Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    KantoS

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 4 lipca 2013 - 16:26
    Ostatnio: 15 marca 2016 - 20:15
    • Materiałów na głównej: 42 z 53 (11 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 2711
    • Komentarzy: 41
    • Punktów za komentarze: 36
     
    zarchiwizowany
    To się nazywa hebel – Robi wrażenie i zapewne robotę
    Robi wrażenie i zapewne robotę
    7 grudnia 2014, 13:12 przez KantoS (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    tuningkingz.pl

    Nowy level w doładowaniu
    23 listopada 2014, 23:06 przez KantoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    speedsociety.com

    Który z tych projektów wybralibyście jako najciekawszy? – Ten typ nadwozia nazywa się Coupé utility i jest to połączenie pickupa z komfortowym nadwoziem samochodu osobowego.
    Ten typ nadwozia nazywa się Coupé utility i jest to połączenie pickupa z komfortowym nadwoziem samochodu osobowego.
    zarchiwizowany
    8 listopada 2014, 23:48 przez KantoS (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    carthrotlle

    Mustang Kena Blocka wersja Gymkhana – -SILNIK: Ford Roush Yates 6,7 l V8, 845 KM 
- NAPĘD: 6-biegowa skrzynia Sadev SC90-24, napęd na 4 koła, hydrauliczny system hamulca ręcznego 
- ZAWIESZENIE: komponenty i geometria specjalnie opracowane przez ASD Motorsports 
- BODY: nadwozie Forda Mustang 1965 zaprojektowane przez RTR, Kena Blocka oraz Hoonigan RD, w pełni rurowe zawieszenie ASD Motorsports, klatka bezpieczeństwa oraz słupki drzwi ASD Motorsports, panele obudowy z włókna węglowego RTR 
- FELGI: fifteen52 three-piece R40, 18” x 10.5” 
- OPONY: Pirelli Trofeo R, 295/30/18, mieszanka na zamówienie Kena Blocka
    -SILNIK: Ford Roush Yates 6,7 l V8, 845 KM
    - NAPĘD: 6-biegowa skrzynia Sadev SC90-24, napęd na 4 koła, hydrauliczny system hamulca ręcznego
    - ZAWIESZENIE: komponenty i geometria specjalnie opracowane przez ASD Motorsports
    - BODY: nadwozie Forda Mustang 1965 zaprojektowane przez RTR, Kena Blocka oraz Hoonigan RD, w pełni rurowe zawieszenie ASD Motorsports, klatka bezpieczeństwa oraz słupki drzwi ASD Motorsports, panele obudowy z włókna węglowego RTR
    - FELGI: fifteen52 three-piece R40, 18” x 10.5”
    - OPONY: Pirelli Trofeo R, 295/30/18, mieszanka na zamówienie Kena Blocka
    Świetny filmik.
    4 listopada 2014, 22:20 przez KantoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    6 października 2014, 21:07 przez KantoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 września 2014, 10:40 przez KantoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)