Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    BazarVag

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 stycznia 2015 - 19:35
    Ostatnio: 25 kwietnia 2015 - 8:00
    O sobie:

    Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG.
    www.bazarvag.wordpress.com

    • Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3363
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: -1
     
    VW Polo 6N by sebeq with air ride. – Więcej zdjęć i wideo w źródle.

MODEL: VW Polo 6N.
SILNIK: 1.4 (clean).
MOC: Seria.
ZAWIESZENIE: Air Ride System.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: 16″, 165/40.
NADWOZIE: Tylne lampy od 6N2, przednie lampy (black soczewki), brak listew na drzwiach.
WNĘTRZE: Seria.
AUDIO: Tuba 600watt + wzmacniacz 1200watt.
    Więcej zdjęć i wideo w źródle.

    MODEL: VW Polo 6N.
    SILNIK: 1.4 (clean).
    MOC: Seria.
    ZAWIESZENIE: Air Ride System.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
    KOŁA: 16″, 165/40.
    NADWOZIE: Tylne lampy od 6N2, przednie lampy (black soczewki), brak listew na drzwiach.
    WNĘTRZE: Seria.
    AUDIO: Tuba 600watt + wzmacniacz 1200watt.
    29 stycznia 2015, 18:35 przez BazarVag (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Black a3 – W źródle więcej takich zdjęć i to w HD.
    W źródle więcej takich zdjęć i to w HD.
    GTi z Polski – Juz dawno zostal wyznaczony trend wnetrz do nowych wersji GTi. Czerwona nic, alcantara i wszechobecna krata, ale co teraz?

Liczba firm ktora zajmuje sie bardziej egzotycznymi i drogimi markami pod patronatem Volkswagena zostala ustalona, ale bardzo niewiele z nich koncentruje swoja uwage na modele Volkswagen. Polska firma Carlex Design wraz  z nowym GTi postanowila calkowicie zmienic wnetrze.
Patrzac na opublikowane zdjecia ich GTi widac, ze Carlex nie dyskryminuje marki Volkswagen. Stosuje ten sam poziom co w wielu innych egzotycznych projektach.

Więcej zdjęć i informacji w źródle.
    Juz dawno zostal wyznaczony trend wnetrz do nowych wersji GTi. Czerwona nic, alcantara i wszechobecna krata, ale co teraz?

    Liczba firm ktora zajmuje sie bardziej egzotycznymi i drogimi markami pod patronatem Volkswagena zostala ustalona, ale bardzo niewiele z nich koncentruje swoja uwage na modele Volkswagen. Polska firma Carlex Design wraz  z nowym GTi postanowila calkowicie zmienic wnetrze.
    Patrzac na opublikowane zdjecia ich GTi widac, ze Carlex nie dyskryminuje marki Volkswagen. Stosuje ten sam poziom co w wielu innych egzotycznych projektach.

    Więcej zdjęć i informacji w źródle.
    Mk2 ’90 GTi – Więcej o Golfie w źródle.

Wiele jest Golföw Mk2, setki jeździ po polskich drogach. Głównie traktowane są jako „wół roboczy” w szczególności tyczy się to wersji z silnikiem diesla. Jednak ten Golf jest oczkiem w głowie właściciela, który dobrze spasował wszystkie części. Auto przeszło gruntowny remont blacharsko-lakierniczy po czym dostał lakier zgodny z oryginałem. Golf seryjnie był dobrze wyposażony i posiadał wszelkie dodatki wersji GTi (czarna podsufitka, klimatyzacja, piłeczka golfowa jako gałka zmiany biegów etc.), dodatkowo zostały wpasowane repliki BBS RS w rozmiarze 16″ 8j.
    Więcej o Golfie w źródle.

    Wiele jest Golföw Mk2, setki jeździ po polskich drogach. Głównie traktowane są jako „wół roboczy” w szczególności tyczy się to wersji z silnikiem diesla. Jednak ten Golf jest oczkiem w głowie właściciela, który dobrze spasował wszystkie części. Auto przeszło gruntowny remont blacharsko-lakierniczy po czym dostał lakier zgodny z oryginałem. Golf seryjnie był dobrze wyposażony i posiadał wszelkie dodatki wersji GTi (czarna podsufitka, klimatyzacja, piłeczka golfowa jako gałka zmiany biegów etc.), dodatkowo zostały wpasowane repliki BBS RS w rozmiarze 16″ 8j.
    Red Golf Mk2 by kamyk – Więcej info i fotek w źródle. 

MODEL: Golf MK2.
SILNIK: 2.0 2e GTI.
MOC: 115KM, 164Nm.
ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Więcej info i fotek w źródle.

    MODEL: Golf MK2.
    SILNIK: 2.0 2e GTI.
    MOC: 115KM, 164Nm.
    ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
    KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
    NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
    WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
    AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
    Ma odejście. Dla pewności - to był Golf Mk3 Turbo.
    25 stycznia 2015, 16:21 przez BazarVag (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)