Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    szopen

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 22 kwietnia 2013 - 16:15
    Ostatnio: 18 sierpnia 2016 - 20:16
    Gadu-gadu: 25792898
    O sobie:

    Lubię motoryzację niespętaną wymogami emisji CO2, taką gdzie pojazd pluje ogniem, gorącym olejem z zapachem niedopalonej mieszanki, pozostawiając czarne krechy na asfalcie. Im więcej cylindrów, tym lepiej. Ulubione sporty: F1 i rajdy.

    • Materiałów na głównej: 109 z 113 (4 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2879
    • Komentarzy: 1385
    • Punktów za komentarze: 1109
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 16:46

    junak dziesiątka i naturalnie dziewczyny :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 16:45

    Podobno do Polski wrócił jeden z kilku sokołów 600 RS. Co do 1000, to silnika praktycznie bliźniaczy jak Harley WLA.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 16:43

    przyłączam się do pytania. Analog 4ever. zaraz zaraz... to nie jest parking pod teatrem w Płocku?

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 16:29

    https://www.flickr.com/photos/99660570@N03/14907165039/ Trochę wiedzy

    [materiał]
    Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
    31 sierpnia 2014 o 16:10

    No nie wierzę, że ktoś porównuje RS6 do 456. To prawdziwe gran turismo w zestawie z zestawem skórzanych walizek. Każda zmiana biegu, to przyjemne kliknięcie. Wygląda średnio? no coś Ty. Jeden egzemplarz czarnego 456GT widziałem we Włocławku. Robi wrażenie przepastna maska i ponadczasowa linia, którą narysowano w 1992. Przez tyle lat prawie wcale się nie zestarzała. 1. 456 GT Venice - było bodajże 7 sztuk dla sułtana Brunei. 2. Ltvnsky - masz u mnie piwo 3. polak - A Ty zgrzewkę ;) Zwłaszcza za tekst o podsterowności. RS3 bodajże waży ok 1700 kg. Przegrać z Megane lub CTS-V...brak słów. Ferrari 456 GT: Silnik Tipo F116B V12 5473 ccm 442KM/6250 obr./min. 550 Nm/4500 obr./mon. 0-100: 5.2 s. Vmax: 300 km/h spalanie: każda wartość poniżej 20l/100km powinna cieszyć. Ten sam silnik uzupełniony w hydrauliczne popychacze zaworowe, napędzał 550/575 Jednak to tylko dane z tabelki. To klasyczne coupe V12, przeznaczone dla pasjonatów.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 sierpnia 2014 o 13:58

    Spoko sprawa. Ale chłopaki ze zdjęcia zrobili ten euro-trip już co najmniej 2 lata temu.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    26 sierpnia 2014 o 18:32

    przepis świetny, ale już słyszę głosy o jakichś kursach (słono-płatnych).

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 sierpnia 2014 o 21:04

    Zbyt piękne, aby było prawdziwe, w Polsce nie zda egzaminu :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    10 sierpnia 2014 o 21:04

    @Kaczogrod758: to znaczy bardzo dobre, fajne, ładne, niespotykane. Fajne, niewulgarne określenie, zawsze lepsze niż "za*ebiste"

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    7 sierpnia 2014 o 23:38

    Można? - można Osobiście uważam za głupotę kupowanie jakiejś surowizny wyposażeniowej (weźmy np. Toyotę), a odrzucenie Alfy wyposażonej na full. Nosz... Offtop: fajnie by było tu, albo na forum założyć ankietę, w której każdy by głosował, co się psuje, a co nie. Musiało by być pisemne uzasadnienie, co się zepsuło i w jakim stopniu, żeby nie było oszustw. Wtedy będzie można powiedzieć co się psuje, a co nie.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    7 sierpnia 2014 o 22:36

    Golfy są nudne Alfa awaryjna Amerykańskie nie skręcają Francuskie się psują Japońskie to małe szlifierki "Fiat g*wno wort, a Ford to jego brat, a omega to ich kolega" "BMW - będziesz miał wydatki" "Czerstwy chleb zajadam, a Toyotę posiadam" "Chcesz mieć w domu grata, kup sobie Seata" "Chcesz mieć w domu grata, kup se Fiata" "Banditen Motor Wagen" Tak czytam co niektórych to wszystkie marki w cholerę zaorać i z powrotem na woły. Stereotypy wszędzie...

    [materiał]
    Ocena: -4 (Głosów: 4) | raportuj
    7 sierpnia 2014 o 20:09

    Czuję, że to na bazie mr2, bądź astra bertone.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 sierpnia 2014 o 21:45

    fotele musiały mieć wycięcie. A i operować gazem ciężko pośrodku sprzęgła i hamulca i na niesynchronizowanej skrzyni + opony jak monety. Jak dla mnie kosmos.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    6 sierpnia 2014 o 21:38

    Dało - nie dłubać przy niej. Cena maleje lawinowo. np. polski Junak - czopera nikt nie chce kupić dobrego za 3 tysiące, a grat kompletny ze stodoły za 8. Dzis liczy się oryginał.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    5 sierpnia 2014 o 17:55

    Każdy samochód może być podsterowny i nadsterowny.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 20:02

    @CamaroFanBoy: Ah, był jeszcze Satelite :)

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 19:59

    Właśnie fury z lat 90-tych są najlepsze. Bez wszechobecnej elektroniki, tyle, co potrzeba, bo taki czujnik położenia wału, czy przepływomierz być musi. Wygrywanie Alfą w zakręcie jest chlubą dla wielu mocniejszych samochodów z idiotami za kółkiem.

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 18:32

    @polak: 1. Zasada to świetny kierowca, ale jego dekada (450 SLC itp, już minęła, czyli RWD). Czasy i auta się zmieniły. 2. Marketing - masz rację. 3. Co do trakcji, to znowu kwestia dyskusyjna. Nie wypowiadam się na temat Integry, bo nie jeździłem. Za to wypowiem się na podstawie najlepszego auta FWD, jakiego miałem przyjemność prowadzić - 156 2.5 V6 i e36 320i. Alfa trzymała się jak klej, gdy beemka gubiła tył (zakręt około 120 stopni). Słyszałeś o Waldemarze Doskoczu? Na onboardach sam zauważysz, że ośką da się jeździć szybko. I znowu wracam do kolegi Skota: "Wszystkie napędy zajmują pierwsze miejsce w danej dziedzinie." - Krótka, inteligentna wypowiedź, która kończy dyskusję.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 2:40

    Klasyczny Fiat 600

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 2:38

    @Murzyn: tak, ten trochę późniejszy. I tak P1800 najlepsze :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 2:37

    to jedyna wada? chyba największa to wielki pseudo przyjaciel PRL-U czyli ZSRR. Nie było można i już. Komuniści nie lepsi od hitlerowców.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 2:34

    najładniejsze lambo ever :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 2:33

    tonaż :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 2:33

    Zachować dla potomnych i nie jeździć :)

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    4 sierpnia 2014 o 2:32

    ex grupa b - Delta S1. Quattrokiller :)

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1055 56 następna »