Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 65 takich materiałów
    Opel Corsa B 12V – Moja corsa po paru modyfikacjach zewnętrznych:
*światła obrysowe
*gwint Tuning Art by Ta Technix 
*felgi aluminiowe 15 cali z opla *corsy C GSi + opony 165/50
    Moja corsa po paru modyfikacjach zewnętrznych:
    *światła obrysowe
    *gwint Tuning Art by Ta Technix
    *felgi aluminiowe 15 cali z opla *corsy C GSi + opony 165/50
    Fiat Seicento German Style – Lakier Rosso Barocco
zderzaki Schumacher
lampy black carello
zawieszenie gwintowane
alu Smoor Roadster 7+8jx13
opony Pirelli 165/55
    Lakier Rosso Barocco
    zderzaki Schumacher
    lampy black carello
    zawieszenie gwintowane
    alu Smoor Roadster 7+8jx13
    opony Pirelli 165/55
    Fiat Seicento German Style – Lakier Rosso Barocco
zderzaki Schumacher
lampy bi-xenon 4300K + ringi
zawieszenie gwintowane
alu Smoor Roadster 7+8jx13
opony Pirelli 165/55
    Lakier Rosso Barocco
    zderzaki Schumacher
    lampy bi-xenon 4300K + ringi
    zawieszenie gwintowane
    alu Smoor Roadster 7+8jx13
    opony Pirelli 165/55
    Suzuki Alto 800MPI – Odkopane zdjęcie.  Suzuki na felgach 'Honda made in USA' 6J 165/45 R15. Niestety z racji wieku i modelu, części coraz bardziej są potrzebne i coraz to trudniej je dostać.
    Odkopane zdjęcie. Suzuki na felgach 'Honda made in USA' 6J 165/45 R15. Niestety z racji wieku i modelu, części coraz bardziej są potrzebne i coraz to trudniej je dostać.
    Toyota Corolla Levin GT-Z (AE92) – Model fabrycznie wyposażony w kompresor (4A-GZE, czyli 1.6L 165 KM). Generacja AE92 produkowana była w latach 1987-1991. Samochód ten był następcą kultowej AE86, jednak posiadał już napęd na przód, ale nie wpłynęło to w negatywny sposób na zainteresowanie i sprzedaż, w Japonii Toyota Corolla AE92 biła rekordy sprzedaży, biorąc pod uwagę poprzednie generacje.
    Model fabrycznie wyposażony w kompresor (4A-GZE, czyli 1.6L 165 KM). Generacja AE92 produkowana była w latach 1987-1991. Samochód ten był następcą kultowej AE86, jednak posiadał już napęd na przód, ale nie wpłynęło to w negatywny sposób na zainteresowanie i sprzedaż, w Japonii Toyota Corolla AE92 biła rekordy sprzedaży, biorąc pod uwagę poprzednie generacje.
    Toyota Sprinter Marino – Mało znany, ale ciekawy model, produkowany w drugiej połowie lat 90. Pod maską np. kultowy Black Top 4AGE 20V, czyli wolnossący 1.6L o mocy 165 KM.
    Mało znany, ale ciekawy model, produkowany w drugiej połowie lat 90. Pod maską np. kultowy Black Top 4AGE 20V, czyli wolnossący 1.6L o mocy 165 KM.
    Nissan Silvia S12 – Ciekawostka, generacja S12 (zaprezentowana w 1983 r.) to jedyna Silvia, w której dostępny był silnik V6, czyli wolnossący VG30E, 3.0L, 165 HP @ 5200 rpm, 236 Nm @ 4000 rpm. Jednak samochód ze zdjęcia posiada CA18ET (1.8 turbo). Fotka z francuskiego zlotu Wangan Import.
    Ciekawostka, generacja S12 (zaprezentowana w 1983 r.) to jedyna Silvia, w której dostępny był silnik V6, czyli wolnossący VG30E, 3.0L, 165 HP @ 5200 rpm, 236 Nm @ 4000 rpm. Jednak samochód ze zdjęcia posiada CA18ET (1.8 turbo). Fotka z francuskiego zlotu Wangan Import.
    Seat Ibiza 6L Cupra R TDI – Marcysia została dobrze przyjęta, więc pokażę wam moje drugie szczęście. 
Siwka, która jest od dwóch lat w moim posiadaniu. Mapa lekko podciągnięta na 175 KM z fabrycznych 165 KM. No i ten piękny rzadko spotykany kolor.
Pozdrawiam.
    Marcysia została dobrze przyjęta, więc pokażę wam moje drugie szczęście.
    Siwka, która jest od dwóch lat w moim posiadaniu. Mapa lekko podciągnięta na 175 KM z fabrycznych 165 KM. No i ten piękny rzadko spotykany kolor.
    Pozdrawiam.
    8 czerwca 2015, 22:17 przez artunero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne zdjęcie

    Nowe Audi R8 na pierwszy rzut oka wyróżnia się odświeżonym grillem, reflektorami LED (za dopłatą otrzymamy laserowe oświetlenie z zasięgiem do 600 metrów!), zmienionym kształtem wlotów powietrza i większym dyfuzorem. Supersamochód z Ingolstadt będzie dostępny w dwóch odmianach – V10 i V10 Plus. Pierwsza z nich ma 540 koni mechanicznych i 540 niutonometrów, a to pozwala osiągnąć sto kilometrów na godzinę w 3,5 sekundy. Wersja Plus ma 70 koni i 20 niutonometrów więcej. Dzięki temu „setkę” zaliczymy o 0,3 sekundy szybciej, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero wskazując 330 km/h (w „zwykłym” – 323 km/h). To czyni z drugiej generacji R8 najszybsze fabrycznie produkowane Audi w historii. Nowa generacja, w przeciwieństwie do poprzednika, nie będzie dostępna z manualną skrzynią biegów. Teraz każdy egzemplarz będzie wyposażony w automatyczną, siedmiobiegową przekładnię S-tronic. Moc przekazywana jest domyślnie na tylne koła, ale w zależności od sytuacji system Quattro jest zdolny przenieść 100% momentu na przednią oś. Audi R8 będzie produkowane w nowej fabryce w Heilbronn. Ceny rozpoczynają się od 165 000 euro za „zwykłą” wersję i 187 400 euro za V10 Plus.
    2 marca 2015, 19:40 przez miniu081 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj