Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    BazarVag

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 stycznia 2015 - 19:35
    Ostatnio: 25 kwietnia 2015 - 8:00
    O sobie:

    Zapraszamy na nasz blog o wszelkich modelach VAG.
    www.bazarvag.wordpress.com

    • Materiałów na głównej: 41 z 103 (62 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 3364
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: -1
     
    Golf MK2 – Westmoreland Edition by piter. – Szerszy opis w źródle.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Szerszy opis w źródle.
    MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
    SILNIK: 1.3 NZ.
    MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
    ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
    KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
    NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
    WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
    AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Licznik Golf Mk3 – Licznik własnej konstrukcji. Stylizowany na tego z Mk4. 
Najbardziej cieszy coś co sami zrobimy.
    Licznik własnej konstrukcji. Stylizowany na tego z Mk4.
    Najbardziej cieszy coś co sami zrobimy.
    Audi 80 B3 1988 by skizo – Więcej o Audi w zródle.
Przedstawiam wam moją Audi. Samochód posiadam już od bardzo dawna. I jako pierwszy własny samochód darzę go ogromnym sentymentem.
Czekamy też na Twojego VAG'a. Wszystkiego dowiesz się na stronie.
    Więcej o Audi w zródle.
    Przedstawiam wam moją Audi. Samochód posiadam już od bardzo dawna. I jako pierwszy własny samochód darzę go ogromnym sentymentem.
    Czekamy też na Twojego VAG'a. Wszystkiego dowiesz się na stronie.
    LoVW Bora – Więcej ciekawych zdjęć w źródle.
enjoy.
    Więcej ciekawych zdjęć w źródle.
    enjoy.
    Low s5 – Więcej podobnych fotek w dużej rozdzielczości w źródle.
    Więcej podobnych fotek w dużej rozdzielczości w źródle.
    Volkswagen Golf 2 G60 Limited Edition – Więcej w źródle.
Produkcja VW Golf’a 2 Limited została uruchomiona pod koniec lata 1989 roku, ręcznie składany przez VW Motorsport.Automobile w Hanowerze, a nie w Wolfsburgu. Wyprodukowano 71 sztuk Golf’a Limited z etykietami od 000 do 070. Auto z numerem seryjnym 000 zostało wykorzystane do testowania i medialnych przedstawień.
    Więcej w źródle.
    Produkcja VW Golf’a 2 Limited została uruchomiona pod koniec lata 1989 roku, ręcznie składany przez VW Motorsport.Automobile w Hanowerze, a nie w Wolfsburgu. Wyprodukowano 71 sztuk Golf’a Limited z etykietami od 000 do 070. Auto z numerem seryjnym 000 zostało wykorzystane do testowania i medialnych przedstawień.
    VW Bora by Koper – Więcej o Borze w źródle.

Ciekawy model Volkswagen’a Bora. Ogólnie prezentuje się bardzo dobrze. Borze pasuje styl „na glebie”, masywne nadkola i ogólny look auta sprawia, że autko jest naprawdę dobrą podstawą do modów.
    Więcej o Borze w źródle.

    Ciekawy model Volkswagen’a Bora. Ogólnie prezentuje się bardzo dobrze. Borze pasuje styl „na glebie”, masywne nadkola i ogólny look auta sprawia, że autko jest naprawdę dobrą podstawą do modów.
    VolkSWAGen Golf 3 VR6 Syncro