Profil użytkownika
Jackass89
Moderator
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 26 września 2013 - 16:33 |
Ostatnio: | 13 grudnia 2017 - 2:47 |
O sobie: |
Radioelektronik. |
- Materiałów na głównej: 175 z 233 (58 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 5212
- Komentarzy: 379
- Punktów za komentarze: 247
@Fenek: no na przykład pokazuje to w tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=PWV4hDSQxJg Może i zarabia częściowo na denerwowaniu, choć bardziej bym powiedział, że powoduje uśmiech na twarzy innych. Ale też przeprowadza dobroczynne akcje jak ta z bezdomnymi czy teraz z psiakami... Ogólnie mam wrażenie, że sporo ludu ma do niego ból dupy o to, że znalazł swój sposób na podnoszenie pieniędzy, które leżą na ulicy. Kiedyś był "śmieszny spiderman z Warszawy", a teraz jest ten zły Wardęga który ma dużo "nieuczciwie zarobionej" kasy - ch*j z tym, że sam się dorobił, ale na czym? To nieuczciwa praca... I nie pierwszy raz się spotykam z tym, że się jeździ po YouTube'rach, a tak na prawdę to zawód jak każdy inny. Ale spokojnie, jest lekarstwo: http://www.pozytywniej.pl/upload/48d02da2c01d0ad822a30f8ace7b76da7327.jpg
@berton121: jednorazowy deszcz podejrzewam że nie będzie jakimś wielkim wyzwaniem. Potem jakieś środki do czyszczenia dywanu i będzie spoko. Gorzej z długotrwałym wpływem warunków atmosferycznych - czy to się bardzo pod wpływem słońca, zmian temperatur i samego jeżdżenia nie poniszczy. Chociaż znając życie niskobudżetowy projekt to nie jest i jest jakoś tam przemyślany ;) W Lublinie jeździ pluszowy/włochaty Polonez i chyba się jakoś trzyma ;)
@d2k: na lato mam trochę większe koła, więc z tyłu jest jak dla mnie optymalnie - nie lubię chowających się felg w nadkola. A z przodu kwestia czasu i będzie Einbach z RSa -35mm albo -45mm. Nic innego sensownego do Megany II niestety nie ma. A jedyny dedykowany gwint (TA Technix) ponoć ma trwałość rzędu 15-20kkm, więc średnio 2-3 razy rocznie musiałbym zmieniać zawieszenie...
@sizar1330: no to racja ;) Przy najniższej temperaturze jeździłem około -5'C, to wtedy reakcje ludzi były bezcenne :D A jak się nadmuch na 27'C nastawi i grzane fotele, to w środku i tak ciepło ;)
@Michalekk: to źle myślałeś, tym bardziej, że dach zamykany jest hydraulicznie. A nawet jak pompa padnie można to zrobić ręcznie. Więc komentarz trochę bez sensu.
@berton121: pod blokiem ciężko, tym bardziej, że na moim miejscu teraz stoi Mesiek i w nim zawieszenie tylne robię.
@mcguzak: to tak jak W123, W201, W202 kombi, W210 ;) Ale to dobrze o tych autach świadczy skoro potrafiły na siebie zarabiać. Ten egzemplarz taksówką nigdy nie był, ale mam nadzieję, że kiedyś dobije przebiegu jak niejedna taksówka :)
@Krosmaster: mam nadzieję że nie. Na wyżej pokazanej 190tce jest lustro i wg. mnie jest dostojnie, a nie "cygańsko" ;) Zawsze jest też opcja dać środki w kolorze listew auta, a ranty w polerkę.
@JDem: o ori kołpakach też myślałem, ale znając życie to je pogubię. A "trytek" na kołpakach nie respektuję. Ze stalówek to myślałem o szerokiej stali i chromowanym deklu na środku, ale dekle pod 15" ciężko w sensownej kasie ogarnąć. Także najlepszym pomysłem wydają mi się spolerowane ori 15" :)
@pankot: https://lh3.googleusercontent.com/-CqiHG6oFO4U/VOXqqj_15cI/AAAAAAAAEpc/BwSln6B7Y_U/w640-h427-no/zDSC_0017.JPG Wycieraczek brak tak jak i zaślepek w progach i zderzaku. Niestety to do siebie mają 25letnie auta, że części rzeczy brakuje po kupnie. Ale spokojnie, wszystko jest nadrabiane. Wycieraczkę jedną mam, drugiej brak. Tak więc tą którą mam zdjąłem do czasu aż druga będzie. Zaślepki w progi i zderzaku też będą i wtedy będzie już kompletny. Ale wszystko z czasem, bo za duży hajs części kupować nie będę, tylko raczej rozsądnie ;)
@vanos320: w sezonie 2015 na pewno więcej jak 15" nie będzie. Gleby w tym roku też na pewno nie. To mogą być jakieś plany na przyszłość, tak na prawdę do przemyślenia w przyszłości ;) Żeby nie była całkowita seria, tylko z delikatnym plusem, to myślę nad taką felgą jak w tym W201 i spolerowaniem jej na lustro: http://i20.photobucket.com/albums/b216/190Evoluzione/W201Polished15s-2.jpg
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2015 o 14:53
@Bumblebee, @kubsisz, byłem tam, widziałem. Jakim cudem mógłby to być dym z tłumika i potem już nic nie dymiło? Dym szedł normalnie z lewego przedniego koła.
@Ziemniaczeeq: no niestety widać niewiele więcej niż dym. To do siebie mają szerokokątne rejestratory, że blisko widać bardzo dobrze, a daleko już gorzej.
@Stivilonder: Ford Mutt M151 jest de facto dalej Willys'em tylko można rzec po lifcie. Ten egzemplarz z tyłu na burcie po lewej stronie miał: USMC numer WILLYS Choć wydaje mi się, że już po samym kamuflażu widać, że 100% oryginał to nie jest, więc z tyłu mogły być wymalowane fałszywe oznaczenia.
@skota741: nie da się. Prawo o ruchu drogowym rozróżnia oddzielnie kategorię motorower. Teoretycznie dałoby pewnie radę wrzucić powiększony silnik i zrobić SAMa, ale raz, że koszta przekroczyłyby kilkukrotnie wartość S51, a dwa to musiałoby postać kolejne 25lat żeby doczekać się żółtych blach.
Do czasu aż się ustawa nie zmieni, to na pewno S51 nigdy na żółtych blachach jeździć nie będzie. Powód? Nie ma żółtych blach do motorowerów, ustawodawca nie przewidział takiej możliwości.
Ten film jest prywatny :(
@herkules934: dorabiałem szklane przesłony pomiędzy odbłyśnik a ramkę. W124 ma normalnie zdejmowaną ramkę bez żadnego rozklejania, więc jest to do zrobienia łatwo. Widzę, że zainteresowanie żółtymi przeciwmgłowymi jest, więc spróbuję jeszcze takie szkiełka dorobić i zobaczyć jakie będzie tym zainteresowanie na poważnie. Myślę, że jakieś 40zł za dwie przesłony jest przystępną ceną?
@Cappy: dzięki za krytyczną opinię ;) Ja z kolei bardzo lubię żółte lampy, które niestety w tej chwili są w większości zakazane - tylko przeciwmgłowe można mieć w tej barwie :( Szczególnie starsza motoryzacja na żółtej lampie prezentuje się zacnie. Ale i młodsze auta zrobione ze smakiem z żółtymi akcentami są dla mnie spoko. A każdemu kto nie jeździł na żółtych lampach polecam przynajmniej raz to sprawdzić - to na prawdę dużo daje przy kiepskiej widoczności. Moja Megane: http://motokiller.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL/201407/1406329702_by_Jackass89.jpg
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 lutego 2015 o 13:39
@anonim: dlatego myślę tylko o seryjnych dodatkach. Fabrycznie były reflektory Hella: przedliftowe (takie jak u mnie), poliftowe (górny pasek czarny) i całkiem czarne jako opcja. Blendy również były czarne , jak i czerwono-pomarańczowe.
Heh, niby 2 głosy na nr.2, ale jednak jak zobaczyłem nr.4, to chyba jeszcze bardziej jestem za nim ;) http://1.bp.blogspot.com/-H5p0C-WZlu0/UoXwhvcYcQI/AAAAAAAAAGQ/EfKGKZhbDkY/s1600/imag0852.jpg
@kochw93: 2.0 120KM. Auto mam od półtora tygodnia, więc tylko jakieś 1500-2000km nalotu, ale w tym czasie średnio 9-11.5l/100km po mieście, 6.9-7.5l/100km w trasie. Z tym, że w trasie to tym się tylko wygodnie jedzie. Bez żadnego wyprzedzania tak na prawdę.
@piotrko25: spojrzałem już na Twój profil i kojarzę Twoje W124, o którego lampy kiedyś pytałem ;) Nawet rozklejać kloszy nie będziesz musiał, tylko tą żółtą szklaną przesłonę wsadzasz pomiędzy odbłyśnik a ramkę (siedzi na zatrzaskach jak zapewne wiesz) i gotowe ;)
@piotrko25: sam wizual to moja robota ;) Jak co to żółte przesłony na przeciwmgłowe, wycięte na wymiar mogę mieć za około 40zł/komplet. Ramkę już trzeba sobie samemu maznąć na czarno.
Widzę, że kolega z Wawy. Kiedyś (z 6-7 lat temu) na AONie ślizgaliśmy się ze znajomymi, to podjechały miśki, my na bok, oni wywinęli kilka razy bokiem, podjechali i przez okno "tylko uważać mi tu, macie zamknięty plac bez mieszkańców, to korzystajcie, tylko przypadkiem nic nie uszkodźcie" ;) My podziękowaliśmy i "bawiliśmy" się dalej.