Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 19 takich materiałów
    Audi osiąga 1150 koni na standardowym paliwie oraz astronomiczne 1800 koni na paliwie wyścigowym
    30 grudnia 2013, 16:17 przez kmil85r (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Civic EG5 – Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
-tloki CP, 
-korby Eagle, 
-wszystko skrecone na srubach ARP 
-wtryski 450ccm 
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a 
-- regulator cisnienia paliwa 
- resistor box 
UKLAD DOLOTOWY: 
-turbo Garrett T3 
-filtr K&N 
- blow off 
-intercooler 
UKLAD WYDECHOWY: 
-orurowanie by promotor 
-kolektor by promotor 
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor 
-wastegate 
ELEKTRONIKA: 
- ecu p28 + crome 
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura 
-El.szyby,szyberdach 
UKLAD NAPĘDOWY 
-Skrzynia S4C z LSD 
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla) 
ZAWIESZENIE: 
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia) 
-przednia rozporka MUGEN 
-c-pillar 
-tylnia dolna megan racing 
UKLAD HAMULCOWY 
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki 
-tył tarcze 240mm 
-klocki EBC RedStuff 
-wydajniejsza pompa i serwo od vti 
BODY-KIT: 
-lakier złoto-żółty z pt cruiser 
-Lotka spoon 
-maska laminat 
-burta usdm 
-lusterka spoon 
-dokładka type-r 
- Lampy przod TYC 
-lampy tył clear 
-ksenon 8000k 
-felgi Drag dr9 black 
-opony przód Toyo r888 225/45 16' 
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16' 
Srodek: 
-fotele kubełkowe mirco 
-całe czarne wnetrze, 
-kiera omp 
-pasy 3pkt sparco 
-słupek na zegary 
-tarcze spoon 
-gałka mugen 
Car audio: brak
    Honda civic EG5 1994r. SILNIK:B18c6 moc 315 koni i 330 Nm
    -tloki CP,
    -korby Eagle,
    -wszystko skrecone na srubach ARP
    -wtryski 450ccm
    -gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
    -- regulator cisnienia paliwa
    - resistor box
    UKLAD DOLOTOWY:
    -turbo Garrett T3
    -filtr K&N
    - blow off
    -intercooler
    UKLAD WYDECHOWY:
    -orurowanie by promotor
    -kolektor by promotor
    - 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
    -wastegate
    ELEKTRONIKA:
    - ecu p28 + crome
    - wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
    -El.szyby,szyberdach
    UKLAD NAPĘDOWY
    -Skrzynia S4C z LSD
    -sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
    ZAWIESZENIE:
    - zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
    -przednia rozporka MUGEN
    -c-pillar
    -tylnia dolna megan racing
    UKLAD HAMULCOWY
    - hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
    -tył tarcze 240mm
    -klocki EBC RedStuff
    -wydajniejsza pompa i serwo od vti
    BODY-KIT:
    -lakier złoto-żółty z pt cruiser
    -Lotka spoon
    -maska laminat
    -burta usdm
    -lusterka spoon
    -dokładka type-r
    - Lampy przod TYC
    -lampy tył clear
    -ksenon 8000k
    -felgi Drag dr9 black
    -opony przód Toyo r888 225/45 16'
    -opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
    Srodek:
    -fotele kubełkowe mirco
    -całe czarne wnetrze,
    -kiera omp
    -pasy 3pkt sparco
    -słupek na zegary
    -tarcze spoon
    -gałka mugen
    Car audio: brak
    16 października 2013, 15:39 przez Leon_Zawodowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    [H]onda S800 – Dane techniczne - Honda S800:
Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
Stopień sprężania: 9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1150 mm
Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
Zawieszenie przednie: niezależne
Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
Hamulce przednie: tarczowe
Hamulce tylne: bębnowe
Koła przednie i tylne: 13"
Napęd: na tył
Masa: 710-725 kg
    Dane techniczne - Honda S800:
    Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
    Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
    Stopień sprężania: 9.2:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
    Rozstaw osi: 2000 mm
    Rozstaw kół przednich: 1150 mm
    Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
    Zawieszenie przednie: niezależne
    Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
    Hamulce przednie: tarczowe
    Hamulce tylne: bębnowe
    Koła przednie i tylne: 13"
    Napęd: na tył
    Masa: 710-725 kg
    24 maja 2013, 19:02 przez figurantt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel GT do driftu Pawła Treli – Ze względu na konstrukcję samochodu (roadster) Opel musiał być przebudowany do driftingu. Został maksymalnie odchudzony, obniżony i poszerzony. Oczywiście, nie jest to seryjna jednostka Opla GT – jej miejsce zajął trzylitrowy silnik z Toyoty Supry o mocy ok. 900 KM. W razie potrzeby będzie można ją zwiększyć do ponad 1000 KM. Po modyfikacjach samochód waży 1040 kg i na potrzeby regulaminu Driftingowych Mistrzostw Polski został dociążony do 1150 kg.
    Ze względu na konstrukcję samochodu (roadster) Opel musiał być przebudowany do driftingu. Został maksymalnie odchudzony, obniżony i poszerzony. Oczywiście, nie jest to seryjna jednostka Opla GT – jej miejsce zajął trzylitrowy silnik z Toyoty Supry o mocy ok. 900 KM. W razie potrzeby będzie można ją zwiększyć do ponad 1000 KM. Po modyfikacjach samochód waży 1040 kg i na potrzeby regulaminu Driftingowych Mistrzostw Polski został dociążony do 1150 kg.
    27 kwietnia 2013, 15:51 przez patryk2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Maserati Ghibli – Chyba tu tego jeszcze nie widziałem.Klasyk samochodowy.Model był produkowany od 1967 do 1973 roku. W tym czasie powstało tylko 1150 egzemplarzy modelu.
    Chyba tu tego jeszcze nie widziałem.Klasyk samochodowy.Model był produkowany od 1967 do 1973 roku. W tym czasie powstało tylko 1150 egzemplarzy modelu.
    24 marca 2013, 11:46 przez dmx123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW R 1150 R Rockster –
    8 stycznia 2013, 13:27 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Leopard – Leopard – samochód sportowy produkowany w Mielcu przez firmę Leopard Automobile. Samochód został zaprojektowany w Polsce przez Zbysława Szwaja i Maksymiliana Szwaja, tu jest produkowany (wyjątek stanowi silnik pochodzący z Corvetty). Samochód produkowany jest ręcznie. Debiut miał miejsce w kwietniu 2005 roku w Paryżu. Leopard oparty jest na aluminiowej konstrukcji, dzięki temu jest lekki i ma świetne osiągi. Wiele rozwiązań jest analogicznych do konstrukcji bolidów F1. Leopard ma silnik V8 o mocy 405 KM i o momencie obrotowym 542 Nm przy 4400 obr./min z 6 biegową skrzynią manualną. Przyspieszenie od 0-100 km/h zajmuje 4 sekundy. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h.

Charakterystyka pojazdu:

    silnik: aluminiowy V8
    poj. 5967 ccm
    max. moment obrotowy: 542 Nm/4400 (obr./min.)
    moc max. 405 KM/6000 (obr./min.)
    masa auta: 1150 kg
    v-max. 250 km/h
    przyspieszenie 0-100km/h: 4,0 sek.
    skrzynia biegów: 6 biegowa, manualna
    nadwozie: aluminiowe, produkowane ręcznie
    ładowność pojazdu: 300kg
    pojemność zbiornika paliwa: 80l
    cena: ok. 140 tys. euro

Produkowanych jest około 20-25 sztuk rocznie.
    Leopard – samochód sportowy produkowany w Mielcu przez firmę Leopard Automobile. Samochód został zaprojektowany w Polsce przez Zbysława Szwaja i Maksymiliana Szwaja, tu jest produkowany (wyjątek stanowi silnik pochodzący z Corvetty). Samochód produkowany jest ręcznie. Debiut miał miejsce w kwietniu 2005 roku w Paryżu. Leopard oparty jest na aluminiowej konstrukcji, dzięki temu jest lekki i ma świetne osiągi. Wiele rozwiązań jest analogicznych do konstrukcji bolidów F1. Leopard ma silnik V8 o mocy 405 KM i o momencie obrotowym 542 Nm przy 4400 obr./min z 6 biegową skrzynią manualną. Przyspieszenie od 0-100 km/h zajmuje 4 sekundy. Prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h.

    Charakterystyka pojazdu:

    silnik: aluminiowy V8
    poj. 5967 ccm
    max. moment obrotowy: 542 Nm/4400 (obr./min.)
    moc max. 405 KM/6000 (obr./min.)
    masa auta: 1150 kg
    v-max. 250 km/h
    przyspieszenie 0-100km/h: 4,0 sek.
    skrzynia biegów: 6 biegowa, manualna
    nadwozie: aluminiowe, produkowane ręcznie
    ładowność pojazdu: 300kg
    pojemność zbiornika paliwa: 80l
    cena: ok. 140 tys. euro

    Produkowanych jest około 20-25 sztuk rocznie.
    9 maja 2012, 9:31 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Lotus Esprit V8 przygotowany przez Cam Shaft – Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    5 maja 2012, 16:47 przez tom88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)