Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    McLaren Speedtail – Hybrydowy hipersamochód wyprodukowany przez brytyjską marką McLaren od 2020 roku. Speedtail został zaprezentowany po raz pierwszy pod koniec października 2018 roku jako pierwszy, pełnowymiarowy i topowy supersamochód McLarena od czasu zakończenia produkcji P1 w 2015 roku. Wygląd i proporcje nadwozia modelu podporządkowano parametrom technicznym modelu - kabina pasażerska otoczona jest przez specjalnie wyprofilowane nadwozie, a tył zyskał wydłużony kształt wzbogacony spojlerem. Na przednich kołach zamontowano specjalne kołpaki z włókna węglowego, których rolą jest zmniejszenie zawirowań powietrza podczas szybkiej jazdy. McLaren Speedtail jest samochodem trzyosobowym z centralnie umieszczonym fotelem kierowcy. Rozwiązanie to zaczerpnięto z protoplasty - F1 z 1995 roku. Samochód napędza hybrydowy układ z silnikiem elektrycznym o mocy 308 KM, który współtworzy podwójnie doładowane V8 o pojemności 4 l o mocy 1050 KM, co pozwala na osiągnięcie maksymalnego momentu obrotowego 1150 Nm. Speedtail osiąga prędkość maksymalną 403 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3 sekundy, za to do 300 km/h w 13 sekund.
    Hybrydowy hipersamochód wyprodukowany przez brytyjską marką McLaren od 2020 roku. Speedtail został zaprezentowany po raz pierwszy pod koniec października 2018 roku jako pierwszy, pełnowymiarowy i topowy supersamochód McLarena od czasu zakończenia produkcji P1 w 2015 roku. Wygląd i proporcje nadwozia modelu podporządkowano parametrom technicznym modelu - kabina pasażerska otoczona jest przez specjalnie wyprofilowane nadwozie, a tył zyskał wydłużony kształt wzbogacony spojlerem. Na przednich kołach zamontowano specjalne kołpaki z włókna węglowego, których rolą jest zmniejszenie zawirowań powietrza podczas szybkiej jazdy. McLaren Speedtail jest samochodem trzyosobowym z centralnie umieszczonym fotelem kierowcy. Rozwiązanie to zaczerpnięto z protoplasty - F1 z 1995 roku. Samochód napędza hybrydowy układ z silnikiem elektrycznym o mocy 308 KM, który współtworzy podwójnie doładowane V8 o pojemności 4 l o mocy 1050 KM, co pozwala na osiągnięcie maksymalnego momentu obrotowego 1150 Nm. Speedtail osiąga prędkość maksymalną 403 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3 sekundy, za to do 300 km/h w 13 sekund.
    18 kwietnia 2022, 20:30 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Irek - bohater dzisiejszego filmu - przedstawił nam swoją największą zabawkę garażową: ponad 900-konnego Hellcata! Motoryzacyjna perfekcja na czterech kółkach, dosłownie! Samochód ma potencjał na bardzo niskie 5 sekund w przedziale 100-200 km/h. Ponad 1150 Nm momentu obrotowego, napęd na tylną oś i wartość całego zestawu w granicach 250.000zł - to jest właśnie przepiękne w amerykańcach! Kosztują adekwatnie do tego co oferują!
    3 kwietnia 2021, 15:12 przez ~urlaubem | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi5

    Fiesta ST 150 – Sprzedając po 7 latach moje sentymentalne Tico zacząłem bardzo burzliwy związek z czerwonym, temperamentnym hot-hatch'em Fordem Fiesta ST 150. Prowadzenie tego auta jest przyjemnością sztywne, pewne zawieszenie daje wiele frajdy. Naprawdę wiele. Każdy kto miał Forda ST potwierdzi moje słowa. W zakrętach bez zastanowienia słucha się Ciebie w każdej sekundzie. Przy 150KM, zwiększonej objętości dolotu powietrza, nowych filtrach, odnowionej przepustnicy oraz nowemu całemu kompletowi układu hamowania TRW wraz z płynem to auto potrafi wiele bo waży zaledwie 1150 kg. Może zostanie kiedyś youngtimer'em.
Pozdrawiam.
    Sprzedając po 7 latach moje sentymentalne Tico zacząłem bardzo burzliwy związek z czerwonym, temperamentnym hot-hatch'em Fordem Fiesta ST 150. Prowadzenie tego auta jest przyjemnością sztywne, pewne zawieszenie daje wiele frajdy. Naprawdę wiele. Każdy kto miał Forda ST potwierdzi moje słowa. W zakrętach bez zastanowienia słucha się Ciebie w każdej sekundzie. Przy 150KM, zwiększonej objętości dolotu powietrza, nowych filtrach, odnowionej przepustnicy oraz nowemu całemu kompletowi układu hamowania TRW wraz z płynem to auto potrafi wiele bo waży zaledwie 1150 kg. Może zostanie kiedyś youngtimer'em.
    Pozdrawiam.
    7 listopada 2017, 0:03 przez ~StigPeCe | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne.

    2 lutego 2016, 13:26 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Boba Motoring Golf Mk2 1150HP – Video w źródle.
Boba Motoring zainstalował skrzynie DogBox do 1150konnego Golfa Mk2 napędzanego na wszystkie koła. Po tej modyfikacji obowiązkowy jest test. Twórcy obrali kierunek i zmierzają do osiagnięcia tytułu najszybszego i najmocniejszego Golfa 2. Zobacz poniżej o czym mowa.
    Video w źródle.
    Boba Motoring zainstalował skrzynie DogBox do 1150konnego Golfa Mk2 napędzanego na wszystkie koła. Po tej modyfikacji obowiązkowy jest test. Twórcy obrali kierunek i zmierzają do osiagnięcia tytułu najszybszego i najmocniejszego Golfa 2. Zobacz poniżej o czym mowa.
    VW Golf SCRC – Samochód na bazie Golfa VII posiada ponad 300-konny, 2-litrowy silnik turbo z 35-milimetrową zwężką. Xtrac dostarczył sześciostopniową, sekwencyjną skrzynię biegów, a także przedni i tylny dyferencjał w specyfikacji WRC. Zawieszenie oparto na amortyzatorach Öhlinsa. Układ hamulcowy pochodzi z AP Racing. Całość waży 1150 kg - o 80 kg mniej od limitu dla samochodu WRC.
    Samochód na bazie Golfa VII posiada ponad 300-konny, 2-litrowy silnik turbo z 35-milimetrową zwężką. Xtrac dostarczył sześciostopniową, sekwencyjną skrzynię biegów, a także przedni i tylny dyferencjał w specyfikacji WRC. Zawieszenie oparto na amortyzatorach Öhlinsa. Układ hamulcowy pochodzi z AP Racing. Całość waży 1150 kg - o 80 kg mniej od limitu dla samochodu WRC.
    Brabus 850 – Bazą jest Mercedes E63 T S AMG
Dane:
Silnik: 5.9l V8 DOHC Biturbo (na bazie silnika M 157-5.5l)
Moc/moment: 850 KM/1450 Nm (ograniczony do 1150 Nm)
Skrzynia: 7-biegowa automatyczna AMG
Napęd: 4Matic
Masa: 2045 kg

0-100: 3,1 sek.
V-max: 350 km/h (ograniczony)
    Bazą jest Mercedes E63 T S AMG
    Dane:
    Silnik: 5.9l V8 DOHC Biturbo (na bazie silnika M 157-5.5l)
    Moc/moment: 850 KM/1450 Nm (ograniczony do 1150 Nm)
    Skrzynia: 7-biegowa automatyczna AMG
    Napęd: 4Matic
    Masa: 2045 kg

    0-100: 3,1 sek.
    V-max: 350 km/h (ograniczony)
    31 sierpnia 2014, 20:02 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Drzemiąca moc – Silnik SR20DET 380KM i prawie 500Nm przy wadze 1150 kg. Przyspieszenie nigdy nie sprawdzone. Przy oponach 255/45/17R na tyle brak trakcji na pierwszych dwóch biegach więc nie da się dokładnie sprawdzić odejścia z miejsca.
    Silnik SR20DET 380KM i prawie 500Nm przy wadze 1150 kg. Przyspieszenie nigdy nie sprawdzone. Przy oponach 255/45/17R na tyle brak trakcji na pierwszych dwóch biegach więc nie da się dokładnie sprawdzić odejścia z miejsca.
    12 czerwca 2014, 0:12 przez repet69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Prywatne

    BMW 320 TC – W.T.C.C. 2014

BODY - BMW 320si E90, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, wzdłużnie zainstalowane; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Pojemność skokowa: 1598 cc; Średnica x skok tłoka: 77 x85.8 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Cosworth Pectel MQ 12; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - tylne koła; skrzynia biegów: X-trac 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: z włókna węglowego pojedynczy lub podwójny płyta; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - Zawieszenie przód: podwójne wspólne amortyzatora, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; Tylne zawieszenie: pięć Link oś, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES - nie-wspomaga system podwójnego obiegu; Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 332 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 291 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4539 mm; Szerokość: 1858 mm; rozstaw osi 2.763 mm; Minimalna masa 1150 kg, w tym kierowcy.
    W.T.C.C. 2014

    BODY - BMW 320si E90, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, wzdłużnie zainstalowane; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Pojemność skokowa: 1598 cc; Średnica x skok tłoka: 77 x85.8 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Cosworth Pectel MQ 12; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - tylne koła; skrzynia biegów: X-trac 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: z włókna węglowego pojedynczy lub podwójny płyta; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - Zawieszenie przód: podwójne wspólne amortyzatora, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; Tylne zawieszenie: pięć Link oś, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - nie-wspomaga system podwójnego obiegu; Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 332 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 291 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4539 mm; Szerokość: 1858 mm; rozstaw osi 2.763 mm; Minimalna masa 1150 kg, w tym kierowcy.
    4 czerwca 2014, 15:59 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj