zmiana osprzętu elektrycznego i przełożeń)

Gaznik:



Sprzeglo:

wielotarczowe mokre

Skrzynia biegów:

czterobiegowa ze zmienionymi przełożeniami w stosunku do silnika W2

Naped:

Nieosłoniętym łańcuchem

Podwozie:

rama rurowa zamknięta wykonanana z ulepszanych rur ze stali stopowej. Rurowy wahacz łożyskowany tocznie służący również jako zbiornik oleju do smarowania łańcucha. Zawieszenie przednie teleskopowe o skoku 165 mm (importowany widelec Ceriani), tylne o skoku 90 mm. W modelu późniejszym rama podwójna z rur stopowych, wahacz łożyskowany ślizgowo cienkościennych

Kola:

przednie 3,00-21' Trial, tylne 4,00-18' Trial

Hamulce:

Bebnowe sterowane mechanicznie. Bebny ze stopu lekkiego-elektronu, zebrowane, z wtopiona żeliwna wkladka. W późniejszych modelach seryjne bębny WSK

Instalacja elektryczna:

Zapłon iskrownikowy

Pojemnosci:

Zbiornik paliwa 7 l

Cieżar:

Cieżar własny 90 kg, ciężar max 210 kg

Zużycie paliwa:

5l/100 km w terenie

Szybkość maksymalna 90 km/h w terenie,
Stosowane barwy nadwozia: czerwono- czarna
    Marka: WSK

    Model: MR16T

    Producent: Wytwórnia sprzętu Komunikacyjnego

    Lata produkcji: 1972-1977

    Ilosc egzemplarzy: ~500

    Historia powstania:

    Dane wg prospektu fabtycznego:
    Motocykl MR16T klasy 250ccm jest pojazdem sportowym, przystosowanym do startów w rajdach obserwowanych.
    Posiada szereg oryginalnych rozwiązań technicznych oraz specjalny silnik o obniżonych obrotach i zwiększonym momencie obrotowym.
    Sprawdzona w wielu rajdach geometria podwozia, czyni z tego motocykla pojazd, dla którego nie ma trudnych odcinków, czy złej drogi.
    Mała masa pojazdu, przy elastycznym silniku, ułatwia posługiwanie się nim w najcięższych warunkach terenowych.

    Dane techniczne:

    Silnik:

    Dwusuwowy o pojemności 250 ccm typu W3T - wersja silnika W2 o zwiększonym momencie obrotowym Masa silnika 28,5kg, moc 13,5 kM przy 4000 obr/min. Silnik opracowany na bazie silnika Wiatr 175ccm. Wzrost pojemności skokowej uzyskano przez wiekszenie skoku tłoka i jego średnicy (zastosowano tłok z węgierskiej Panonii). W późniejszych wersjach stosowano silniki 175 ccm typu W2BxS przystosowane do celów sportowych (zmiana osprzętu elektrycznego i przełożeń)

    Gaznik:



    Sprzeglo:

    wielotarczowe mokre

    Skrzynia biegów:

    czterobiegowa ze zmienionymi przełożeniami w stosunku do silnika W2

    Naped:

    Nieosłoniętym łańcuchem

    Podwozie:

    rama rurowa zamknięta wykonanana z ulepszanych rur ze stali stopowej. Rurowy wahacz łożyskowany tocznie służący również jako zbiornik oleju do smarowania łańcucha. Zawieszenie przednie teleskopowe o skoku 165 mm (importowany widelec Ceriani), tylne o skoku 90 mm. W modelu późniejszym rama podwójna z rur stopowych, wahacz łożyskowany ślizgowo cienkościennych

    Kola:

    przednie 3,00-21' Trial, tylne 4,00-18' Trial

    Hamulce:

    Bebnowe sterowane mechanicznie. Bebny ze stopu lekkiego-elektronu, zebrowane, z wtopiona żeliwna wkladka. W późniejszych modelach seryjne bębny WSK

    Instalacja elektryczna:

    Zapłon iskrownikowy

    Pojemnosci:

    Zbiornik paliwa 7 l

    Cieżar:

    Cieżar własny 90 kg, ciężar max 210 kg

    Zużycie paliwa:

    5l/100 km w terenie

    Szybkość maksymalna 90 km/h w terenie,
    Stosowane barwy nadwozia: czerwono- czarna
    14 czerwca 2013, 1:09 przez ~MR16T | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda Savanna RX-7 – Pierwsza generacja RX-7 z lat 1978-1985. Najmocniejsza wersja wyszła na rynek japoński w 1983 r., Turbo GT-X, czyli silnik Wankla 1.2L turbo, 165 KM, prędkość maksymalna 221 km/h, masa około 1050 kg.
    Pierwsza generacja RX-7 z lat 1978-1985. Najmocniejsza wersja wyszła na rynek japoński w 1983 r., Turbo GT-X, czyli silnik Wankla 1.2L turbo, 165 KM, prędkość maksymalna 221 km/h, masa około 1050 kg.
    Moja Almera GTi – Nissan Almera 2.0 Gti 16V 165 KM 
7.0 s - 100km/h
    Nissan Almera 2.0 Gti 16V 165 KM
    7.0 s - 100km/h
    22 stycznia 2013, 21:40 przez SmolaGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VW SP2 – VW SP2. Produkowany w Brazylii w latach 70
75 KM. 100 km/h w 13s 
1584 ccm, vmax 165 km/h
Bazą dla tego autka były VW 411/412.
    VW SP2. Produkowany w Brazylii w latach 70
    75 KM. 100 km/h w 13s
    1584 ccm, vmax 165 km/h
    Bazą dla tego autka były VW 411/412.
    30 grudnia 2012, 13:29 przez Loku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Celina V generacja – Wersja amerykańska z 90 roku
165 kucyków.
Wspomnienia po pierwszym aucie.
    Wersja amerykańska z 90 roku
    165 kucyków.
    Wspomnienia po pierwszym aucie.
    2 listopada 2012, 0:42 przez ElFuego (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Skoda 100 Rapid – silnik: OHC z VW Golf 1.6 cm3 
moc: 133,2 K przy 6500 obr/min 
moment: 165,6 Nm przy 4000 obr/min 
prędkość max: 200 – 240 km/h 
przyśpieszenie 0-100 km/h 6,2 sek
    Silnik: OHC z VW Golf 1.6 cm3
    moc: 133,2 K przy 6500 obr/min
    moment: 165,6 Nm przy 4000 obr/min
    prędkość max: 200 – 240 km/h
    przyśpieszenie 0-100 km/h 6,2 sek
    26 września 2012, 15:15 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)