Profil użytkownika
szopen
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 22 kwietnia 2013 - 16:15 |
Ostatnio: | 18 sierpnia 2016 - 20:16 |
Gadu-gadu: | 25792898 |
O sobie: |
Lubię motoryzację niespętaną wymogami emisji CO2, taką gdzie pojazd pluje ogniem, gorącym olejem z zapachem niedopalonej mieszanki, pozostawiając czarne krechy na asfalcie. Im więcej cylindrów, tym lepiej. Ulubione sporty: F1 i rajdy. |
- Materiałów na głównej: 109 z 113 (4 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 2879
- Komentarzy: 1385
- Punktów za komentarze: 1109
@Snupi: szkoda, ze technicznie wciąż jest w klasie nizej niz średnia. Powtórka z phaetona, gdzie pomysł przerósł tresć i projekty techniczne zupełnie nieobliczone do phaetona.
Co robiłeś w silniku? panewka? wał udało Ci się zeszlifować, czy kupiłeś używkę? Prawidłowo zrobiłeś, że remont - teraz wiesz, co masz :)
Podobno testował osobiście A. Jaroszewicz, a mieszkańcy dzwonili na milicję, skarżąc się na głośny dźwięk Dino V6 :)
Racja! Z czysto technicznego punktu widzenia - nie wysilony, wielkolitrażowy silnik i wbrew pozorom co do jakości wnętrz - jakość elementów silnika, jest bardzo dobra.
i wtedy jedziemy na sesję i zlot :) pamiętasz, jak inni rozkminiali filterek na odmie żeby olejem nie pluł do dolotu - alfa ma to w standardzie XD
@pietras413: ode mnie minusa nie dostałeś, bo daję je tylko chamskim postom :) No takie juz zycie na tym portalu ;)
Italianiec dobrze napisał. Samo zawieszenie piórowe jest mało sportowe chyba tak? Trochę wyczucia ironii ;)
@Maniekvip: btw. Podobno ponad 1000 strumieni danych z całego auta, a hamulców jakaś częsć tej liczby :)
nierealne, do elektrolizy potrzebne jest dostarczenie energii elektrycznej, prawdopodobnie wiecej energii się włoży, niż się wyjmie ;)
Niesamowity jest. Japonia zawsze mnie zaskoczy jakimś fajnym autem
22B nie aż taka nieosiągalna jako by była "na już". Za to z kasą na 22B już gorzej xD
Ile jest filmów na yt, jak araby driftują z prędkoscią przeszło 220 km/h na drodze publicznej, a co najgorsze oni myślą, że to jest fajne.
No i cena oryginału trzyma poziom, nie jak auta post - tuningowe.
Patrzcie go, jaki elokwentny. Ze skrajności w skrajność. Nie powiedziałem, że ma być szlifiera. Wiele osób mówi, ze 1800 to za dużo i ja te osoby popieram. 1000 to i tak dużo. A "sześćsetka" chłodzona powietrzem o mocy powiedzmy 70 KM, to wystarczący wynik. Oryginalny Sokół miał być motocyklem nie za lekkim, ale i nie za ciężkim żeby był zarówno do jazdy z wózkiem, jak i solo. Zarówno sportowy, co turystyczny. Motocykl uniwersalny. Włącz sobie Sokoła 600 RS, sportową wersję z 1938 a zrozumiesz o co chodzi. Wszędzie ten bezsensowny wyścig mocy.
spoko, ale 1800cm3 to za dużo moim zdaniem. Poj. powinna zostać taka sama, a przy obecnej technologii można wykrzesać dużo mocy.
Tę fotografie znam. Celica odnalazła się u jakiegoś pana. Chodziło mi o te zdjecia: http://kolowicz.files.wordpress.com/2011/11/90lecie-rajdu-polski-6.jpg?w=590 http://kolowicz.files.wordpress.com/2011/11/90lecie-rajdu-polski-9.jpg?w=590 http://kolowicz.files.wordpress.com/2011/11/90lecie-rajdu-polski-13.jpg?w=590
blok ekipa zawsze na propsie! w sumie życiowy serial :)
gdzies widziałem spaloną, hołkową celę po rajdzie deutschland z 1996 :)
@Spoon8: No cooo Ty :D Nie kupuj Zenita, zwłaszcza ET. Mam ETL i szczerze odradzam, tym bardziej ET, światłomierz również selenowy i nieudany. A! ET ma światłomierz nad obiektywem jak się orientuję i bardzo przekłamuje. Jak szukasz klasyczne body, to kup Canon AV1 (na przykład). W moim Zenicie padła płócienna migawka. Rzecz nienaprawialna, bo potem czasy mi się rozjadą. Obecnie 50 tka jest na sprzedaż. Chciałbym pójsć w sredni format, a mianowicie w Fuji GW690, bajka :) Format 6x9 to juz coś :)
@Spoon8: czyżby Zenit? ;) ja pod heliosa mam podpiętego Canona EOS 50e ;)
@polak, to człowiek, który obnaża niewygodną prawdę dla co niektórych. Brawo!
V12 Bizzariniego to była bardzo rozwojowa jednostka. Aventador posiada już nową (nie wiadomo czyją, ale pewnie Audi). Murcielago SV to ostatni bastion z tym silnikiem Fajna wstawka. Było trzech wielkich konstruktorów: Giacomo Bizzarini (V12), Giuseppe Colombo (V12) i Giuseppe Busso (V6). Ale to temat na inną okazję ;)
@Spoon8: szklametalowy budynek, to własnie teatr :D haha, też robię na heliosie 44M :)
Micry nie wstawiłeś cwaniaku :D wiec kwartet ;)
Sokół 600 RT ma u mnie pewien pan z mojej miejscowości. Od razu serducho szybciej oliwę tłoczy ;) https://www.youtube.com/watch?v=4cEh-qmLP4A (tak, żeby nie być gołosłownym) ;) Junak to genialny motocykl, choć niedopracowany. Masa układu sprężyna-zawór jest ogromna. Można to poprawic, ale Junak to Junak, ma być oryginał. ;)