Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    KondaS

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 20 września 2012 - 14:18
    Ostatnio: 10 grudnia 2019 - 23:01
    Gadu-gadu: 13860197
    O sobie:

    Wszystko co związane z motoryzacją, a najbardziej ubóstwiam ryczące V8 ze starych amerykańskich muscle i pony carów

    To nie tak, że lubię większe pojemności.
    Po prostu nie ufam silnikowi, który ma mniejszą pojemność, niż mój czajnik.

    • Materiałów na głównej: 20 z 30 (10 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1118
    • Komentarzy: 549
    • Punktów za komentarze: 407
     
    Polski sen o motoryzacji – Mikrus MR-300

Moda na małe, funkcjonalne auta opanowała Europę lat 50. Własnego mikrosamochodu zapragnęli również Polacy. Tak powstał Mikrus MR-300. Pracę nad prototypem podjęto pod koniec 1956 r. w zakładach w Mielcu i Rzeszowie. Wzięło w nich udział około 30 konstruktorów. Samochód powstał zgodnie z ówcześnie rozumianą ideą 4x4 (czteroosobowy, czterokołowy, czterystukilogramowy, spalający 4 l/100 km). Nadwozie jest w pełni oryginalnym dziełem, jednak wiele podzespołów to... modyfikacja niemieckiego Goggomobila. Z mikrusem wiązano wielkie nadzieje, jednak jego produkcja okazała się zbyt kosztowna - auto wymagało wielu udoskonaleń.
    Mikrus MR-300

    Moda na małe, funkcjonalne auta opanowała Europę lat 50. Własnego mikrosamochodu zapragnęli również Polacy. Tak powstał Mikrus MR-300. Pracę nad prototypem podjęto pod koniec 1956 r. w zakładach w Mielcu i Rzeszowie. Wzięło w nich udział około 30 konstruktorów. Samochód powstał zgodnie z ówcześnie rozumianą ideą 4x4 (czteroosobowy, czterokołowy, czterystukilogramowy, spalający 4 l/100 km). Nadwozie jest w pełni oryginalnym dziełem, jednak wiele podzespołów to... modyfikacja niemieckiego Goggomobila. Z mikrusem wiązano wielkie nadzieje, jednak jego produkcja okazała się zbyt kosztowna - auto wymagało wielu udoskonaleń.
    13 lipca 2014, 14:57 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    zdjęcie własne, opis z wystawy

    Polski sen o motoryzacji – Fiat PF 1500 Coupe

Patrząc na prototyp Fiata Coupe, można podpisać się pod stwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Futurystycznie wyglądające auto przypominało sen hollywoodzkiego producenta filmów. Powstały w 1971 r. samochód miał być pierwszym poważnym projektem motoryzacyjnym ekipy Gierka. Pod maską 125p Coupe pracował 90-konny silnik o pojemności 1,5 litra, który pozwalał rozpędzać się maksymalnie do 170 km/h. Samochód prezentowany na wielu wystawach motoryzacyjnych zawsze wzbudzał sensację. Nigdy jednak nie trafił do seryjnej produkcji.
    Fiat PF 1500 Coupe

    Patrząc na prototyp Fiata Coupe, można podpisać się pod stwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Futurystycznie wyglądające auto przypominało sen hollywoodzkiego producenta filmów. Powstały w 1971 r. samochód miał być pierwszym poważnym projektem motoryzacyjnym ekipy Gierka. Pod maską 125p Coupe pracował 90-konny silnik o pojemności 1,5 litra, który pozwalał rozpędzać się maksymalnie do 170 km/h. Samochód prezentowany na wielu wystawach motoryzacyjnych zawsze wzbudzał sensację. Nigdy jednak nie trafił do seryjnej produkcji.
    13 lipca 2014, 14:40 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcie własne, opis z wystawy

    zarchiwizowany
    Gwiazdy kina cz.5 – Poznajcie genereła Lee

68'-70' Dodge Carger - The Dukes of Hazard

Generał to II generacja kultowego muscle cara Dodge'a Chargera. Jego produkcja odbywała się w latach 1968–1970.

Nie można podać dokładnej specyfikacji tego samochodu, ze względu na to, że podczas kręcenia serialu użyto około (w zależności od źródła liczby mogą się różnić) 256-321 Chargerów.

Silniki użytych Chargerów:
-V8 318 (5.2l)-230KM
-V8 383 (6.2l)-330KM
-V8 Big Block 440 (7.2l)-375KM

Lecz wszystkie miały Chrysler'owską, automatyczną, 3 biegową skrzynie TorqueFlite.

Ze wszystkich gwiazd, które przedstawiłem Generał jest moim ulubieńcem. A jak wy uważacie?
    Poznajcie genereła Lee

    68'-70' Dodge Carger - The Dukes of Hazard

    Generał to II generacja kultowego muscle cara Dodge'a Chargera. Jego produkcja odbywała się w latach 1968–1970.

    Nie można podać dokładnej specyfikacji tego samochodu, ze względu na to, że podczas kręcenia serialu użyto około (w zależności od źródła liczby mogą się różnić) 256-321 Chargerów.

    Silniki użytych Chargerów:
    -V8 318 (5.2l)-230KM
    -V8 383 (6.2l)-330KM
    -V8 Big Block 440 (7.2l)-375KM

    Lecz wszystkie miały Chrysler'owską, automatyczną, 3 biegową skrzynie TorqueFlite.

    Ze wszystkich gwiazd, które przedstawiłem Generał jest moim ulubieńcem. A jak wy uważacie?
    4 lipca 2014, 13:59 przez KondaS (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    Pchać będę, nie zgazuję – Trochę humoru, nikomu nie zaszkodziło.
    Trochę humoru, nikomu nie zaszkodziło.
    Sean 2005 Mitsubishi Lancer EVO VII – Wiem jakość wykonania i zdjęcia dupy nie urywa, ale rysując i robiąc zdjęcie miałem z 14-15 lat. Od tamtego czasu zbyt dużo się nie zmieniło. Może aparat
    Wiem jakość wykonania i zdjęcia dupy nie urywa, ale rysując i robiąc zdjęcie miałem z 14-15 lat. Od tamtego czasu zbyt dużo się nie zmieniło. Może aparat
    27 czerwca 2014, 11:47 przez KondaS (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Takashi "DK" 2000 Nissan 350Z – Rysując tego nissana miałem coś koło 14-15 lat, więc proszę o wyrozumiałość. Chociaż w dniu dzisiejszym oprócz lepszego aparatu nic się nie zmieniło
    Rysując tego nissana miałem coś koło 14-15 lat, więc proszę o wyrozumiałość. Chociaż w dniu dzisiejszym oprócz lepszego aparatu nic się nie zmieniło
    27 czerwca 2014, 11:55 przez KondaS (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Takie moje dzieło – Kiedyś w pubie do dwóch shot'ów Jack'a Daniels'a dorzucali koszulkę z takim nadrukiem. Niestety koszulka po praniu się wstąpiła i teraz wisi w antyramie.
Nadruk prezentuje Dodge'a Charger'a z 1973 roku, którego renowacją zajął się bydgoski pub Jack.
A tu prezentuje cyfrową wersję nadruku. Robiony samemu w GIMP'ie.
    Kiedyś w pubie do dwóch shot'ów Jack'a Daniels'a dorzucali koszulkę z takim nadrukiem. Niestety koszulka po praniu się wstąpiła i teraz wisi w antyramie.
    Nadruk prezentuje Dodge'a Charger'a z 1973 roku, którego renowacją zajął się bydgoski pub Jack.
    A tu prezentuje cyfrową wersję nadruku. Robiony samemu w GIMP'ie.
    26 czerwca 2014, 10:07 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Nasze forum ma się dobrze – Nie wiem na co Charakterek tak narzeka.
Po jednym dniu (zakładam że screen był robiony tego samego dnia co został dodany), jest widoczny wzrost liczby tematów i odpowiedzi. Tylko "Konkursy" i "Skradziono" stoi, ale w przypadku tego drugiego to dobrze. Z czasem się rozkręci.
Jak to mówią nie od razu Kraków zbudowano.
    Nie wiem na co Charakterek tak narzeka.
    Po jednym dniu (zakładam że screen był robiony tego samego dnia co został dodany), jest widoczny wzrost liczby tematów i odpowiedzi. Tylko "Konkursy" i "Skradziono" stoi, ale w przypadku tego drugiego to dobrze. Z czasem się rozkręci.
    Jak to mówią nie od razu Kraków zbudowano.
    26 czerwca 2014, 14:29 przez KondaS (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    zarchiwizowany
    Gwiazdy kina cz.5 – Poznajcie genereła Lee

68'-70' Dodge Carger - The Dukes of Hazard

Generał to II generacja kultowego muscle cara Dodge'a Chargera. Jego produkcja odbywała się w latach 1968–1970.

Nie można podać dokładnej specyfikacji tego samochodu, ze względu na to, że podczas kręcenia serialu użyto około (w zależności od źródła liczby mogą się różnić) 256-321 Chargerów.

Silniki użytych Chargerów:
-V8 318 (5.2l)-230KM
-V8 383 (6.2l)-330KM
-V8 Big Block 440 (7.2l)-375KM

Lecz wszystkie miały Chrysler'owską, automatyczną, 3 biegową skrzynie TorqueFlite.

Ze wszystkich gwiazd, które przedstawiłem Generał jest moim ulubieńcem. A jak wy uważacie?
    Poznajcie genereła Lee

    68'-70' Dodge Carger - The Dukes of Hazard

    Generał to II generacja kultowego muscle cara Dodge'a Chargera. Jego produkcja odbywała się w latach 1968–1970.

    Nie można podać dokładnej specyfikacji tego samochodu, ze względu na to, że podczas kręcenia serialu użyto około (w zależności od źródła liczby mogą się różnić) 256-321 Chargerów.

    Silniki użytych Chargerów:
    -V8 318 (5.2l)-230KM
    -V8 383 (6.2l)-330KM
    -V8 Big Block 440 (7.2l)-375KM

    Lecz wszystkie miały Chrysler'owską, automatyczną, 3 biegową skrzynie TorqueFlite.

    Ze wszystkich gwiazd, które przedstawiłem Generał jest moim ulubieńcem. A jak wy uważacie?
    23 czerwca 2014, 10:04 przez KondaS (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Gwiazdy Kina cz.4 – Ladies & Gentelmens please welcome:

Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    Ladies & Gentelmens please welcome:

    Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

    Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
    W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
    Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
    - Type R (261KM i 5 biegowy manual)
    - Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
    - SP (274KM i 5 biegowy manual)
    Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
    Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

    Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
    Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
    Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
    Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
    Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

    Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    14 czerwca 2014, 22:42 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)