Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Silnik 2.0 gaźnik Stromberg 175 CDS, 95 KM, 156Nm. Całkiem nieźle sobie radzi, bowiem był to podstawowy silnik benzynowy w tym samochodzie (na niektóre rynki szedł silnik odprężony o mocy 85KM).
    14 lutego 2024, 23:31 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wsadziliśmy całą przepustnicę z Honda CBR250 zamiast gaźnika Fiata 126p, a następnie wzięliśmy Fiacika na hamownię, żeby porównać wykresy!
    26 grudnia 2022, 11:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak zmodyfikować gaźnik do Fiata 126p? Dzisiaj odpowiadamy na to pytanie!
    10 października 2022, 12:06 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    KTM – KTM 125 SX TPI, KTM 150 SX TPI i KTM 250 SX TPI ?
To zdecydowanie jedno z najbardziej elektryzujących podejrzeń. W sieci pojawiło się bowiem szpiegowskie foto z dwusuwowym KTM (najprawdopodobniej 125 lub 150 SX), korzystającym z nowego nadwozia, w którym jak donosi portal dirtbikelover.com, w miejscu, gdzie tradycyjnie znajduje się gaźnik, można dostrzec element przypominający technologię TPI. Zdjęcie jest niestety niskiej jakości i trudno jest to w 100% stwierdzić, jednak zastosowanie wtrysku paliwa w takich modelach jak KTM 125 SX / KTM 150 SX, czy KTM 250 SX nie jest niemożliwe. TPI od 2017 roku udowodniło, że ma szereg zalet, zostało sprawdzone w boju i i pozwala na zdecydowanie łatwiejszą, codzienną obsługę motocykla.

Ostatecznie - pożyjemy, zobaczymy. Do maja już coraz bliżej. Jesteśmy jednak przekonani, że czeka nas prezentacja zupełnie nowej, jeszcze bardziej READY TO RACE generacji maszyn MX sygnowanych logo KTM, tak więc nie możemy się doczekać! 
Czy jednocześnie zmiany w obrębie nadwozia, ramy, subframe’u i innych wyżej opisanych aktualizacji w KTM SX 2023 dotkną także generację enduro KTM EXC 2023? W tym wypadku obawiamy się, że nie, bo jak zdążył przyzwyczaić nas producent z Mattighofen, gruntowane odświeżenie enduro następuje zazwyczaj sezon po prezentacji nowych motocrossówek. 

    KTM 125 SX TPI, KTM 150 SX TPI i KTM 250 SX TPI ?

    To zdecydowanie jedno z najbardziej elektryzujących podejrzeń. W sieci pojawiło się bowiem szpiegowskie foto z dwusuwowym KTM (najprawdopodobniej 125 lub 150 SX), korzystającym z nowego nadwozia, w którym jak donosi portal dirtbikelover.com, w miejscu, gdzie tradycyjnie znajduje się gaźnik, można dostrzec element przypominający technologię TPI. Zdjęcie jest niestety niskiej jakości i trudno jest to w 100% stwierdzić, jednak zastosowanie wtrysku paliwa w takich modelach jak KTM 125 SX / KTM 150 SX, czy KTM 250 SX nie jest niemożliwe. TPI od 2017 roku udowodniło, że ma szereg zalet, zostało sprawdzone w boju i i pozwala na zdecydowanie łatwiejszą, codzienną obsługę motocykla.

    Ostatecznie - pożyjemy, zobaczymy. Do maja już coraz bliżej. Jesteśmy jednak przekonani, że czeka nas prezentacja zupełnie nowej, jeszcze bardziej READY TO RACE generacji maszyn MX sygnowanych logo KTM, tak więc nie możemy się doczekać!

    Czy jednocześnie zmiany w obrębie nadwozia, ramy, subframe’u i innych wyżej opisanych aktualizacji w KTM SX 2023 dotkną także generację enduro KTM EXC 2023? W tym wypadku obawiamy się, że nie, bo jak zdążył przyzwyczaić nas producent z Mattighofen, gruntowane odświeżenie enduro następuje zazwyczaj sezon po prezentacji nowych motocrossówek. 

    I porządne wyjaśnienie jak działą
    7 lipca 2021, 16:39 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 80 GLS
    1976 – 1978
    R4-8v SOHC (gaźnik)
    1588 cm³
    85 przy 5600 obr./min
    170 km/h
    " Kolizja przy zmianie pasa ruchu na ul. Morskiej w Gdyni w grudniu 2020. Nikt z uczestników zdarzenia nie został ranny. "
    -Bardzo dziękuję za obejrzenie filmu i odwiedzenie mojego profilu. Nie zapomnij za subskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz-
    Subskrybuj i bądź na bieżąco
    21 stycznia 2021, 15:50 przez AutemSzanujeZasady (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    AutemSzanujeZasady

    Polo 86C 88' by Jakub – Moje Polo w ostatniej jesiennej sesji.
Polo 86C 1988 rok, 1.0HZ (gaźnik) w wersji pseudokombi. 
Już niedługo powrót na drogi z nowymi butkami.
    Moje Polo w ostatniej jesiennej sesji.
    Polo 86C 1988 rok, 1.0HZ (gaźnik) w wersji pseudokombi.
    Już niedługo powrót na drogi z nowymi butkami.
    Ratowanie spalonej CRF 450 – Próba ratowania spalonej CRF 450. 
Spaleniu uległo prawie wszystko poza 
silnikiem(wyłączając pokrywę głowicy,klawiaturę, gaźnik :D)) i zawieszaniem. Na razie dostała nową ramę, uszczelki i inne zwęglone części silnika.
    Próba ratowania spalonej CRF 450.
    Spaleniu uległo prawie wszystko poza
    silnikiem(wyłączając pokrywę głowicy,klawiaturę, gaźnik :D)) i zawieszaniem. Na razie dostała nową ramę, uszczelki i inne zwęglone części silnika.
    21 stycznia 2018, 17:29 przez M44 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)