Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 171 takich materiałów
    Sąd Okręgowy w Olsztynie utrzymał karę 15 tys. zł grzywny i podwyższył do trzech lat zakaz prowadzenia pojazdów dla kierowcy obwinionego w głośnej sprawie "agresji drogowej" na trasie S7 koło Olsztynka. Czwartkowy wyrok jest prawomocny.

    Sędzia podkreślał, że Jarosław W. stworzył swoim zachowaniem wielkie zagrożenie w ruchu drogowym, więc powinno mieć to odzwierciedlenie w wysokości zasądzonego zakazu prowadzenia pojazdów. Zaznaczył, że jednym z oczekiwań ustawodawcy było to, żeby do ludzi dotarła wiadomość, że jest to nauczka dla kierowcy, który powoduje tego rodzaju zagrożenie.

    Jarosława W., ukaranego prawomocnie w czwartek za wykroczenie drogowe, czeka jeszcze jeden proces. Przed kilku dniami Prokuratura Rejonowa Olsztyn-Południe oskarżyła go o narażenie trzyosobowej rodziny podróżującej seatem na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.

    Według śledczych umyślnie naruszył on zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez zajechanie drogi i inne niebezpieczne manewry. To przestępstwo z art. 160 par. 1 kodeksu karnego, zagrożone karą do trzech lat więzienia. Podejrzany nie przyznał się do tego czynu i odmówił składania wyjaśnień.
    29 czerwca 2023, 22:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    15 lutego 2023, 17:23 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpine GTA – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez francuską markę Alpine w latach 1984-1991. Pod koniec 1984 roku został zaprezentowany nowy bazowany na modelu A310 samochód o oznaczeniu GTA (Grand Tourisme Alpine). Samochód przypominał swojego poprzednika zarówno sylwetką, jak i rozwiązaniami konstrukcyjnymi, był jednak od niego znacznie bardziej nowoczesny i zaawansowany technicznie. GTA napędzane było jest przez 2,9-litrowy silnik V6, który generuje moc 160 KM co pozwalało na osiągnięcie prędkości 235 km/h. W 1985 roku pojawił się model V6 Turbo, którego napęd stanowił turbodoładowany silnik V6 o pojemności 2,5 l o mocy 203 KM oraz momencie obrotowym 285 Nm. W tej wersji GTA osiąga prędkość maksymalną 249 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7 sekund. Produkcję GTA zakończono w 1991 roku. W 1984 roku powstało 245 sztuk, ogółem wyprodukowano 6494, w większości V6 Turbo.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez francuską markę Alpine w latach 1984-1991. Pod koniec 1984 roku został zaprezentowany nowy bazowany na modelu A310 samochód o oznaczeniu GTA (Grand Tourisme Alpine). Samochód przypominał swojego poprzednika zarówno sylwetką, jak i rozwiązaniami konstrukcyjnymi, był jednak od niego znacznie bardziej nowoczesny i zaawansowany technicznie. GTA napędzane było jest przez 2,9-litrowy silnik V6, który generuje moc 160 KM co pozwalało na osiągnięcie prędkości 235 km/h. W 1985 roku pojawił się model V6 Turbo, którego napęd stanowił turbodoładowany silnik V6 o pojemności 2,5 l o mocy 203 KM oraz momencie obrotowym 285 Nm. W tej wersji GTA osiąga prędkość maksymalną 249 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7 sekund. Produkcję GTA zakończono w 1991 roku. W 1984 roku powstało 245 sztuk, ogółem wyprodukowano 6494, w większości V6 Turbo.
    18 września 2022, 20:16 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault 5 Turbo 2 – Specjalna odmiana Renault 5 produkowana w latach 1980-1986. Samochód przeznaczony był do rajdów, lecz sprzedawano również wersję uliczną. Renault 5 zostało zaprezentowane po raz pierwszy w styczniu 1980 roku na European Motor Show Brussels. Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo. Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Do napędu Renault 5 Turbo został użyty umieszczony centralnie 1,4-litrowy silnik R4 turbo. W podstawowej odmianie silnik osiąga moc 160 KM i moment obrotowy 221 Nm. Wyprodukowano tylko 3167 egzemplarzy modelu.
    Specjalna odmiana Renault 5 produkowana w latach 1980-1986. Samochód przeznaczony był do rajdów, lecz sprzedawano również wersję uliczną. Renault 5 zostało zaprezentowane po raz pierwszy w styczniu 1980 roku na European Motor Show Brussels. Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo. Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Do napędu Renault 5 Turbo został użyty umieszczony centralnie 1,4-litrowy silnik R4 turbo. W podstawowej odmianie silnik osiąga moc 160 KM i moment obrotowy 221 Nm. Wyprodukowano tylko 3167 egzemplarzy modelu.
    6 września 2022, 20:54 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    #povdrivertv #fiatducato #fiat #pov #povdriver
    #NissanQashqai #testdrive #pov #povdriver