Szukaj
Znalazłem 19 takich materiałów
-tloki CP,
-korby Eagle,
-wszystko skrecone na srubach ARP
-wtryski 450ccm
-gruuuba miedziana chlodnica wykonana na zamowienie z wiatrakiem SPAL'a
-- regulator cisnienia paliwa
- resistor box
UKLAD DOLOTOWY:
-turbo Garrett T3
-filtr K&N
- blow off
-intercooler
UKLAD WYDECHOWY:
-orurowanie by promotor
-kolektor by promotor
- 3' uklad na 1 tlumiku by promotor
-wastegate
ELEKTRONIKA:
- ecu p28 + crome
- wskazniki boost/egt, cisnienie/temperatura
-El.szyby,szyberdach
UKLAD NAPĘDOWY
-Skrzynia S4C z LSD
-sprzeglo i docisk ACT (wzmocniony docisk i organiczna tarcza - bardzo neutralna praca sprzegla)
ZAWIESZENIE:
- zawieszanie gwintowane KONI 1150 (regulacja wysokosci i sily tlumienia)
-przednia rozporka MUGEN
-c-pillar
-tylnia dolna megan racing
UKLAD HAMULCOWY
- hamulce przod Wilwood 11" 4 tloczki
-tył tarcze 240mm
-klocki EBC RedStuff
-wydajniejsza pompa i serwo od vti
BODY-KIT:
-lakier złoto-żółty z pt cruiser
-Lotka spoon
-maska laminat
-burta usdm
-lusterka spoon
-dokładka type-r
- Lampy przod TYC
-lampy tył clear
-ksenon 8000k
-felgi Drag dr9 black
-opony przód Toyo r888 225/45 16'
-opony tył uniroyal rainsport 2 205/45 16'
Srodek:
-fotele kubełkowe mirco
-całe czarne wnetrze,
-kiera omp
-pasy 3pkt sparco
-słupek na zegary
-tarcze spoon
-gałka mugen
Car audio: brak
Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
Stopień sprężania: 9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1150 mm
Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
Zawieszenie przednie: niezależne
Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
Hamulce przednie: tarczowe
Hamulce tylne: bębnowe
Koła przednie i tylne: 13"
Napęd: na tył
Masa: 710-725 kg
Charakterystyka pojazdu:
silnik: aluminiowy V8
poj. 5967 ccm
max. moment obrotowy: 542 Nm/4400 (obr./min.)
moc max. 405 KM/6000 (obr./min.)
masa auta: 1150 kg
v-max. 250 km/h
przyspieszenie 0-100km/h: 4,0 sek.
skrzynia biegów: 6 biegowa, manualna
nadwozie: aluminiowe, produkowane ręcznie
ładowność pojazdu: 300kg
pojemność zbiornika paliwa: 80l
cena: ok. 140 tys. euro
Produkowanych jest około 20-25 sztuk rocznie.
Silnik i napęd:
Typ: V8, 918
Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 3504 cm3
Doładowanie: dwie turbosprężarki
Moc maksymalna: 492 KM
Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Typ napędu: na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
Koła przednie: 8,5 x 17”
Koła tylne: 10,0 x 18”
Opony przednie: 235/40 R 17
Opony tylne: 285/35 R 18
Masy i wymiary:
Masa własna: 1378 kg
Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
Długość: 4414 mm
Szerokość: 1883 mm
Wysokość: 1150 mm
Rozstaw osi: 2420 mm
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
Prędkość maksymalna: 305 km/h
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »