Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    BazarVag

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 stycznia 2015 - 19:35
    Ostatnio: 25 kwietnia 2015 - 8:00
    O sobie:

    Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG.
    www.bazarvag.wordpress.com

    • Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 4061
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 1
     
    Kiedy mój syn został wcielony do NMCB-1 „Seebees” od maja 2011 do lutego 2012 zostawił samochód pod moją opieką. Zrobiłem przy nim trochę więcej niż się spodziewał, odbudowałem kompletnie jego Golfa.
    25 stycznia 2015, 18:21 przez BazarVag (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (40)
    S-line – Chcesz więcej na temat VAG'ów. 
Wejdź w link źródłowy.
    Chcesz więcej na temat VAG'ów.
    Wejdź w link źródłowy.
    Golf MK1 TAS „The Rocker” by matash. – Więcej w źródle.
Do Mk1 3d zawsze miałem sentyment (pierwsze zachodnie auto ojca) i tamtej jesieni zacząłem się za czymś rozglądać.
W Polsce niestety nie udało się ogarnąć niczego sensownego. Wpadł mi od głowy chory pomysł, aby jechać po Mk1 gdzieś na południe Europy, gdzie miały lepszy klimat. Zaczęło się wertowanie ogłoszeń i pojechaliśmy w lutym do Rijeki w składzie 3 oszołomów po pięknego żółtego diesla.
Niestety auto nie okazało się takie świeżutkie i nie dogadaliśmy się z ceną. Poszukiwania w okolicznych miejscowościach nie przyniosły skutku. Czas gonił więc do domu z pusta laweta. Pękło 2000km, 28h za kierownica prawie bez przerwy. Po powrocie lekka załamka ale szukałem dalej. Miesiąc później pojawił się ten egzemplarz. Golf Mk1 TAS (a wiec wyprodukowany w Sarajewie) w wersji JL (na rynek bałkański) 1981 pierwszy właściciel, rzekomo bardzo dobry stan, bliżej bo tym razem Zagrzeb, a więc 700km. Okazało się, że właściciel bardzo dobrze mówi po angielsku i udało się dogadać szczegóły naszego przyjazdu.

MODEL: Golf Mk1 TAS.
SILNIK: 1.3 diesel.
    Więcej w źródle.
    Do Mk1 3d zawsze miałem sentyment (pierwsze zachodnie auto ojca) i tamtej jesieni zacząłem się za czymś rozglądać.
    W Polsce niestety nie udało się ogarnąć niczego sensownego. Wpadł mi od głowy chory pomysł, aby jechać po Mk1 gdzieś na południe Europy, gdzie miały lepszy klimat. Zaczęło się wertowanie ogłoszeń i pojechaliśmy w lutym do Rijeki w składzie 3 oszołomów po pięknego żółtego diesla.
    Niestety auto nie okazało się takie świeżutkie i nie dogadaliśmy się z ceną. Poszukiwania w okolicznych miejscowościach nie przyniosły skutku. Czas gonił więc do domu z pusta laweta. Pękło 2000km, 28h za kierownica prawie bez przerwy. Po powrocie lekka załamka ale szukałem dalej. Miesiąc później pojawił się ten egzemplarz. Golf Mk1 TAS (a wiec wyprodukowany w Sarajewie) w wersji JL (na rynek bałkański) 1981 pierwszy właściciel, rzekomo bardzo dobry stan, bliżej bo tym razem Zagrzeb, a więc 700km. Okazało się, że właściciel bardzo dobrze mówi po angielsku i udało się dogadać szczegóły naszego przyjazdu.

    MODEL: Golf Mk1 TAS.
    SILNIK: 1.3 diesel.
    R8 black – Więcej w źrödle.
    Więcej w źrödle.
    Golf R – Więcej informacji i zdjęć w źrödle.
Gdy Volkswagen ogłosił pre-order na Golfa R siódmej generacji miał wielką nadzieje, że ich strategia okaże się sukcesem. Firma oferowała 500 sztuk Golfa R jako „Launch Edition” ze specjalnym zestawem akcesoriów Volkswagen DriverGear...
    Więcej informacji i zdjęć w źrödle.
    Gdy Volkswagen ogłosił pre-order na Golfa R siódmej generacji miał wielką nadzieje, że ich strategia okaże się sukcesem. Firma oferowała 500 sztuk Golfa R jako „Launch Edition” ze specjalnym zestawem akcesoriów Volkswagen DriverGear...
    Project Vento Coupe Turbo – Więcej w źródle.
Pewnie nie jeden z Was już widział Vento Coupe. Sporo osób już podejmowało się cięcia i spawania. Ten projekt jest inny. Nie sprowadza się jedynie do wizualnych modyfikacji. Chłopaki poszli dalej. Zajęli się modyfikacjami silnika, zawieszenia, większym turbo i zamontowali deskę rozdzielczą od… Golfa Mk4. Wszystko o dziwo trzyma się kupy.
    Więcej w źródle.
    Pewnie nie jeden z Was już widział Vento Coupe. Sporo osób już podejmowało się cięcia i spawania. Ten projekt jest inny. Nie sprowadza się jedynie do wizualnych modyfikacji. Chłopaki poszli dalej. Zajęli się modyfikacjami silnika, zawieszenia, większym turbo i zamontowali deskę rozdzielczą od… Golfa Mk4. Wszystko o dziwo trzyma się kupy.