Profil użytkownika
Jackass89
Moderator
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 26 września 2013 - 16:33 |
Ostatnio: | 13 grudnia 2017 - 2:47 |
O sobie: |
Radioelektronik. |
- Materiałów na głównej: 175 z 233 (58 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 5212
- Komentarzy: 379
- Punktów za komentarze: 247
@Kasztan20002: obalali kiedyś na TVN Turbo (nie pamiętam programu) i nie znaleźli VMax dla fotoradaru - zawsze cykał.
@PolePosition: pisząc "Z soczewkowymi reflektorami byłoby auto idealne." masz na myśli barwę światła? Może delikatnie mniejsza temperatura światła byłaby lepsza, ale do soczewek i tego odmłodzonego 200ts-look'u żółte światło nie pasowałoby wcale wg. mnie.
@PolePosition: tam są soczewkowe reflektory. I na zdjęciach to jak najbardziej widać... Nie świecą całe lampy, tylko punktowo soczewka. Na tym zdjęciu może to lepiej widać: http://images68.fotosik.pl/35/a8b3bda00fb8b539.jpg
@Puzon: poszukaj sobie po nicku właściciela Astry - piter130 Na AstraTuningTeam jest dużo info o tym aucie. Aż dziw jak ta Astra wyglądała ~5 lat temu a jak wygląda teraz ;)
@SmokuUK: T-54 to również nie jest. Po przeanalizowaniu materiałów w necie stwierdzam, że to faktycznie również nie T-34, bo on wygląda tak: http://motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL/201309/1380206274_by_Jackass89.jpg Jak któregoś dnia będę miał jeszcze wolne jak będzie jasno, to podskoczę zobaczyć czy druga sztuka takiego nie stoi z właściwym podpisem. Bo ten jak widać podpisany był błędnie.
@zirael0: T55 ma zdecydowanie inne błotniki. To wg. tabliczki informacyjnej był T34 - aczkolwiek nie pamiętam jaka wersja modernizacji.
@ogin9812: takich Polo było chyba zdecydowanie więcej niż Vento. Przynajmniej w PL. Polo też często widuję - i to nie to samo, więc takich Harlequin'ów jest kilka w moich okolicach. Ciekaw jestem czy ogólnie się ich jakoś dużo sprzedało.
Parę razy ją widywałem. Widzę, że zdjęcie też w znanych mi rejonach, bo CH Marki ;) Spoko fura. Dobrze zrobione E36 mają coś w sobie.
@Czarn0Bialy: właśnie po lampach patrząc wyszło mi, że w124, ale chyba po prostu ten kąt na zdjęciu jest taki, że lampy wydają się bardziej kwadratowe niż wąskie ;)
A to nie W124? 100% pewien nie jestem, ale tak mi się wydaje.
@berton121: yep, WWA. Dziś 30km jechałem ponad 2h, bo ludzie jak to zwykle jak pogoda się zmienia wariują...
@Cappy: no niestety. Też ich zwolennikiem nie jestem. Jak będzie wjeżdżał zderzak od RS na przód, to wjadą inne DRL.
@Spoon8: ja wiem czy taki mało wartościowy historycznie? Wystarczy spojrzeć na lata 90te i obecną chwilę ile już tego wyginęło. Ciężko o dobrą sztukę z papierami. Więc myślę, że warto ratować takie klasyki, bo więcej ich już nie będzie.
Jak zaczynałem jeździć, to uważałem, że ówczesne ~3zł/litr to dużo... Teraz LPG tankuję za niewiele taniej. Nie ma się co cieszyć, że cena spadła, bo spadła na prawdę nieznacznie w stosunku do tego jak przez ostatnie 10-15 lat wzrosła.
@Pjohu: spróbuje dziś po robocie umyć auto i przymierzyć dekielki ;)
Tutaj zdjęcie dekielków https://lh6.googleusercontent.com/-L23LxjP_sVI/VHI57R1ui1I/AAAAAAAAEfY/BkNgiqgzHd8/w965-h577-no/IMAG1834.jpg
@ML9: te znaczki w tej chwili są w chromie, pokażę zdjęcia dekielków wieczorem, jak widać na focie nie ma ich na felgach ;)
@PA06: dlatego wolę kupować albo nie do końca wymarzony samochód, ale pewniaka, albo trochę dopłacić i kupić pewniaka. Problem u nas jest taki, że jak jakiś model zaczyna się od jakiejś kwoty, to ludzie w tej kwocie oczekują igły z jak najmniejszym przebiegiem. A z grubsza zazwyczaj jest tak, że dopiero dany model wystawiony za wyższe kwoty (nie mówię, że wszystkie) jest pewny. I jak dla mnie wymaganie jakiegoś przebiegu jest bez sensu. Przebieg jest rzeczą którą trzeba akceptować, a nie wymagać mniejszej. 100 razy bardziej wolałbym kupić auto z przebiegiem 200-300kkm ale udokumentowanym, niż 100kkm bez żadnych dokumentów. Często w naszym kraju jest też tak, że mając dajmy na to 10 000zł szuka się modelu którego ceny zaczynają się od 9500zł. A gdzie kwota na pierwsze wymiany płynów, rozrządu, etc? Sporo ludzi podchodzi do tego tak, że jakoś to będzie... I nie patrzy się nawet, że jak dane auto "chodzi" w kwotach 9500-15000zł, to poniżej tych 11-12k będą same padaki... Przez takie podejście właśnie każdy ze swojego auta robi super igły, których opisy nie mają nic wspólnego z faktycznym stanem...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 listopada 2014 o 1:25
@PA06: w moim przypadku od nowości serwisowany w ASO i tak zostanie. Na wszystko od nowości są faktury, na każdej wpisany jest przebieg. Nigdy nie zamierzałem i nie zamierzam wprowadzać nikogo w błąd i w każdym aucie zawsze mam papiery potwierdzające przebieg. Więc nie wiem skąd od razu podejrzenia, że jak dobiję do swoją drogą żartem rzuconego 234567km, to przekręcę licznik... Jak koleżanka Justyna wspomniała - "nie mierz wszystkich swoją miarą".
?
Zderzaki chromy by tu robiły robotę. I tablica jednak lepiej wygląda na klapie. Za to bardzo mi się podobają felgi z tymi stożkami. Masz jakieś zdjęcia od przodu?
To jest Twingo II w cabrio (a w zasadzie to chyba bardziej nadwozie typu targa niż cabrio). Całkiem przyjemne małe autko mogące konkurować np. z Tigrą. I jak na otwarte nadwozie to jest dość sztywnym autem. W Polsce fakt, że dość mało tego jeździ i chyba nigdy oficjalnie Wind sprzedawany w naszym kraju nie był. Ale za granicą się tego więcej widuje.
No dobra, ewidentnie białe prowadzą, teraz tylko pytanie czy to nie będzie się bardzo brudziło w zimie w błocie? Ogólnie to bardzo podoba mi się takie rozwiązanie: https://lh6.googleusercontent.com/-fpXyfqY34sM/VGYenfUTRcI/AAAAAAAAEZ0/spT45IMce94/w700-h252-no/zietun.png Ale do tego harda gleba by się przydała ;) A tej niestety póki co nie będzie. Może na nowy sezon.
Generalnie pisząc jasny rant nie miałem na myśli białego, tylko srebrny/jasny szary. Póki co jest 5:2 dla białych felg i tak też chyba postanowione będzie. Choć dalej czekam na opinie ;)
Kurcze, no i decyzji podjąć nie mogę i dalej rozważania pomiędzy jednym a drugim :P