Szukaj
Znalazłem 171 takich materiałów
Słyszysz "S-klasa", myślisz "luksus"
V8 4,9 l (4941 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC, VANOS
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 94,00 mm × 89,00 mm
Stopień sprężania: 11,0:1
Moc maksymalna: 400 KM (294 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 500 N•m przy 3800 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 10,2 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 12,9 s
Czas przejazdu pierwszego kilometra: 23,4 s
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 14,5 l / 100 km
Samochód dostępny w trzech opcjach. W opcji standardowej zasięg wynosi 160 mil (257 km), możliwy będzie również zakup opcji o zasięgu 230 mil (370 km) i 300 mil (483 km). Cena samochodu, w zależności od opcji ma wynosić odpowiednio: 57 400 USD, 67 400 USD i 77 400 USD Na podstawie testów, Tesla spodziewa się, że bateria będzie zachowywać około 70% początkowej pojemności po siedmiu latach użytkowania lub przejechaniu 100.000 km.
Ponadto Model S umożliwia wymianę akumulatorów na stacji w około 5 minut oraz ofeeruje możliwość szybkiego ładowania akumulatorów w około 45 minut ze źródła dużej mocy (prawdopodobnie minimum 50 kW) o napięciu 440 V.