Profil użytkownika
szopen
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 22 kwietnia 2013 - 16:15 |
Ostatnio: | 18 sierpnia 2016 - 20:16 |
Gadu-gadu: | 25792898 |
O sobie: |
Lubię motoryzację niespętaną wymogami emisji CO2, taką gdzie pojazd pluje ogniem, gorącym olejem z zapachem niedopalonej mieszanki, pozostawiając czarne krechy na asfalcie. Im więcej cylindrów, tym lepiej. Ulubione sporty: F1 i rajdy. |
- Materiałów na głównej: 109 z 113 (4 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 2879
- Komentarzy: 1385
- Punktów za komentarze: 1109
Tym bardziej, że posiadanie jest jest właściwie niemożliwe. Cena to chyba jak za własną wyspę na Pacyfiku :D btw. moje typy samochodów, których cena podskoczy za 30 lat X razy: 1. Alfa Romeo 8C 2. Nissan GTR R34 3. Mercedes SLS 4. Ford GT i trochę przyziemniejsze: 6. Subaru BRZ 7. Fiat Coupe 20VT/LE 8. Honda S2000 9. Mazda RX-7/8 10. Subaru Impreza i Lancer EVO
jak w "Konwoju" :)
A. Vattannen - 1988 - pikes peak i rażące słońce http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8c/70/a1/8c70a1490a7b08b09906867814fb3b38.jpg
@CamaroFanBoy: haha, no podobno się da, ale trzeba ruszać po babcinemu :D
@Tomson2244: exactly ;) Im szybciej poruszają się zawory, tym potrzeba większej energii aby pokonać siły tarcia i sprężyny. Jak podskoczysz na stopach i wylądujesz, to nie ważysz przez ten moment, tyle co na początku. Analogicznie ze sprężyną: wysokie obroty = wysoki opór.
Safrane biturbo było super, nawet dzisiaj obraca głowy.
@Folley96: W wersji z turbo (wszak protoplasta Fiata Coupe) były ;)
Meriva - level predator :)
A co jeśli mam np. Corvette ZR1, gdzie praktycznie nie da się ruszyć bez pisku opon? Też dostanę mandat? fuck'n logic.
Byle prawnik rozwala policję na poziomie wojewódzkim, ale to kosztuje nieco więcej niż mandat. Ojciec kolega dostał mandat za brak drugiego trójkąta ostrzegawczego! A do policji nie dostają się normalni ludzie, tylko trochę patusy z charakteru.
Multipla jak partyzant zza krzaków xD
matiqq moderatorem, to już wiadomo, że nudno na głównej nie będzie. Bardzo spoko :)
Po imieniu i nazwisku i tym bardziej awatarze na prawku, nie spodziewałbym się obrotów v-teca :D
Pendolino wygląda, jak F1 na polnej drodze
Najlepsze są lata 90-te pod tym względem. Posiadają czujniki położenia wszystkiego, przepływki, itp. A ESP naprawdę potrafi uratować du*ę. Clarkson powoli wyłącza na coraz to mniejsze stopnie ESP, a co niektórzy, by od razu w takiej Zondzie R wyłączyli ESP, nawet nie na np. "race", a na "off" ;)
Niedopisałem: sprężyna ma bezwładność, gdzie przy wielkich prędkościach obrotowych może nie domykać zaworów. Najskuteczniejsze i najciekawsze wydaje się być rozwiązanie Mercedesa z 1954. Dziś stosowane przez Ducati.
nieśmieszne i suche. W sumie jak to piasek ;)
Również gratuluję Folley96, jak i wszystkim kandydatom :)
potem było głośne "JAŚKO"!! ;)
po lewej wpływ komunizmu na dziedziny gospodarki ;/
panna jaka ładna *.*
Grupa B - "B" jak Bez strachu :) no jak można stać w takim miejscu, tam gdzie samochód wypada bokiem z zakrętu, bezpieczeństwo wtedy to ekhemm ekhemm, ale prawdziwe rajdy to były :)
Dawne R6 i V8 z Astona Martina wyszły z rąk genialnego Polaka - Tadeusza Marka (Sokół 1000 to głównie jego pomysł)
Felix Wankel, silnik zaraz potem zawędrował do NSU Ro-80. Choć później japończycy pojawili się w RX-7 i duużo bardziej dopracowanym Wanklem :)
miejsce na kompresor rootsa :)