Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    Tym razem ekipa z UKZUK popisała się. Wyciągnęliśmy z krzaków nasze zapomniane i lekko zmęczone służbowe maleństwo ze stajni suZuki i upalamy je na naszym torze testowym do czerwoności! Nasz terminator ma lift +10cm, brak stabilizatora i prowadzi się na odcięciu jak narowisty rumak! A to dopiero początek modów...sami zobaczcie
    20 września 2019, 20:14 przez ukzuk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki Alto 800MPI – #JAPFEST
    #JAPFEST
    30 sierpnia 2016, 20:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Suzuki Alto 800MPI – Odkopane zdjęcie.  Suzuki na felgach 'Honda made in USA' 6J 165/45 R15. Niestety z racji wieku i modelu, części coraz bardziej są potrzebne i coraz to trudniej je dostać.
    Odkopane zdjęcie. Suzuki na felgach 'Honda made in USA' 6J 165/45 R15. Niestety z racji wieku i modelu, części coraz bardziej są potrzebne i coraz to trudniej je dostać.
    Suzuki Alto Works – Słyszeliście o "KEI CAR" ?
    Słyszeliście o "KEI CAR" ?
    Caterham 7 165 – Samochód korzysta ze znanego 3-cylindrowego, turbodoładowanego silnika Suzuki o oznaczeniu K6A, który ma opinię jednego z najlepszych 3-cylindrowych silników, jest bardzo trwały i rozwojowy, w latach 90 napędzał takie sportowe kei car jak Suzuki Cappuccino czy Alto Works, które za jego sprawą do dzisiaj cieszą się w Japonii popularnością w modyfikowaniu, wyciskaniu mocy i zastosowaniu do wyścigów. Dodatkowo, odświeżona wersja do dzisiaj jest jedną z opcji silnikowych w modelu Jimny. Oczywiście jednostka zastosowana w Caterham 7 165 otrzymała trochę modyfikacji. Samochód ma masę 490 kg, a silnik osiąga 81 KM, co daje stosunek mocy do masy podobny jak Toyota GT86. Caterham 7 165 przyspiesza do setki w 6.9 s.
    Samochód korzysta ze znanego 3-cylindrowego, turbodoładowanego silnika Suzuki o oznaczeniu K6A, który ma opinię jednego z najlepszych 3-cylindrowych silników, jest bardzo trwały i rozwojowy, w latach 90 napędzał takie sportowe kei car jak Suzuki Cappuccino czy Alto Works, które za jego sprawą do dzisiaj cieszą się w Japonii popularnością w modyfikowaniu, wyciskaniu mocy i zastosowaniu do wyścigów. Dodatkowo, odświeżona wersja do dzisiaj jest jedną z opcji silnikowych w modelu Jimny. Oczywiście jednostka zastosowana w Caterham 7 165 otrzymała trochę modyfikacji. Samochód ma masę 490 kg, a silnik osiąga 81 KM, co daje stosunek mocy do masy podobny jak Toyota GT86. Caterham 7 165 przyspiesza do setki w 6.9 s.