Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 171 takich materiałów
    Zapraszamy Was dzisiaj do obejrzenia testu francuskiej limuzyny (lub niemieckiej) z 2 litrowym silnikiem diesla, która choć nie przyspiesza zbyt szybko to gwarantuje bardzo komfortową jazdę z punktu A do B. Zapraszamy
    S-klasse W140 – Auto produkowane od 1991 do 1998. Do dziś jest to jedno z aut o najlepiej wyciszonym wnętrzu i o bardzo wysokim komforcie jazdy. Wiele ciekawostek technicznych zastosowano właśnie w tym modelu. Jego boczne szyby maja po 10mm grubości, klapa bagażnika i wszystkie drzwi domykają się automatycznie, po przekroczeniu 160 km/h utwardza się zawieszenie oraz mniej reaguje układ wspomagania kierownicy.

Słyszysz "S-klasa", myślisz "luksus"
    Auto produkowane od 1991 do 1998. Do dziś jest to jedno z aut o najlepiej wyciszonym wnętrzu i o bardzo wysokim komforcie jazdy. Wiele ciekawostek technicznych zastosowano właśnie w tym modelu. Jego boczne szyby maja po 10mm grubości, klapa bagażnika i wszystkie drzwi domykają się automatycznie, po przekroczeniu 160 km/h utwardza się zawieszenie oraz mniej reaguje układ wspomagania kierownicy.

    Słyszysz "S-klasa", myślisz "luksus"
    25 maja 2013, 12:48 przez RGL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Auburn – Auburna 12-160 budowano w latach 1932-34 w sześciu odmianach nadwozia, w tym Speedster. Samochody były napędzane dolnozaworowymi dwunastocylindrowymi silnikami w układzie V (V12), o pojemności skokowej 6390 ccm i mocy 160 KM. Na tamte czasy to parametry wręcz kosmiczne.
    Auburna 12-160 budowano w latach 1932-34 w sześciu odmianach nadwozia, w tym Speedster. Samochody były napędzane dolnozaworowymi dwunastocylindrowymi silnikami w układzie V (V12), o pojemności skokowej 6390 ccm i mocy 160 KM. Na tamte czasy to parametry wręcz kosmiczne.
    25 maja 2013, 18:44 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje

    Volvo v40 – to i ja się pochwale jako, że mało jest tych samochodów tutaj, pod maską 2.0T 160 KM
    To i ja się pochwale jako, że mało jest tych samochodów tutaj, pod maską 2.0T 160 KM
    13 maja 2013, 7:23 przez brayan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moje BMW – Może i ma już 21 lat i dla niektórych to stary złom, ale takie właśnie samochody kocham bo mają w sobie to coś.
Pod maską 2,5l tds 143 KM
Przejechane 160 tys.
    Może i ma już 21 lat i dla niektórych to stary złom, ale takie właśnie samochody kocham bo mają w sobie to coś.
    Pod maską 2,5l tds 143 KM
    Przejechane 160 tys.
    13 maja 2013, 13:29 przez chodyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Suzuki Cappuccino + silnik z Hayabusa. – Napęd na tył, silnik 1.3L turbo, 350 KM @ 10500 rpm, 298 Nm @ 8500 rpm, sekwencyjna 6-biegowa skrzynia biegów, masa 725 kg. 
0-100 km/h: ~3 s. 
0-160 km/h: 6.5 s. 
Prędkość maksymalna 233 km/h. 
Niesamowity projekt! Pełny opis modyfikacji w źródle poniżej.
    Napęd na tył, silnik 1.3L turbo, 350 KM @ 10500 rpm, 298 Nm @ 8500 rpm, sekwencyjna 6-biegowa skrzynia biegów, masa 725 kg.
    0-100 km/h: ~3 s.
    0-160 km/h: 6.5 s.
    Prędkość maksymalna 233 km/h.
    Niesamowity projekt! Pełny opis modyfikacji w źródle poniżej.
    Prelude 2.0 – Przy silniku jest założony osprzęt od silnika o pojemności 2,3 (kolektor ssący, kolektor wydechowy i komputer) co daje moc około 150-160 km
    Przy silniku jest założony osprzęt od silnika o pojemności 2,3 (kolektor ssący, kolektor wydechowy i komputer) co daje moc około 150-160 km
    8 maja 2013, 13:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW Z8 – Silnik

    V8 4,9 l (4941 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, VANOS
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 94,00 mm × 89,00 mm
    Stopień sprężania: 11,0:1
    Moc maksymalna: 400 KM (294 kW) przy 6600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 500 N•m przy 3800 obr/min

Osiągi

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 10,2 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 12,9 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 23,4 s
    Prędkość maksymalna: 250 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 14,5 l / 100 km
    Silnik

    V8 4,9 l (4941 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, VANOS
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 94,00 mm × 89,00 mm
    Stopień sprężania: 11,0:1
    Moc maksymalna: 400 KM (294 kW) przy 6600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 500 N•m przy 3800 obr/min

    Osiągi

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 10,2 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 12,9 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 23,4 s
    Prędkość maksymalna: 250 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 14,5 l / 100 km
    28 kwietnia 2013, 16:40 przez Vertek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chrysler Grand Voyager – Z serii jak wszyscy to i ja. Mój Chrysler 3.3 benzyna z LPG. I tak pewnie nie dostane się na główną,ale chociaż chciałem się moim autkiem pochwalić. Jest moc bo 160 km i 2 tony oraz nie ma turbodziury bo nie wyposażono go w turbinke
    Z serii jak wszyscy to i ja. Mój Chrysler 3.3 benzyna z LPG. I tak pewnie nie dostane się na główną,ale chociaż chciałem się moim autkiem pochwalić. Jest moc bo 160 km i 2 tony oraz nie ma turbodziury bo nie wyposażono go w turbinke
    18 kwietnia 2013, 20:50 przez kuba1606 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    TESLA S Signature – Model S jest to liftback dla siedmiu osób (5+2), charakteryzujący się bardzo wysoką sprawnością oraz osiągami. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi od 4,5 s, a prędkość maksymalna do 209 km/h.
Samochód dostępny w trzech opcjach. W opcji standardowej zasięg wynosi 160 mil (257 km), możliwy będzie również zakup opcji o zasięgu 230 mil (370 km) i 300 mil (483 km). Cena samochodu, w zależności od opcji ma wynosić odpowiednio: 57 400 USD, 67 400 USD i 77 400 USD Na podstawie testów, Tesla spodziewa się, że bateria będzie zachowywać około 70% początkowej pojemności po siedmiu latach użytkowania lub przejechaniu 100.000 km.
Ponadto Model S umożliwia wymianę akumulatorów na stacji w około 5 minut oraz ofeeruje możliwość szybkiego ładowania akumulatorów w około 45 minut ze źródła dużej mocy (prawdopodobnie minimum 50 kW) o napięciu 440 V.
    Model S jest to liftback dla siedmiu osób (5+2), charakteryzujący się bardzo wysoką sprawnością oraz osiągami. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi od 4,5 s, a prędkość maksymalna do 209 km/h.
    Samochód dostępny w trzech opcjach. W opcji standardowej zasięg wynosi 160 mil (257 km), możliwy będzie również zakup opcji o zasięgu 230 mil (370 km) i 300 mil (483 km). Cena samochodu, w zależności od opcji ma wynosić odpowiednio: 57 400 USD, 67 400 USD i 77 400 USD Na podstawie testów, Tesla spodziewa się, że bateria będzie zachowywać około 70% początkowej pojemności po siedmiu latach użytkowania lub przejechaniu 100.000 km.
    Ponadto Model S umożliwia wymianę akumulatorów na stacji w około 5 minut oraz ofeeruje możliwość szybkiego ładowania akumulatorów w około 45 minut ze źródła dużej mocy (prawdopodobnie minimum 50 kW) o napięciu 440 V.
    2 marca 2013, 15:44 przez ~szczepan118 | Do ulubionych | Skomentuj