Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Jackass89

    Moderator Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 26 września 2013 - 16:33
    Ostatnio: 13 grudnia 2017 - 2:47
    O sobie:

    Radioelektronik.
    Motoryzacyjnie związany ze środowiskami oplowo-astrowymi oraz renaultowymi.
    Poza motoryzacją militaria, fotografia, elektronika, modelarstwo.

    • Materiałów na głównej: 175 z 233 (58 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 5212
    • Komentarzy: 379
    • Punktów za komentarze: 247
     
    [materiał]
    6 listopada 2014 o 18:23

    Właśnie ze względu na te osiągi o których tu parę osób wspomniało napisałem "pseudosportowe autka". Wygląda na prawdę szybko, ale właśnie jest tylko dobrą bazą do tuningu. Fakt, napęd tył, w serii całkiem miło zrywa przyczepność, ale przyspieszenie ma niewiele lepsze od mojej Meganki. Myślę, że jak te auta będą kosztować po 20-30k (a nie powinno długo czasu minąć do takiej ceny), to pojawi się trochę grubszych projektów - których już za granicą trochę jest. Aczkolwiek jeśli chodzi o stosunek ceny, wyglądu, osiągów i kosztów benzyny, to myślę, że jest to dość ciekawa namiastka sportowego auta.

    [materiał]
    5 listopada 2014 o 9:58

    @Snupi: a BRZ to segment G? Nazwałem to pseudosportowym autem dlatego, że osiągów super nie ma - wiele dzisiejszych rodzinnych kombi ma lepsze ;) Więc BRZ/GT86/FR-S jest dla mnie bardziej usportowionym coupe niż sportowym/wyścigowym autem segmentu G.

    [materiał]
    1 listopada 2014 o 0:42

    @Dawidek7: po wielu odzewach planuję zrobić jakąś serię materiałów na temat amatorskiej fotografiki motoryzacyjnej ;) Choćby tylko kilka osób miało skorzystać, to chyba warto ;)

    [materiał]
    31 października 2014 o 10:49

    @zolansky: miło, że się to przyda kilku osobom. Niestety materiałów na ten temat nie ma jakoś dużo i nie ma za bardzo konkretów, stąd jakieś tam kompendium wiedzy starałem się zebrać do kupy. Z racji że jest zainteresowanie, to na pewno za jakiś czas jak będę opisywał drugą wersję swojego statywu, to jeszcze bardziej przyłożę się do opisu :)

    [materiał]
    31 października 2014 o 10:47

    @gegenwart: nie ma za co. Zapraszam do realizacji tego i udostępniania na motokillerze z tagiem #rigshot ;)

    [materiał]
    30 października 2014 o 23:52

    @nitro997: nie jest to trudne i jak widać jest stosunkowo tanie - jak liczyłem to moja ostateczna wersja zamknie się w jakiś 200zł. Jak tylko zrobię drugą wersję swojego rigshota na pewno podzielę się kolejnymi metodami ;)

    [materiał]
    30 października 2014 o 23:50

    @tomo155: można jak najbardziej, ale widzę kilka wad: 1.) Angażujesz w to co najmniej 3 osoby - kierowcy dwóch aut i osoba która zrobi zdjęcie - z rigshotem wystarcza jedna osoba 2.) Aby na długim czasie było robione to musi być i tak robione z jakiegoś statywu lub stelażu 3.) Robione na krótkim czasie bez statywu wymaga dość dużej prędkości, aby było widać ruch względem tła i ruch kół Jasne, rigshoty też mają swoje wady, ale z jakiegoś powodu są stosowane przez profesjonalistów i stosowane w wielu katalogach etc. Przykład: http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/05/Audi-R8-GT-rig-shot-backstage-fot.-Kaptured-Photography-219302-616x410.jpg http://www.kaptured.com/wp-content/uploads/2011/11/20111109_R8_GT_168.jpg http://www.kaptured.com/wp-content/uploads/2011/11/20111109_R8_GT_184.jpg

    [materiał]
    30 października 2014 o 10:08

    @jaqb: a od kiedy jest to niezgodne z przepisami? Chyba w takim razie jest błąd w prawie o ruchu drogowym... Może zgłoś się do poprawienia tego, bo bez Ciebie i Twojej poprawki tysiące osób dziennie łamią przepisy... Konkretnie Dział II Ruch Drogowy -> Rozdział 3 Ruch pojazdów -> Art. 24.10. Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony na odcinku drogi z wyznaczonymi pasami ruchu [...]: 2) na jezdni dwukierunkowej, jeżeli co najmniej dwa pasy ruchu na obszarze zabudowanym [...] przeznaczone są do jazdy w tym samym kierunku.

    [materiał]
    30 października 2014 o 1:46

    @gegenwart: dzięki.

    [materiał]
    25 października 2014 o 11:52

    @stalowy: dokładnie tak. O ile sam stelaż na tle nieba usunąć łatwo, to tyle z cieniem jest trochę zabawy.

    [materiał]
    25 października 2014 o 11:18

    @gegenwart: jak udoskonalę do końca ten statyw, to pojawią się foty kilku innych aut ;)

    [materiał]
    25 października 2014 o 11:16

    @hiroshima87: na fotografowanym aucie jak najbardziej ;)

    [materiał]
    24 października 2014 o 15:37

    @deaahe: a Ty takimi wypowiedziami się błaźnisz czy kompromitujesz? Nie ma to jak się zarejestrować po to żeby coś zhejtować...

    [materiał]
    24 października 2014 o 10:39

    @wazzzuper: w opisie napisałem, że muszę jeszcze trochę zmodyfikować uchwyt żeby na masce było ok, bo póki co jest zbyt pochyło. A o obiektywie coraz bardziej myślę o fisheye'u samyang'a 8mm. Taki budżetowy szeroki kąt, który do takich zdjęć myślę, że by się nadał dobrze.

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 października 2014 o 10:45

    [materiał]
    24 października 2014 o 0:10

    Brojek, chwilowo od wczoraj tak jest, że przy postojówkach się nie wyłączają dzienne, bo przekaźnik mi przestał działać. Ale jutro wymienię ;) Swoją drogą foto jest na postojówkach, bo mijania za mocno świeciły. Italianiec, no tak, surowe to zdjęcie wygląda tak: https://lh4.googleusercontent.com/-sQFpntTNxFQ/VEl8eCYaquI/AAAAAAAAEQg/PtBMSJ1oZdY/s600/DSC_0027_-2.jpg Generalnie jak już porobię tym trochę zdjęć i poprawię błędy konstrukcji to zrobię jakiegoś tutoriala odnośnie rigshota. Póki co przydałby mi się jakiś krótki obiektyw, bo 18mm to za dużo i za wąski kąt :P

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 października 2014 o 0:11

    [materiał]
    23 października 2014 o 0:53

    @Dzordzi: naprawdę marny trolling...

    [materiał]
    19 października 2014 o 13:27

    Ostatni odcinek był o zastępczej A3. Ale fakt, ma A4, która wtedy była na przeglądzie, zmianie oleju i żarówki ;)

    [materiał]
    13 października 2014 o 13:01

    Z takim podwójnym wiadrem z tyłu to nie wszystko seria. Doprowadź ją do serii, bo to w oryginale śliczne auta są ;)

    [materiał]
    8 października 2014 o 23:47

    O, znów otworzyli parking na dachu Promenady?

    [materiał]
    6 października 2014 o 22:33

    @RX_Love: elektryka w Oplach tak banalna, że dużo myślenia nie ma ;) Z grubsza wiele rzeczy można rozkminić nawet po kolorach kabli, bo tak od lat 70 do 2000 były praktycznie takie same używane (z niewielkimi zmianami). Poza tym same schematy wtedy były tak banalne, że do wszystkiego można dojść w czasie opróżnienia jednej butelki piwka ;)

    [materiał]
    4 października 2014 o 11:01

    @Juru: za krocie to chodzą oryginalne liczniki http://www.ulrichp.com/mitglieder/Puchberger_Ulrich/lcd-vectra-2000-im-tigra-2.JPG Fakt, że to nie oryginał z Astry F, tylko z Vectry A, ale wszystko pasuje plug&play. W przypadku deski z Kadett'a jest już trochę zabawy. O ile właśnie tą deskę z VA się kupuje za 800-1500zł, o tyle licznik z kadetta jak chciałem sprzedać za 100zł, to chętnych nie było. Ale ogólnie bajer jest fajny, taki oldschoolowy skok w przyszłość ;) Swoją drogą że gajgery LCD zaczęli robić jakieś 30-40 lat temu, a tak na prawdę przyjęło się to w ciągu ostatnich 2-3 lat.

    [materiał]
    3 października 2014 o 9:33

    @roki863: zacna idea ;) Wrzuć więcej fot na motokillera, bo temat zabudowy czegokolwiek jest bardzo ciekawy :D

    [materiał]
    2 października 2014 o 18:55

    @leniwiec_13: generalnie w Megane II nie ma tego za bardzo gdzie zabudować. Może kiedyś. Póki co tylko GPS zabudowany ;)

    [materiał]
    2 października 2014 o 18:46

    @krystian0120: są programy na Windows Mobile, Windows Phone, Symbian, wspomniany Android i zdaje się na iOS także.

    « poprzednia 1 27 8 9 10 11 12 13 14 15 16 następna »