Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > BMW

     

    Ostatnie legendy – "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
    "Historia szybkiej „trójki” zaczyna się w 1985 roku od M3 w wydaniu E30. Dziś jego osiągi wydają się śmieszne, bo pod maską tamtego auta krył się silnik o mocach od 195 KM do niemal 240 KM – zależnie od wariantu. W kolejnych edycjach moc bardzo szybko rosła, by w E92 produkowanym do 2013 roku wynosić aż 420 KM, uzyskiwanych z 4-litrowego, wolnossącego V8. Było to znakomite auto, przyspieszające szybko i płynnie z towarzyszeniem efektownego, 8-cylindrowego klangu.

    Gdy pojawiły się plotki o kolejnej generacji, czyli duecie M3/M4, ostatnie egzemplarze dotychczasowego M3 rozeszły się jak świeże bułeczki. Bez żadnych promocji, jakie – zdawałoby się – powinny być konieczne, by pozbyć się poprzedniego modelu, gdy już wszystko wiadomo o jego następcy. W tym przypadku to właśnie ta wiedza skłoniła klientów do jak najszybszego zamówienia poprzedniego M3. Nikt nie chciał mieć bowiem auta z turbodoładowanym silnikiem, a taki właśnie znalazł się pod maską nowych M3 i M4. Zdaniem entuzjastów BMW ta zmiana oznacza definitywne zerwanie z tradycją marki i tego szczególnego modelu."
    BMW - Bardzo nisko –
    18 grudnia 2014, 23:08 przez GOOFY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Blask świateł w BMW –
    18 grudnia 2014, 23:14 przez GOOFY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 740 E38 –
    18 grudnia 2014, 23:35 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stary hangar w Wiechlicach .. Jest klimat – Opuszczone lotnisko w Wiechlicach, stary Ruski hangar, a w nim mój compact. Zlot No Fucking Limit, ostatni w tym roku.
    Opuszczone lotnisko w Wiechlicach, stary Ruski hangar, a w nim mój compact. Zlot No Fucking Limit, ostatni w tym roku.
    18 grudnia 2014, 21:32 przez aro2819 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Fotograf podpisany na zdjęciu

    BMW (Bayerische Motoren Werke)  E30 –
    17 grudnia 2014, 7:21 przez KubsonBDG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M3 E46 –
    17 grudnia 2014, 16:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj