Moja corsa po paru modyfikacjach zewnętrznych:
*światła obrysowe
*gwint Tuning Art by Ta Technix
*felgi aluminiowe 15 cali z opla *corsy C GSi + opony 165/50
Odkopane zdjęcie. Suzuki na felgach 'Honda made in USA' 6J 165/45 R15. Niestety z racji wieku i modelu, części coraz bardziej są potrzebne i coraz to trudniej je dostać.
To ostatnia generacja Sprinter Trueno, jak również ostatnia Corolla w nadwoziu coupe, które to ponadto były wyposażone w ostatnią generację kultowego silnika 4A-GE. Sprinter Trueno i Corolla Levin, od zawsze były bliźniaczymi modelami. Generacja E110 produkowana była do 2000 roku i ponownie zaoferowała usportowione coupe, z wysokoobrotowym, wolnossącym silnikiem pod maską, czyli w tym przypadku 4A-GE 20V Black-Top, 1.6L 165 KM (oznaczenie modelu AE111). Ta generacja nie była niestety oferowana z kierownicą po lewej stronie.
Model fabrycznie wyposażony w kompresor (4A-GZE, czyli 1.6L 165 KM). Generacja AE92 produkowana była w latach 1987-1991. Samochód ten był następcą kultowej AE86, jednak posiadał już napęd na przód, ale nie wpłynęło to w negatywny sposób na zainteresowanie i sprzedaż, w Japonii Toyota Corolla AE92 biła rekordy sprzedaży, biorąc pod uwagę poprzednie generacje.
Ciekawostka, generacja S12 (zaprezentowana w 1983 r.) to jedyna Silvia, w której dostępny był silnik V6, czyli wolnossący VG30E, 3.0L, 165 HP @ 5200 rpm, 236 Nm @ 4000 rpm. Jednak samochód ze zdjęcia posiada CA18ET (1.8 turbo). Fotka z francuskiego zlotu Wangan Import.
Marcysia została dobrze przyjęta, więc pokażę wam moje drugie szczęście.
Siwka, która jest od dwóch lat w moim posiadaniu. Mapa lekko podciągnięta na 175 KM z fabrycznych 165 KM. No i ten piękny rzadko spotykany kolor.
Pozdrawiam.
Nowe Audi R8 na pierwszy rzut oka wyróżnia się odświeżonym grillem, reflektorami LED (za dopłatą otrzymamy laserowe oświetlenie z zasięgiem do 600 metrów!), zmienionym kształtem wlotów powietrza i większym dyfuzorem. Supersamochód z Ingolstadt będzie dostępny w dwóch odmianach – V10 i V10 Plus. Pierwsza z nich ma 540 koni mechanicznych i 540 niutonometrów, a to pozwala osiągnąć sto kilometrów na godzinę w 3,5 sekundy. Wersja Plus ma 70 koni i 20 niutonometrów więcej. Dzięki temu „setkę” zaliczymy o 0,3 sekundy szybciej, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero wskazując 330 km/h (w „zwykłym” – 323 km/h). To czyni z drugiej generacji R8 najszybsze fabrycznie produkowane Audi w historii. Nowa generacja, w przeciwieństwie do poprzednika, nie będzie dostępna z manualną skrzynią biegów. Teraz każdy egzemplarz będzie wyposażony w automatyczną, siedmiobiegową przekładnię S-tronic. Moc przekazywana jest domyślnie na tylne koła, ale w zależności od sytuacji system Quattro jest zdolny przenieść 100% momentu na przednią oś. Audi R8 będzie produkowane w nowej fabryce w Heilbronn. Ceny rozpoczynają się od 165 000 euro za „zwykłą” wersję i 187 400 euro za V10 Plus.