Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > BMW

     

    Moje BMW - inne niż wszystkie – Trochę odejdę od tematyki większości aut tutaj zamieszczanych. Nie będę pokazywał - wow zrobiłem swap na 2.0 albo 2.5 teraz to jest moc. Nie będę pokazywał co zmieniłem bo tu nie ma co zmieniać. Nie będę mówił, że mam auto "sportowe" chociaż prowadzenia i mocy wystarczyłoby dla paru innych niby "sportowych" aut. Przepraszam, nie jest to też mityczny passat w tdi ani honda szybsza niż wygląda. Bo chyba nie o to chodzi w pasji do motoryzacji? Co nie? Nie jest to jeden z wózków sklepowych przerobionych na coś czym nie jest. Nie jest to budżetówka od której oczekujemy bóg wie czego albo robimy z niej "szportowca".
Pasja do motoryzacji zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomia i zdrowy rozsądek. Gdzie uczucia biorą górę nad rozumem. Tym kierowałem się zawsze kupując auta. Stąd też wzięło się to auto.
BMW. Seria 7. Co do wyglądu najbardziej kontrowersyjna. Na pewno do bólu luksusowa. Ale nie, nie jest to 3.0d. Więc co? Jak ładnie zgadniecie to wrzucę więcej zdjęć, w tym spod maski!
Na razie setup zimowy na 18", na lato o 2 oczka większe, rozglądam się za dobrym  wzorem aby i cieszyło oko, a zarazem nadal auto było niepozornym szaraczkiem niepozbawionym komfortu.
    Trochę odejdę od tematyki większości aut tutaj zamieszczanych. Nie będę pokazywał - wow zrobiłem swap na 2.0 albo 2.5 teraz to jest moc. Nie będę pokazywał co zmieniłem bo tu nie ma co zmieniać. Nie będę mówił, że mam auto "sportowe" chociaż prowadzenia i mocy wystarczyłoby dla paru innych niby "sportowych" aut. Przepraszam, nie jest to też mityczny passat w tdi ani honda szybsza niż wygląda. Bo chyba nie o to chodzi w pasji do motoryzacji? Co nie? Nie jest to jeden z wózków sklepowych przerobionych na coś czym nie jest. Nie jest to budżetówka od której oczekujemy bóg wie czego albo robimy z niej "szportowca".
    Pasja do motoryzacji zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomia i zdrowy rozsądek. Gdzie uczucia biorą górę nad rozumem. Tym kierowałem się zawsze kupując auta. Stąd też wzięło się to auto.
    BMW. Seria 7. Co do wyglądu najbardziej kontrowersyjna. Na pewno do bólu luksusowa. Ale nie, nie jest to 3.0d. Więc co? Jak ładnie zgadniecie to wrzucę więcej zdjęć, w tym spod maski!
    Na razie setup zimowy na 18", na lato o 2 oczka większe, rozglądam się za dobrym wzorem aby i cieszyło oko, a zarazem nadal auto było niepozornym szaraczkiem niepozbawionym komfortu.
    19 grudnia 2014, 0:49 przez Saillupus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (89)
    Źródło: własne
    BMW – Moje E30
    Moje E30
    18 grudnia 2014, 15:49 przez T850 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    BMW F01 –
    18 grudnia 2014, 4:34 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW F32 –
    18 grudnia 2014, 4:39 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jaki styl tuningu lubicie? – Link do tematu na forum w źródle. Gorąco zapraszam do dyskusji!
    Link do tematu na forum w źródle. Gorąco zapraszam do dyskusji!
    Red vader – jedno z najlepszych wnętrz jakie widziałam.
projekt: wally
obecny właściciel: młody92
    Jedno z najlepszych wnętrz jakie widziałam.
    projekt: wally
    obecny właściciel: młody92
    18 grudnia 2014, 17:04 przez sunshine9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne zdjęcie
    E36 jeszcze na letnich –
    18 grudnia 2014, 22:48 przez cudi1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW i8 –
    18 grudnia 2014, 4:35 przez M_POWER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Batmobil –
    18 grudnia 2014, 16:15 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ostatnie legendy – "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
    "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

    Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."