Profil użytkownika
szopen
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 22 kwietnia 2013 - 16:15 |
Ostatnio: | 18 sierpnia 2016 - 20:16 |
Gadu-gadu: | 25792898 |
O sobie: |
Lubię motoryzację niespętaną wymogami emisji CO2, taką gdzie pojazd pluje ogniem, gorącym olejem z zapachem niedopalonej mieszanki, pozostawiając czarne krechy na asfalcie. Im więcej cylindrów, tym lepiej. Ulubione sporty: F1 i rajdy. |
- Materiałów na głównej: 109 z 113 (4 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 2879
- Komentarzy: 1385
- Punktów za komentarze: 1109
« poprzednia 1 2 … 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 … 55 56 następna »
@Boocu: yhymm, było na mistrzach :)
Prawdą jest, że FWD najtrudniej jeździć szybko!
@Charakterek: Nikt się nie śmieje, Manta zawsze wywoływała u mnie obrót głowy, wszak rajdowy rodowód ;) btw, jak jadę do Płocka, to stoi przy drodze czarna, chyba nieco zdekompletowana, ale Manta to zawsze Manta :)
Może takie epitety działają jak płachta na byka, ale gdy Ja prowadziłem BMW (seria e36, 320i) czułem jak można je prowadzić małym palcem. Egzemplarz był zadbany z praktycznie nowym zawieszeniem, wiec do głowy by mi nie przyszło nazwanie go "burakowozem". Dla porównania Laguna II (młodsza o 10 lat), nie prowadzi się tak dobrze. Świetny samochód, a renoma jaką każdy zna wynika ze złego stanu i typu ludzi nimi jeżdżących.
@FXX: A "wspaniali" marketingowcy z GM wdrożyli nowy (stary) silnik (żeliwny z GM, bo tańszy w produkcji) a teraz z niego rezygnują bo za ciężki i...nagle powrót do aluminium, ale już nie do Busso. Gdzie tu logika? :D
@FXX: Ja miałem przyjemność poprowadzić maszynę kolegi @analizator, spala dużo, ale każda spalona kropla benzyny jest tego warta. Moc z powietrza się nie bierze :p
Słuszne ich miejsce, to tutaj :D http://www.autotraderclassics.com/images/a/cms/70593/70593.jpg
@CamaroFanBoy: więc ten bulgot obwieszczał LS2, nieźle :)
@Cappy: To CTS-V z reaktorem z C6 ZR1 ;)
@Kaczogrod758: i tak się będą spinać, Polak nie jest Polakiem, jak sobie nie ponarzeka xD a jak jakieś wyścigi na mieście albo impreza moto, to co drugi obywatel znawca tematu bardziej niż Kubica, Hołek i inni razem wzięci ;)
@RX_Love: z pewnością bardziej kosztowne, niż alko-hobby :D
Kwestia sporna, są różne głosy. Znalazłem ankietę, która b-grupa najlepsza: http://www.quizol.pl/sonda,najlepszy-samochod-rajdowej-grupy-b-sonda,15675.html
no niestety, prawda bywa niewygodna :)
@Snupi: Aż cche się obejsć sady i samemu sprawę załatwić, ale cóż... To powiem Ci, że niedaleko mojej miejscowości paru debili przywaliło w idącą parkę zakochanych, a dokładniej w chłopaka. Dziewczyna od razu przystąpiła do 1wszej pomocy, a sprawcy zawrócili i...PRZYŁOŻYLI JESZCZE RAZ. Dwa śmiertelne na miejscu. Chcieli pozbyć się świadka. Mam nadzieje, że gniją w pierdlu. Rzecz się działa niedaleko Płocka.
Zazdroszczę Ci, rysunek na 6+
Kotek kończy produkcję w czerwcu, a w środku 4.0 biturbo :/
Neon, czasem go widzę na ulicy
Czy tylko mi 599 podoba się bardziej, niż F12?
Kamil wstaw zdjęcie z jubileuszu licznika xD
Przez te malowanie myślałem już, że zrobili 911 na prąd albo wodór :)
poniżej 15 sekund w PRL, to tylko polonezy i 125p z rajdowej stajni FSO :)
Wzór dla późniejszego 456 GT i 456 Modificata, piękna, choć wolę linię klasycznych 250, zwłaszcza 250 Berlinetta Tdf ;) Pasja rzemiosła firmy :)
Długość mniej więcej tyle co Hungaroring, oby wypaliło bo ambitnie to w Polsce zawsze jest :)
Skoda 1000 - tysiąc małych braków :)
Podobnie, lecz ja wybieram Challengera '70 z 440 Magnum 380KM.