Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    szopen

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 22 kwietnia 2013 - 16:15
    Ostatnio: 18 sierpnia 2016 - 20:16
    Gadu-gadu: 25792898
    O sobie:

    Lubię motoryzację niespętaną wymogami emisji CO2, taką gdzie pojazd pluje ogniem, gorącym olejem z zapachem niedopalonej mieszanki, pozostawiając czarne krechy na asfalcie. Im więcej cylindrów, tym lepiej. Ulubione sporty: F1 i rajdy.

    • Materiałów na głównej: 109 z 113 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2879
    • Komentarzy: 1385
    • Punktów za komentarze: 1109
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 4) | raportuj
    3 marca 2015 o 14:56

    @Snupi: szkoda, ze technicznie wciąż jest w klasie nizej niz średnia. Powtórka z phaetona, gdzie pomysł przerósł tresć i projekty techniczne zupełnie nieobliczone do phaetona.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    16 lutego 2015 o 2:21

    Co robiłeś w silniku? panewka? wał udało Ci się zeszlifować, czy kupiłeś używkę? Prawidłowo zrobiłeś, że remont - teraz wiesz, co masz :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    3 lutego 2015 o 20:27

    Podobno testował osobiście A. Jaroszewicz, a mieszkańcy dzwonili na milicję, skarżąc się na głośny dźwięk Dino V6 :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    5 grudnia 2014 o 0:11

    Racja! Z czysto technicznego punktu widzenia - nie wysilony, wielkolitrażowy silnik i wbrew pozorom co do jakości wnętrz - jakość elementów silnika, jest bardzo dobra.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    2 grudnia 2014 o 23:20

    i wtedy jedziemy na sesję i zlot :) pamiętasz, jak inni rozkminiali filterek na odmie żeby olejem nie pluł do dolotu - alfa ma to w standardzie XD

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 października 2014 o 18:26

    @pietras413: ode mnie minusa nie dostałeś, bo daję je tylko chamskim postom :) No takie juz zycie na tym portalu ;)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    14 października 2014 o 20:21

    Italianiec dobrze napisał. Samo zawieszenie piórowe jest mało sportowe chyba tak? Trochę wyczucia ironii ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 października 2014 o 23:01

    @Maniekvip: btw. Podobno ponad 1000 strumieni danych z całego auta, a hamulców jakaś częsć tej liczby :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    16 września 2014 o 21:34

    nierealne, do elektrolizy potrzebne jest dostarczenie energii elektrycznej, prawdopodobnie wiecej energii się włoży, niż się wyjmie ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 września 2014 o 18:53

    Niesamowity jest. Japonia zawsze mnie zaskoczy jakimś fajnym autem

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 września 2014 o 18:34

    22B nie aż taka nieosiągalna jako by była "na już". Za to z kasą na 22B już gorzej xD

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    12 września 2014 o 18:32

    Ile jest filmów na yt, jak araby driftują z prędkoscią przeszło 220 km/h na drodze publicznej, a co najgorsze oni myślą, że to jest fajne.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    11 września 2014 o 22:53

    No i cena oryginału trzyma poziom, nie jak auta post - tuningowe.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 września 2014 o 20:55

    Patrzcie go, jaki elokwentny. Ze skrajności w skrajność. Nie powiedziałem, że ma być szlifiera. Wiele osób mówi, ze 1800 to za dużo i ja te osoby popieram. 1000 to i tak dużo. A "sześćsetka" chłodzona powietrzem o mocy powiedzmy 70 KM, to wystarczący wynik. Oryginalny Sokół miał być motocyklem nie za lekkim, ale i nie za ciężkim żeby był zarówno do jazdy z wózkiem, jak i solo. Zarówno sportowy, co turystyczny. Motocykl uniwersalny. Włącz sobie Sokoła 600 RS, sportową wersję z 1938 a zrozumiesz o co chodzi. Wszędzie ten bezsensowny wyścig mocy.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 września 2014 o 16:15

    spoko, ale 1800cm3 to za dużo moim zdaniem. Poj. powinna zostać taka sama, a przy obecnej technologii można wykrzesać dużo mocy.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    3 września 2014 o 23:39

    blok ekipa zawsze na propsie! w sumie życiowy serial :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    3 września 2014 o 23:38

    gdzies widziałem spaloną, hołkową celę po rajdzie deutschland z 1996 :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    3 września 2014 o 21:07

    @Spoon8: No cooo Ty :D Nie kupuj Zenita, zwłaszcza ET. Mam ETL i szczerze odradzam, tym bardziej ET, światłomierz również selenowy i nieudany. A! ET ma światłomierz nad obiektywem jak się orientuję i bardzo przekłamuje. Jak szukasz klasyczne body, to kup Canon AV1 (na przykład). W moim Zenicie padła płócienna migawka. Rzecz nienaprawialna, bo potem czasy mi się rozjadą. Obecnie 50 tka jest na sprzedaż. Chciałbym pójsć w sredni format, a mianowicie w Fuji GW690, bajka :) Format 6x9 to juz coś :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    1 września 2014 o 18:31

    @Spoon8: czyżby Zenit? ;) ja pod heliosa mam podpiętego Canona EOS 50e ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 23:08

    @polak, to człowiek, który obnaża niewygodną prawdę dla co niektórych. Brawo!

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 23:06

    V12 Bizzariniego to była bardzo rozwojowa jednostka. Aventador posiada już nową (nie wiadomo czyją, ale pewnie Audi). Murcielago SV to ostatni bastion z tym silnikiem Fajna wstawka. Było trzech wielkich konstruktorów: Giacomo Bizzarini (V12), Giuseppe Colombo (V12) i Giuseppe Busso (V6). Ale to temat na inną okazję ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 21:28

    @Spoon8: szklametalowy budynek, to własnie teatr :D haha, też robię na heliosie 44M :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 16:52

    Micry nie wstawiłeś cwaniaku :D wiec kwartet ;)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 16:51

    Sokół 600 RT ma u mnie pewien pan z mojej miejscowości. Od razu serducho szybciej oliwę tłoczy ;) https://www.youtube.com/watch?v=4cEh-qmLP4A (tak, żeby nie być gołosłownym) ;) Junak to genialny motocykl, choć niedopracowany. Masa układu sprężyna-zawór jest ogromna. Można to poprawic, ale Junak to Junak, ma być oryginał. ;)

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1055 56 następna »