Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 94 takie materiały
    Zero stresu, zero limitu, po prostu to jest DRIFT –
    20 lipca 2013, 22:28 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Primera P12, Proszę o pomoc!! – Witam,
Szukałem pomocy już chyba wszędzie i każdy rozkłada ręce, dla tego proszę o pomoc Was, może ktoś spotkał sie z takim problemem, albo wie co to sie może dziać....
Mam problem z Nissanem Primerą P12, z silnikiem 2.2 Diesel, wersja 126 konna z roku 2002 o przebiegu niemal 150tys km.., a mianowicie co jakiś czas( raz co 20 km, a zdarza sie nawet że co 100km) auto traci moc i zaczyna okropnie kopcić na czarno. Choćbym dodawał mu gazu do dechy to nawet nie reaguje, dajmy przykład: jadę sobie na 5 biegu jakieś 90 km/h, i samochód przede mną skręca i musze zwolnić do prędkości ok 60 km/h, redukuje bieg i mam około 2tys obrotów, dokładm gazu a tu żadnego rezultatu, tak jakby auto nie miało wgl mocy, i tak tocze sie i obroty powolutku wzrastają, i wzrastają aż dobije do 3,5 tys i zaczynam wreszcie dynamiczniej przyspieszać ale gdy popatrze lusterka widze chmure czarnego dymu, i tak pomęcze go nawet do 4 tys i po 2-3 km mu przechodzi i jedzie normalnie... a inny przykład: skręcam na skrzyżowaniu w lewo a tam dość stromy podjazd (ale bez przesady), redukcja do 2, cos ponad 2tys obrotów a primera wgl nie ciągnie i tak obroty gwałtownie spadaja że musiałem zredukować do 1 biegu, i znów deptam mu niemal do 4,5 tys obrotów chmura czarnego dymu i po chwili odzyskuje moc... pod ta samą góre wyjeżdżam spokojnie na 3-4 biegu gdy auto normalnie pracuje... hmmm cóż jeszcze moge dodać, nigdy nie dzieje sie tak na początku jazdy gdy silnik jest całkiem zimny, gdy normalnie pracuje nie zauważam większych dymów, czasami tylko przy gwałtownym dodaniu gazu ale to chyba normalne w dieslach... bardzo prosze o pomoc, może miał ktoś podobny problem i go rozwiązał? Oczywiście byłem u mechanika ale akurat autko normalnie pracowało i komputer nie pokazał żadnego błędu, a sam mechanik stwierdził że turbo jest dobre, sprawdził wszystkie wężyki itp, wtryski też to nie powinny być, ale zwrócił uwage że może być problem z zaworem egr, Bardzo prosze o pomoc!

Dzisiaj już tragedia... wystartowałem z domu i przez 2 km było dobrze... ale po tym dystansie porażka, auto ma zero mocy i tak przez jakieś 20 km, miał problem z wyjazdem pod niemal każdy podjazd... wizyta w sklepie i droga powrotna.. jeszcze gorzej!!! przy każdorazowym ruchu gazem kupa dymu i praktycznie zero reakcji, ile bym gazu nie dodał to nie ma róznicy, jedyna to zmiana chmury dymu! Jeżeli turbina to jak to sprawdzić?? Może nie turbina? Proszę o pomoc...
    Witam,
    Szukałem pomocy już chyba wszędzie i każdy rozkłada ręce, dla tego proszę o pomoc Was, może ktoś spotkał sie z takim problemem, albo wie co to sie może dziać....
    Mam problem z Nissanem Primerą P12, z silnikiem 2.2 Diesel, wersja 126 konna z roku 2002 o przebiegu niemal 150tys km.., a mianowicie co jakiś czas( raz co 20 km, a zdarza sie nawet że co 100km) auto traci moc i zaczyna okropnie kopcić na czarno. Choćbym dodawał mu gazu do dechy to nawet nie reaguje, dajmy przykład: jadę sobie na 5 biegu jakieś 90 km/h, i samochód przede mną skręca i musze zwolnić do prędkości ok 60 km/h, redukuje bieg i mam około 2tys obrotów, dokładm gazu a tu żadnego rezultatu, tak jakby auto nie miało wgl mocy, i tak tocze sie i obroty powolutku wzrastają, i wzrastają aż dobije do 3,5 tys i zaczynam wreszcie dynamiczniej przyspieszać ale gdy popatrze lusterka widze chmure czarnego dymu, i tak pomęcze go nawet do 4 tys i po 2-3 km mu przechodzi i jedzie normalnie... a inny przykład: skręcam na skrzyżowaniu w lewo a tam dość stromy podjazd (ale bez przesady), redukcja do 2, cos ponad 2tys obrotów a primera wgl nie ciągnie i tak obroty gwałtownie spadaja że musiałem zredukować do 1 biegu, i znów deptam mu niemal do 4,5 tys obrotów chmura czarnego dymu i po chwili odzyskuje moc... pod ta samą góre wyjeżdżam spokojnie na 3-4 biegu gdy auto normalnie pracuje... hmmm cóż jeszcze moge dodać, nigdy nie dzieje sie tak na początku jazdy gdy silnik jest całkiem zimny, gdy normalnie pracuje nie zauważam większych dymów, czasami tylko przy gwałtownym dodaniu gazu ale to chyba normalne w dieslach... bardzo prosze o pomoc, może miał ktoś podobny problem i go rozwiązał? Oczywiście byłem u mechanika ale akurat autko normalnie pracowało i komputer nie pokazał żadnego błędu, a sam mechanik stwierdził że turbo jest dobre, sprawdził wszystkie wężyki itp, wtryski też to nie powinny być, ale zwrócił uwage że może być problem z zaworem egr, Bardzo prosze o pomoc!

    Dzisiaj już tragedia... wystartowałem z domu i przez 2 km było dobrze... ale po tym dystansie porażka, auto ma zero mocy i tak przez jakieś 20 km, miał problem z wyjazdem pod niemal każdy podjazd... wizyta w sklepie i droga powrotna.. jeszcze gorzej!!! przy każdorazowym ruchu gazem kupa dymu i praktycznie zero reakcji, ile bym gazu nie dodał to nie ma róznicy, jedyna to zmiana chmury dymu! Jeżeli turbina to jak to sprawdzić?? Może nie turbina? Proszę o pomoc...
    15 lipca 2013, 11:21 przez kuba95s (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    Internet

    Jak wszyscy to i ja – Moja Omega B design robiony na BFL. Rok 1996 silnik 3.0 mv6 211 km manualna skrzynia biegów. Kupiłem ją za 8,500 ale warto było :) Idzie jak rakieta tylko lać mu i jeździć :DD Wyposażenie full oprócz skóry ale przedstawie:
- ABS
- Centralny zamek
- Klimatyzacja dwustrefowa
- 4x el. szyby
- 2x poduszki powietrzne
- Podłokietnik
- Tempomat
- Wspomaganie kierownicy
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- Reflektory ksenonowe
- Komputer pokładowy
- Kontrola trakcji
- Podgrzewane fotele
- Elektryczna roleta tylnej szyby
- Spryskiwacze przednich reflektorów
Auto ma design BFL. Czyli: Przedni zderzak, maska, klamki, tylni zderzak, reflektory. Środek od omegi B tylko fotele od BFL. Auto miało robioną blacharkę rok temu więc zero rdzy. Posiada LPG żeby było ekonomiczne. Spali 12/13l na 100 km. Sory że nie umyta, ale jak umyje wstawię inne foto. Myślę że się spodoba
    Moja Omega B design robiony na BFL. Rok 1996 silnik 3.0 mv6 211 km manualna skrzynia biegów. Kupiłem ją za 8,500 ale warto było :) Idzie jak rakieta tylko lać mu i jeździć :DD Wyposażenie full oprócz skóry ale przedstawie:
    - ABS
    - Centralny zamek
    - Klimatyzacja dwustrefowa
    - 4x el. szyby
    - 2x poduszki powietrzne
    - Podłokietnik
    - Tempomat
    - Wspomaganie kierownicy
    - Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - Reflektory ksenonowe
    - Komputer pokładowy
    - Kontrola trakcji
    - Podgrzewane fotele
    - Elektryczna roleta tylnej szyby
    - Spryskiwacze przednich reflektorów
    Auto ma design BFL. Czyli: Przedni zderzak, maska, klamki, tylni zderzak, reflektory. Środek od omegi B tylko fotele od BFL. Auto miało robioną blacharkę rok temu więc zero rdzy. Posiada LPG żeby było ekonomiczne. Spali 12/13l na 100 km. Sory że nie umyta, ale jak umyje wstawię inne foto. Myślę że się spodoba
    8 lipca 2013, 12:59 przez patryk2828 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Audi R8 GT Czerwony mat – Witam z góry przepraszam za jakość bo nie miałem skanera a zdjęcie telefonem robiłem i to musiałem kombinować bo ołówek z tła się odbijał przy flashu. Przerysowałem z tapety ze wszystkimi szczegółami, opony Pirelli P ZERO (to taka ciekawostka). Mile widziana szczera ocena oraz komentarz. A i zajęło mi to ok 12 godzin i zapewniam że w rzeczywistości o wiele lepiej wygląda. Pozdrawiam.
W "źródle obrazka" podaję link do Podglądu zdjęcia.
    Witam z góry przepraszam za jakość bo nie miałem skanera a zdjęcie telefonem robiłem i to musiałem kombinować bo ołówek z tła się odbijał przy flashu. Przerysowałem z tapety ze wszystkimi szczegółami, opony Pirelli P ZERO (to taka ciekawostka). Mile widziana szczera ocena oraz komentarz. A i zajęło mi to ok 12 godzin i zapewniam że w rzeczywistości o wiele lepiej wygląda. Pozdrawiam.
    W "źródle obrazka" podaję link do Podglądu zdjęcia.
    2013 TT Zero Race - John McGuinness - Shinden Ni/Mugen
    Motocykl elektryczny ciekawa sprawa.
    11 czerwca 2013, 15:02 przez Nowykorn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój Golf MK3 1.9 TDI – Moja Golfina 
1.9 TDI
niezłe wyposażony 
miedzy innymi 
-klima 
-el. 4x szyby
-el szyber dach
-podgrzewane siedzenia
-podgrzewane spryskiwacze 
-el.lusterka
-2X poducha
chyba wszystko co mogła posiadać seria MK3!
Zero korozji nie bity wszystkie szyby oryginalne oryginalny przebieg 250tyś silniczek suchy aż mruczy pięknie, nie kopci nie bierze oleju dla niedowiarków mogę dodać filmiki z jazdy, a powiem szczerze, że robi robotę.
Plany na przyszłość gwint + BBS ogólnie teraz piękna seria co zmieniłem to znaczek na czarno i środki lamp czarne sam robiłem jak się podoba Golfik?
    Moja Golfina
    1.9 TDI
    niezłe wyposażony
    miedzy innymi
    -klima
    -el. 4x szyby
    -el szyber dach
    -podgrzewane siedzenia
    -podgrzewane spryskiwacze
    -el.lusterka
    -2X poducha
    chyba wszystko co mogła posiadać seria MK3!
    Zero korozji nie bity wszystkie szyby oryginalne oryginalny przebieg 250tyś silniczek suchy aż mruczy pięknie, nie kopci nie bierze oleju dla niedowiarków mogę dodać filmiki z jazdy, a powiem szczerze, że robi robotę.
    Plany na przyszłość gwint + BBS ogólnie teraz piękna seria co zmieniłem to znaczek na czarno i środki lamp czarne sam robiłem jak się podoba Golfik?
    22 maja 2013, 20:30 przez BmwRadeke36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (31)
    Octavia I – 1.9 TDI 90KM 300.000 jest i zero problemów
    1.9 TDI 90KM 300.000 jest i zero problemów
    29 stycznia 2013, 2:02 przez ~JR94 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Klasyczna F1 – Bo danwniej bardziej liczyły się umiejętności kierowców, zero elektroniki, systemów kontroli, bezpieczeństwa etc...
    Bo danwniej bardziej liczyły się umiejętności kierowców, zero elektroniki, systemów kontroli, bezpieczeństwa etc...
    27 grudnia 2012, 0:45 przez donArkadio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Ferrari F2012 – Silnik:	Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

Podwozie:		z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

Opony: Pirelli P Zero (slick)

Paliwo:	Shell V-Power

Olej: Shell Helix Ultra 

Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    Silnik: Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

    Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

    Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

    Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

    Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

    Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

    Opony: Pirelli P Zero (slick)

    Paliwo: Shell V-Power

    Olej: Shell Helix Ultra

    Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    14 grudnia 2012, 13:55 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moja wisienka – może i stara (1981 rok produkcji) ale zero rdzy bo zadbana i ciągle garażowana 38 tys tylko przebiegu

Dla mnie to nie staroć tylko samochód z duszą który będę jeszcze odnawiał.

W zimę się przydaje silnik z tyłu oraz tylny napęd.
    Może i stara (1981 rok produkcji) ale zero rdzy bo zadbana i ciągle garażowana 38 tys tylko przebiegu

    Dla mnie to nie staroć tylko samochód z duszą który będę jeszcze odnawiał.

    W zimę się przydaje silnik z tyłu oraz tylny napęd.
    11 grudnia 2012, 11:47 przez patryk105s (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)