Profil użytkownika
KondaS
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 20 września 2012 - 14:18 |
Ostatnio: | 10 grudnia 2019 - 23:01 |
Gadu-gadu: | 13860197 |
O sobie: |
Wszystko co związane z motoryzacją, a najbardziej ubóstwiam ryczące V8 ze starych amerykańskich muscle i pony carów To nie tak, że lubię większe pojemności. |
- Materiałów na głównej: 20 z 30 (10 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 1118
- Komentarzy: 549
- Punktów za komentarze: 407
Moda na małe, funkcjonalne auta opanowała Europę lat 50. Własnego mikrosamochodu zapragnęli również Polacy. Tak powstał Mikrus MR-300. Pracę nad prototypem podjęto pod koniec 1956 r. w zakładach w Mielcu i Rzeszowie. Wzięło w nich udział około 30 konstruktorów. Samochód powstał zgodnie z ówcześnie rozumianą ideą 4x4 (czteroosobowy, czterokołowy, czterystukilogramowy, spalający 4 l/100 km). Nadwozie jest w pełni oryginalnym dziełem, jednak wiele podzespołów to... modyfikacja niemieckiego Goggomobila. Z mikrusem wiązano wielkie nadzieje, jednak jego produkcja okazała się zbyt kosztowna - auto wymagało wielu udoskonaleń.
Patrząc na prototyp Fiata Coupe, można podpisać się pod stwierdzeniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. Futurystycznie wyglądające auto przypominało sen hollywoodzkiego producenta filmów. Powstały w 1971 r. samochód miał być pierwszym poważnym projektem motoryzacyjnym ekipy Gierka. Pod maską 125p Coupe pracował 90-konny silnik o pojemności 1,5 litra, który pozwalał rozpędzać się maksymalnie do 170 km/h. Samochód prezentowany na wielu wystawach motoryzacyjnych zawsze wzbudzał sensację. Nigdy jednak nie trafił do seryjnej produkcji.
zarchiwizowany
68'-70' Dodge Carger - The Dukes of Hazard
Generał to II generacja kultowego muscle cara Dodge'a Chargera. Jego produkcja odbywała się w latach 1968–1970.
Nie można podać dokładnej specyfikacji tego samochodu, ze względu na to, że podczas kręcenia serialu użyto około (w zależności od źródła liczby mogą się różnić) 256-321 Chargerów.
Silniki użytych Chargerów:
-V8 318 (5.2l)-230KM
-V8 383 (6.2l)-330KM
-V8 Big Block 440 (7.2l)-375KM
Lecz wszystkie miały Chrysler'owską, automatyczną, 3 biegową skrzynie TorqueFlite.
Ze wszystkich gwiazd, które przedstawiłem Generał jest moim ulubieńcem. A jak wy uważacie?
zarchiwizowany
zarchiwizowany
Nadruk prezentuje Dodge'a Charger'a z 1973 roku, którego renowacją zajął się bydgoski pub Jack.
A tu prezentuje cyfrową wersję nadruku. Robiony samemu w GIMP'ie.
zarchiwizowany
Po jednym dniu (zakładam że screen był robiony tego samego dnia co został dodany), jest widoczny wzrost liczby tematów i odpowiedzi. Tylko "Konkursy" i "Skradziono" stoi, ale w przypadku tego drugiego to dobrze. Z czasem się rozkręci.
Jak to mówią nie od razu Kraków zbudowano.
zarchiwizowany
68'-70' Dodge Carger - The Dukes of Hazard
Generał to II generacja kultowego muscle cara Dodge'a Chargera. Jego produkcja odbywała się w latach 1968–1970.
Nie można podać dokładnej specyfikacji tego samochodu, ze względu na to, że podczas kręcenia serialu użyto około (w zależności od źródła liczby mogą się różnić) 256-321 Chargerów.
Silniki użytych Chargerów:
-V8 318 (5.2l)-230KM
-V8 383 (6.2l)-330KM
-V8 Big Block 440 (7.2l)-375KM
Lecz wszystkie miały Chrysler'owską, automatyczną, 3 biegową skrzynie TorqueFlite.
Ze wszystkich gwiazd, które przedstawiłem Generał jest moim ulubieńcem. A jak wy uważacie?
Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift
Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans
Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.
Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›