Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    BazarVag

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 stycznia 2015 - 19:35
    Ostatnio: 25 kwietnia 2015 - 8:00
    O sobie:

    Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG.
    www.bazarvag.wordpress.com

    • Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3361
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: -1
     
    VW Golf IV GTi 20ae -Manifest przeznaczenia – Wiecej zdjec i informacji w zrodle.

Auto Dylana Barbone z New Jersey jest specyficzne i nie sposób przejść obok niego obojętnie. Jak mówi sam autor – „Auto w zamiarze miało całkowicie różnić się od seryjnych jak i przerobionych MK’a 4’ek”.
Od razu gdy spojrzymy na volkSWAGen’a widzimy front od Bory. Dylanowi nie podobał się okrągły front Golf’a 4’ki dlatego pierwszą modyfikacją była wymiana na ten z Bory. Jako, że właściciel mieszka w Stanach przedni zderzak został zamieniony na tego z wersji Europejskiej. W Polsce „uzbrajamy” w pakiety USA, a za oceanem robią to odwrotnie. Wszelkie zagięcia, nie potrzebne przetłoczenia zostały wygładzone, od wewnętrznej strony maski auto zyskało grafitti.
    Wiecej zdjec i informacji w zrodle.

    Auto Dylana Barbone z New Jersey jest specyficzne i nie sposób przejść obok niego obojętnie. Jak mówi sam autor – „Auto w zamiarze miało całkowicie różnić się od seryjnych jak i przerobionych MK’a 4’ek”.
    Od razu gdy spojrzymy na volkSWAGen’a widzimy front od Bory. Dylanowi nie podobał się okrągły front Golf’a 4’ki dlatego pierwszą modyfikacją była wymiana na ten z Bory. Jako, że właściciel mieszka w Stanach przedni zderzak został zamieniony na tego z wersji Europejskiej. W Polsce „uzbrajamy” w pakiety USA, a za oceanem robią to odwrotnie. Wszelkie zagięcia, nie potrzebne przetłoczenia zostały wygładzone, od wewnętrznej strony maski auto zyskało grafitti.
    Volkswagen Garbus 1966 Rust’n’Fast – Samochód posiadam od mniej więcej półtora roku. Fanem starych vw jestem od jakiś 7-8 lat. Roboty było przy nim całkiem sporo… i jeszcze sporo mnie czeka.

Więcej informacji i zdjęć w źródle.
    Samochód posiadam od mniej więcej półtora roku. Fanem starych vw jestem od jakiś 7-8 lat. Roboty było przy nim całkiem sporo… i jeszcze sporo mnie czeka.

    Więcej informacji i zdjęć w źródle.
    Mk1 – New pictures in the gallery. Turn on your emotions.
Więcej w źródle.
    New pictures in the gallery. Turn on your emotions.
    Więcej w źródle.
    Audi s3 – Ładne Audi s3, fajnie spasowane. Z klasą zrobione.
Więcej zdjęć w źródle.
    Ładne Audi s3, fajnie spasowane. Z klasą zrobione.
    Więcej zdjęć w źródle.
    Performance and style – Więcej w źródle.
Spora galeria w HD (około 100 zdjęć) z eventu Carlisle, który odbył się
w 2014 roku.
    Więcej w źródle.
    Spora galeria w HD (około 100 zdjęć) z eventu Carlisle, który odbył się
    w 2014 roku.
    VW Golf Mk1 GTi by Grzegorz – Więcej w źródle.

Kupiłem go w opłakanym stanie. Został odrestaurowany i służy jako mój cukiereczek i auto na weekendowe wypady. Projekt nie jest zakończony
„…bo jak wiadomo nigdy nie będzie idealnie zrobiony. Zawsze będzie coś do zrobienia, do kupienia, do dopieszczenia.”
    Więcej w źródle.

    Kupiłem go w opłakanym stanie. Został odrestaurowany i służy jako mój cukiereczek i auto na weekendowe wypady. Projekt nie jest zakończony
    „…bo jak wiadomo nigdy nie będzie idealnie zrobiony. Zawsze będzie coś do zrobienia, do kupienia, do dopieszczenia.”
    Audi Quattro Sport Concept – Więcej informacji i zdjęć w źródle.

Czy ten concept jest godnym następcą kultowej Audi Quattro Sport, która królowała na OS’ach?
Z tego co wiemy to serce Audi zostało wsparte dodatkowo elektrycznymi silnikami i wspólnie rozwijają niebagatelne 700KM (?!). Imponująca wydajność przy niskim zużyciu paliwa: 0-100 km/h w 3,7 sekundy, a spalanie w granicach 2,5 litra na 100 kilometrów.
    Więcej informacji i zdjęć w źródle.

    Czy ten concept jest godnym następcą kultowej Audi Quattro Sport, która królowała na OS’ach?
    Z tego co wiemy to serce Audi zostało wsparte dodatkowo elektrycznymi silnikami i wspólnie rozwijają niebagatelne 700KM (?!). Imponująca wydajność przy niskim zużyciu paliwa: 0-100 km/h w 3,7 sekundy, a spalanie w granicach 2,5 litra na 100 kilometrów.
    Piekielne Caddy – potVWör!

Więcej zdjęć w źródle.
    PotVWör!

    Więcej zdjęć w źródle.