Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 98 takich materiałów
    W dziejszym filmie podjęliśmy kilka testów gdzie zmierzy się Teoria z Praktyka. Oceńcie sami.. :)
    14 kwietnia 2023, 18:02 przez ~PiterZrobToSam123 | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    O czym pamiętać przy wyborze warsztatu samochodowego? – Każdy doskonale wie, że wybór warsztatu samochodowego, jeżeli nie jest to wypadek losowy na wyjeździe, nie powinien odbywać się na chybił trafił. Warto tutaj wziąć pod uwagę kilka czynników, które zagwarantują dobrze wykonaną naprawę w optymalnym czasie. Dokonanie wyboru odpowiedniego warsztatu samochodowego w Warszawie to kwestia, która nie tylko będzie miała wpływ na grubość naszego portfela, ale przede wszystkim wpłynie na dalsze prawidłowe funkcjonowanie pojazdu. Czym się kierować przy wyborze swojego warsztatu? Jakie czynniki są gwarancją jakości, a które powinny być czerwoną flagą?
Co na starcie w warsztacie samochodowym?
Nie tylko ci, którzy posiadają już wprawę w wybieraniu mechanika samochodowego, są w stanie po pierwszej rozmowie telefonicznej stwierdzić o sukcesie bądź porażce takiej współpracy. W czasie rozmowy z fachowcem z serwisu można wyczuć czy nasz rozmówca jest zaangażowany i odznacza się profesjonalizmem. Dzięki rozmowie w szybki sposób można się zorientować czy fachowiec posiada wiedzę nawet modelu samochodu, który mamy uszkodzony i chcemy mu powierzyć. Pamiętaj, że dobry mechanik, który chce Ci pomóc, będzie zadawał dużo pytań, które pomogą mu się zorientować w rozległości usterki, orientacyjnej cenie i czasie wykonania naprawy. Powinien również poprosić cię o takie dane jak: przeszłość samochodu, rocznik i twój styl jazdy.
Pytaj, szukaj i sprawdzaj opinie
Najprościej można powiedzieć, że osoba, która poszukuje warsztatu samochodowego, powinna zaprzyjaźnić się z wszelkimi forami motoryzacyjnymi. To na nich znajdzie wiele wartych uwagi informacji. Należy pamiętać, że błyszczący serwis, miła obsługa i świetne wrażenie nie muszą iść w parze z jakością wykonywanych usług. Kluczowe będą tutaj opinie innych, którzy sprawdzili na swojej skórze umiejętności fachowców z danego warsztatu.
Poszukując odpowiedniego warsztatu dla siebie możesz również podpytać swoich znajomych, który serwis polecają. Warto zwracać uwagę nie tylko na ogólne opinie, lecz także na szczegóły. W jakich naprawach dany warsztat się sprawdza, a co nie jest jego mocną stroną.
Klarowne rozliczenia za wykonane usługi
Wizyta w profesjonalnym warsztacie samochodowym powinna rozpocząć się od spisania protokołu oddania auta do naprawy. W jego treści powinny znaleźć się wszystkie informacje na temat samochodu, w tym: aktualny przebieg, stan paliwa, uszkodzenia auta itd. Zabezpieczy on klienta przed wykonaniem nadprogramowych napraw bez jego zgody. Każdy ceniący się warsztat samochodowy w Warszawie dodatkowe naprawy, które wyniknęły podczas wykonywania usług, najpierw skonsultuj z właścicielem, aby umówić zakres prac i podać ich orientacyjną cenę.
Dobrego fachowca można rozpoznać również po tym, że potrafi oszacować koszty naprawy. Dlatego w przypadku, kiedy otrzymując rozliczenie widzimy cenę niebotycznie wyższą niż szacowana, można mieć podejrzenia. Może się zdarzyć, że mechanik będzie kręcił czy narzekał, że coś było droższe bądź jakiejś części zapomniał doliczyć. Jeżeli taka sytuacja pojawi się raz i zostanie odpowiednio wcześniej zakomunikowana przez choćby rozmowę telefoniczną - błąd ludzki. Jednak nie można również wykluczyć próby oszustwa, szczególnie jeśli sytuacja dzieje się przy ostatecznym rozliczeniu.
Dobry warsztat samochodowy?
Poszukujesz wysokiej jakości warsztatu samochodowego w Warszawie https://jarofiltr.pl/serwis-samochodowy. Konieczne sprawdź ofertę naszego serwisu Jaro-Filtr. Świadczymy wysokiej jakości usługi. Nasza kadra składa się z wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy stale podnoszą swoje kompetencje. Skorzystasz u nas zarówno z diagnostyki komputerowej jak i fachowego przeglądu samochodowego. Nie wahaj się i sprawdź nasza ofertę już dzisiaj. Odpowiemy na wszystkie pytania, więc zachęcamy do kontaktu przez nasza stronę.

    ażdy doskonale wie, że wybór warsztatu samochodowego, jeżeli nie jest to wypadek losowy na wyjeździe, nie powinien odbywać się na chybił trafił. Warto tutaj wziąć pod uwagę kilka czynników, które zagwarantują dobrze wykonaną naprawę w optymalnym czasie. Dokonanie wyboru odpowiedniego warsztatu samochodowego w Warszawie to kwestia, która nie tylko będzie miała wpływ na grubość naszego portfela, ale przede wszystkim wpłynie na dalsze prawidłowe funkcjonowanie pojazdu. Czym się kierować przy wyborze swojego warsztatu? Jakie czynniki są gwarancją jakości, a które powinny być czerwoną flagą?

    Co na starcie w warsztacie samochodowym?

    Nie tylko ci, którzy posiadają już wprawę w wybieraniu mechanika samochodowego, są w stanie po pierwszej rozmowie telefonicznej stwierdzić o sukcesie bądź porażce takiej współpracy. W czasie rozmowy z fachowcem z serwisu można wyczuć czy nasz rozmówca jest zaangażowany i odznacza się profesjonalizmem. Dzięki rozmowie w szybki sposób można się zorientować czy fachowiec posiada wiedzę nawet modelu samochodu, który mamy uszkodzony i chcemy mu powierzyć. Pamiętaj, że dobry mechanik, który chce Ci pomóc, będzie zadawał dużo pytań, które pomogą mu się zorientować w rozległości usterki, orientacyjnej cenie i czasie wykonania naprawy. Powinien również poprosić cię o takie dane jak: przeszłość samochodu, rocznik i twój styl jazdy.

    Pytaj, szukaj i sprawdzaj opinie

    Najprościej można powiedzieć, że osoba, która poszukuje warsztatu samochodowego, powinna zaprzyjaźnić się z wszelkimi forami motoryzacyjnymi. To na nich znajdzie wiele wartych uwagi informacji. Należy pamiętać, że błyszczący serwis, miła obsługa i świetne wrażenie nie muszą iść w parze z jakością wykonywanych usług. Kluczowe będą tutaj opinie innych, którzy sprawdzili na swojej skórze umiejętności fachowców z danego warsztatu.

    Poszukując odpowiedniego warsztatu dla siebie możesz również podpytać swoich znajomych, który serwis polecają. Warto zwracać uwagę nie tylko na ogólne opinie, lecz także na szczegóły. W jakich naprawach dany warsztat się sprawdza, a co nie jest jego mocną stroną.

    Klarowne rozliczenia za wykonane usługi

    Wizyta w profesjonalnym warsztacie samochodowym powinna rozpocząć się od spisania protokołu oddania auta do naprawy. W jego treści powinny znaleźć się wszystkie informacje na temat samochodu, w tym: aktualny przebieg, stan paliwa, uszkodzenia auta itd. Zabezpieczy on klienta przed wykonaniem nadprogramowych napraw bez jego zgody. Każdy ceniący się warsztat samochodowy w Warszawie dodatkowe naprawy, które wyniknęły podczas wykonywania usług, najpierw skonsultuj z właścicielem, aby umówić zakres prac i podać ich orientacyjną cenę.

    Dobrego fachowca można rozpoznać również po tym, że potrafi oszacować koszty naprawy. Dlatego w przypadku, kiedy otrzymując rozliczenie widzimy cenę niebotycznie wyższą niż szacowana, można mieć podejrzenia. Może się zdarzyć, że mechanik będzie kręcił czy narzekał, że coś było droższe bądź jakiejś części zapomniał doliczyć. Jeżeli taka sytuacja pojawi się raz i zostanie odpowiednio wcześniej zakomunikowana przez choćby rozmowę telefoniczną - błąd ludzki. Jednak nie można również wykluczyć próby oszustwa, szczególnie jeśli sytuacja dzieje się przy ostatecznym rozliczeniu.

    Dobry warsztat samochodowy?

    Poszukujesz wysokiej jakości warsztatu samochodowego w Warszawie https://jarofiltr.pl/serwis-samochodowy. Konieczne sprawdź ofertę naszego serwisu Jaro-Filtr. Świadczymy wysokiej jakości usługi. Nasza kadra składa się z wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy stale podnoszą swoje kompetencje. Skorzystasz u nas zarówno z diagnostyki komputerowej jak i fachowego przeglądu samochodowego. Nie wahaj się i sprawdź nasza ofertę już dzisiaj. Odpowiemy na wszystkie pytania, więc zachęcamy do kontaktu przez nasza stronę.

    22 czerwca 2022, 3:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 marca 2022, 18:08 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    Wymiana oleju 2.0 tdi

    Będzie do tego potrzebny zestaw kluczy typu Torx, klucz 32mm do odkręcenia filtra oleju oraz 19-tka do odkręcenia korka spustowego oraz płaskie naczynie o pojemności min. 5 l.

    Przed wymianą oleju silnik powinien być delikatnie rozgrzany. Dzięki temu wraz ze starym olejem łatwiej spłyną z niego znajdujące się wewnątrz zanieczyszczenia.

    Co kilka zmian oleju należy wymienić korek w misie na nowy. Jest on w komplecie z miedzianą bądź stalową podkładką, która się zużywa. Korek kosztuje kilka złotych w ASO.

    Przed zakręceniem filtra należyj gwinty i uszczelki gumowe posmarować olejem.Wciskamy filtr aż wskoczy w zatrzask.
    2 stycznia 2021, 11:34 przez CheckEngine (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    6 sierpnia 2020, 19:37 przez PatrixPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj