Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Magnetic

    Mocny drifter
    Zamieszcza materiały od: 3 października 2014 - 18:11
    Ostatnio: 17 lutego 2018 - 13:03
    • Materiałów na głównej: 348 z 348
    • Punktów za materiały: 2486
    • Komentarzy: 199
    • Punktów za komentarze: 99
     
    15 lutego 2018, 16:34 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Custom – Współczesny board tracker z tuningowanym, dolnozaworowym silnikiem Briggs & Stratton o pojemności 208 cm3
    Współczesny board tracker z tuningowanym, dolnozaworowym silnikiem Briggs & Stratton o pojemności 208 cm3
    W roli głównej japoński zawodnik flat tracka Masa Ohmori.
    3 lutego 2018, 12:37 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze latanie w tym roku –
    2 lutego 2018, 17:46 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Pojeżdżone – Korzystając z ładnej pogody wyciągnąłem z garażu moją drugą zabawkę, a właściwie mój główny środek transportu w okresie wiosna-jesień. Długo jej tu nie było, bo w zeszłym roku za dużo nie latałem. W samym środku sezonu motocykl zaczął brać koszmarne ilości oleju, ok 0,5 l/300km. Winna okazała się zerwana gumka zaworowa i za luźne pierścienie. Po wykonanym praktycznie całkiem we własnym zakresie mini-remoncie góry silnika przez 800km, które zrobiłem do końca sezonu poziom oleju się nie zmienił, więc problem mam chyba z głowy. Generalnie jak wiosna zacznie się na poważnie kończę wszystko, co jest do roboty przy Hondzie i latam ile wlezie. Swoją drogą jak ktoś z Trójmiasta i okolic też ma Hondę RFVC to chętnie bym się spotkał i porównał swój egzemplarz z innym.
    Korzystając z ładnej pogody wyciągnąłem z garażu moją drugą zabawkę, a właściwie mój główny środek transportu w okresie wiosna-jesień. Długo jej tu nie było, bo w zeszłym roku za dużo nie latałem. W samym środku sezonu motocykl zaczął brać koszmarne ilości oleju, ok 0,5 l/300km. Winna okazała się zerwana gumka zaworowa i za luźne pierścienie. Po wykonanym praktycznie całkiem we własnym zakresie mini-remoncie góry silnika przez 800km, które zrobiłem do końca sezonu poziom oleju się nie zmienił, więc problem mam chyba z głowy. Generalnie jak wiosna zacznie się na poważnie kończę wszystko, co jest do roboty przy Hondzie i latam ile wlezie. Swoją drogą jak ktoś z Trójmiasta i okolic też ma Hondę RFVC to chętnie bym się spotkał i porównał swój egzemplarz z innym.
    1 lutego 2018, 19:24 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Dla przypomnienia – Tak wygląda seryjny, przedliftowy Nissan S14
    Tak wygląda seryjny, przedliftowy Nissan S14
    Taka mała ciekawostka odnośnie BMW G11 – Od lat wszystkie modele BMW miały ten sam rozstaw śrub do kół - 5x120, różniły się ewentualnie średnicą otworu centrującego. Dzięki temu można było praktycznie dowolnie przerzucać felgi pomiędzy różnymi seriami i generacjami. W G11/G12 BMW zmieniło rozstaw, bodajże na 5x114,3, choć ciężko znaleźć sensowne informacje. Tym oto sposobem nie idzie założyć do niego bez adapterów felg z żadnej innej Beemki.
    Od lat wszystkie modele BMW miały ten sam rozstaw śrub do kół - 5x120, różniły się ewentualnie średnicą otworu centrującego. Dzięki temu można było praktycznie dowolnie przerzucać felgi pomiędzy różnymi seriami i generacjami. W G11/G12 BMW zmieniło rozstaw, bodajże na 5x114,3, choć ciężko znaleźć sensowne informacje. Tym oto sposobem nie idzie założyć do niego bez adapterów felg z żadnej innej Beemki.
    Zagadka na dziś – Co to za samochód?
    Co to za samochód?
    26 stycznia 2018, 20:44 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)