Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > BMW

     

    BMW – Moje E30
    Moje E30
    18 grudnia 2014, 15:49 przez T850 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    BMW F01 –
    18 grudnia 2014, 4:34 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW F32 –
    18 grudnia 2014, 4:39 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jaki styl tuningu lubicie? – Link do tematu na forum w źródle. Gorąco zapraszam do dyskusji!
    Link do tematu na forum w źródle. Gorąco zapraszam do dyskusji!
    Red vader – jedno z najlepszych wnętrz jakie widziałam.
projekt: wally
obecny właściciel: młody92
    Jedno z najlepszych wnętrz jakie widziałam.
    projekt: wally
    obecny właściciel: młody92
    18 grudnia 2014, 17:04 przez sunshine9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne zdjęcie
    E36 jeszcze na letnich –
    18 grudnia 2014, 22:48 przez cudi1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW i8 –
    18 grudnia 2014, 4:35 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Batmobil –
    18 grudnia 2014, 16:15 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ostatnie legendy – "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
    "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

    Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
    BMW - Bardzo nisko –
    18 grudnia 2014, 23:08 przez GOOFY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj