Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 49 takich materiałów
    Dzisiaj o jednym z najgłupszych manewrów, jakie może wykonać rowerzysta, czyli - wjechanie na pełnym pędzie na przejście dla pieszych. A fe!
    1969 Ford Mustang – Rysunek jest odpowiedzią na fejsbukowe wyzwanie wśród rysunkowiczów, które jakiś czas temu podjąłem. Chodziło w nim o to, aby wykonać rysunek tylko jednym ołówkiem, mając na to dokładnie jedną godzinę. To co udało mi się naskrobać widzicie powyżej. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
    Rysunek jest odpowiedzią na fejsbukowe wyzwanie wśród rysunkowiczów, które jakiś czas temu podjąłem. Chodziło w nim o to, aby wykonać rysunek tylko jednym ołówkiem, mając na to dokładnie jedną godzinę. To co udało mi się naskrobać widzicie powyżej. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
    Angielska pogoda bo taka była za oknem gdy odwiedziliśmy naszych znajomych. Przyjechaliśmy sprawdzić pomieszczenie przy którym firma Felixa ma wykonać zlecenie, a wróciliśmy z ciekawym klasykiem. Zapraszamy do oglądania!

    Szukajcie nas też tutaj:
    Instagram: https://www.instagram.com/rajdowy_felix/
    Facebook: https://www.facebook.com/felixiada/
    WWW: http://www.rajdowyfelix.pl/
    18 listopada 2016, 13:02 przez clayde (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jakim trzeba być baranem by wykonać taki manewr?
    11 stycznia 2016, 21:59 przez Huberuson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    911 – Pozdrawiam Panów z Focusa RS obok którzy pozwolili wykonać zdjęcie.
    Pozdrawiam Panów z Focusa RS obok którzy pozwolili wykonać zdjęcie.
    25 sierpnia 2015, 13:21 przez Damiano7 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Fotel z Golfa jako fotel do biurka - jak zrobić – W związku z licznymi pytaniami, na które zbytnio nie miałem czasu dać odpowiedzi, na temat fotela do biurka z Golfa III, który dość dawno dodałem, dodaję fotkę spodu, oraz opis jak to wszystko ze sobą połączyć w całość.
Z góry przepraszam to liczne grono osób, które pytało jak to wykonać, ale nie miałem czasu by dać odpowiedź. Myślę, że obrazek pomoże jak własnoręcznie wykonać sobie taki fotelik.
A! I pamiętajcie! Zanim przymocujecie na stałe fotel do stelaża, sprawdźcie w którym miejscu znajduje się punkt równowagi, żeby nie było że zmontujecie, lekko się oprzecie na oparciu i lądujecie na plecach. Stelaż należy zamontować tak, że tyłek podczas siedzenia był na przedniej krawędzi stelaża, oraz tak, żeby można było maksymalnie opuścić oparcie i wygodnie leżeć na fotelu przed telewizorem czy komputerem.
    W związku z licznymi pytaniami, na które zbytnio nie miałem czasu dać odpowiedzi, na temat fotela do biurka z Golfa III, który dość dawno dodałem, dodaję fotkę spodu, oraz opis jak to wszystko ze sobą połączyć w całość.
    Z góry przepraszam to liczne grono osób, które pytało jak to wykonać, ale nie miałem czasu by dać odpowiedź. Myślę, że obrazek pomoże jak własnoręcznie wykonać sobie taki fotelik.
    A! I pamiętajcie! Zanim przymocujecie na stałe fotel do stelaża, sprawdźcie w którym miejscu znajduje się punkt równowagi, żeby nie było że zmontujecie, lekko się oprzecie na oparciu i lądujecie na plecach. Stelaż należy zamontować tak, że tyłek podczas siedzenia był na przedniej krawędzi stelaża, oraz tak, żeby można było maksymalnie opuścić oparcie i wygodnie leżeć na fotelu przed telewizorem czy komputerem.
    Alfa Romeo 164 Q4 – Po długim czasie nieobecności postanowiłem wykonać rysunek na rozluźnienie.

Karta formatu A4, ołówek oraz kredki około 12 godzin pracy.

Rysunek - praca własna

Arek-OGF
    Po długim czasie nieobecności postanowiłem wykonać rysunek na rozluźnienie.

    Karta formatu A4, ołówek oraz kredki około 12 godzin pracy.

    Rysunek - praca własna

    Arek-OGF
    7 listopada 2014, 20:38 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Wykonanie Ringu SMD – Z racji wielu pytań jak zrobic RING SMD opisze to dla wszystkich. 
Przygotowując sie do wykonania ringu musimy zaopatrzec sie w pręt PLEXY 8mm, koszulki termokurczliwe 10mm, odpowiednio mocną diode smd o powierzchni świecenia nie wiekszej niż średnica pręta, lutownice, cyne,multiszlifierke lub piłe do metalu, piekarnik, ja uzywałem jeszcze opalarki. 
Wykonanie:Pręt wkładamy do piekarnika na 10min, po czym wyciągamy go i okręcamy na średnicy która nas interesuje (u mnie była to rura fi 61), po wykonaniu kształtu gdy pręt jeszcze jest gorący szybko chłodzimy go wodą. Dzieki temu  nie bedzie zmieniał kształtu nawet po dłuższym leżakowaniu... Kiedy mamy juz okrąg końce docinamy by go zamknąć. Oczywiści jeden koniec bedzie wyzej drugi nizej. Ja zeby konce wyosiowac podgrzałem okrąg w połowie i wyrównałem. Bierzemy sie za diody, potrzeba nam dwie na jeden ring. W przypadku moich diod konieczne było zdemontowanie plastikowego cokolika osadczego ( tego białego elementu z 3 zdjecia). Lutujemy diody jak najblizej siebie. oczywiscie biegunowość diod ++, -- a do nich jak najcieńsze przewodziki. Jeśli ktoś posiada stacje lutowniczą da sie to zrobic znacznie bliżej co owocuje znacznie mniejszym martwym polem w ringu... Następnie wycinamy tyle końców ile potrzeba miejsca na połączone na przeciwko siebie dwie diody ( dobrze przedstawia to zdjęcie 4). By nie uszkodzic delikatnych diod, przed ich osadzeniem nacinamy rowki na okręgu po promieniu. nacięcie co 1-2mm ogólnie rzecz biorąc jak najbliżej. Głebokość rowków 2mm. Szerokość rowka 1mm. Po skończeniu obrabiamu końce by były chropowatości podobnej do tej na długości pręta. Pozwoli to wykorzystac maksimum światła. Ja poprostu przytopiłem je gorącym nożem (oczywiście płaską częścią),na ring zaciągamy koszulke termokurczliwą, posuwając ja dalej od szczeliny Wpasowywujemy ostrożnie zlutowane diody. Możemy je przykleic lakierem bezbarwnym do paznokci. Zaciągamy koszulke i kurczymy;) TAA DAAA. Powinno świecić;) Uwagi: uwaga na diody które mają juz oporniki, bo chińczycy lutują je jak leci raz do - raz do +  w diodzie.
Montując ring w reflektorze tracimy jego homologacje!
    Z racji wielu pytań jak zrobic RING SMD opisze to dla wszystkich.
    Przygotowując sie do wykonania ringu musimy zaopatrzec sie w pręt PLEXY 8mm, koszulki termokurczliwe 10mm, odpowiednio mocną diode smd o powierzchni świecenia nie wiekszej niż średnica pręta, lutownice, cyne,multiszlifierke lub piłe do metalu, piekarnik, ja uzywałem jeszcze opalarki.
    Wykonanie:Pręt wkładamy do piekarnika na 10min, po czym wyciągamy go i okręcamy na średnicy która nas interesuje (u mnie była to rura fi 61), po wykonaniu kształtu gdy pręt jeszcze jest gorący szybko chłodzimy go wodą. Dzieki temu nie bedzie zmieniał kształtu nawet po dłuższym leżakowaniu... Kiedy mamy juz okrąg końce docinamy by go zamknąć. Oczywiści jeden koniec bedzie wyzej drugi nizej. Ja zeby konce wyosiowac podgrzałem okrąg w połowie i wyrównałem. Bierzemy sie za diody, potrzeba nam dwie na jeden ring. W przypadku moich diod konieczne było zdemontowanie plastikowego cokolika osadczego ( tego białego elementu z 3 zdjecia). Lutujemy diody jak najblizej siebie. oczywiscie biegunowość diod ++, -- a do nich jak najcieńsze przewodziki. Jeśli ktoś posiada stacje lutowniczą da sie to zrobic znacznie bliżej co owocuje znacznie mniejszym martwym polem w ringu... Następnie wycinamy tyle końców ile potrzeba miejsca na połączone na przeciwko siebie dwie diody ( dobrze przedstawia to zdjęcie 4). By nie uszkodzic delikatnych diod, przed ich osadzeniem nacinamy rowki na okręgu po promieniu. nacięcie co 1-2mm ogólnie rzecz biorąc jak najbliżej. Głebokość rowków 2mm. Szerokość rowka 1mm. Po skończeniu obrabiamu końce by były chropowatości podobnej do tej na długości pręta. Pozwoli to wykorzystac maksimum światła. Ja poprostu przytopiłem je gorącym nożem (oczywiście płaską częścią),na ring zaciągamy koszulke termokurczliwą, posuwając ja dalej od szczeliny Wpasowywujemy ostrożnie zlutowane diody. Możemy je przykleic lakierem bezbarwnym do paznokci. Zaciągamy koszulke i kurczymy;) TAA DAAA. Powinno świecić;) Uwagi: uwaga na diody które mają juz oporniki, bo chińczycy lutują je jak leci raz do - raz do + w diodzie.
    Montując ring w reflektorze tracimy jego homologacje!
    3 listopada 2014, 22:00 przez buzka92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Bugatti Veyron – Spot #1 - 29.06.2008

Zdjęcie oraz samochód, od którego w wieku 15 lat rozpocząłem swoją przygodę z "car spottingiem" (niestety już przerwaną z braku czasu). Do dziś pamiętam jak do moich uszu trafił miły dźwięk silnika powodujący odwrócenie się oraz sprint aby w ostatniej chwili wykonać to zdjęcie. Bieg rozpoczął się pod tym budynkiem na lewym skraju zdjęcia. Myślałem, że wyzionę ducha, ale jako piętnastolatek byłem przeszczęsliwy.

Postaram się wrzucić wszystkie/większość zdjęć, które od tamtej pory wykonałem, ale nie naraz. Przy okazji powspominam sobie trochę :)
    Spot #1 - 29.06.2008

    Zdjęcie oraz samochód, od którego w wieku 15 lat rozpocząłem swoją przygodę z "car spottingiem" (niestety już przerwaną z braku czasu). Do dziś pamiętam jak do moich uszu trafił miły dźwięk silnika powodujący odwrócenie się oraz sprint aby w ostatniej chwili wykonać to zdjęcie. Bieg rozpoczął się pod tym budynkiem na lewym skraju zdjęcia. Myślałem, że wyzionę ducha, ale jako piętnastolatek byłem przeszczęsliwy.

    Postaram się wrzucić wszystkie/większość zdjęć, które od tamtej pory wykonałem, ale nie naraz. Przy okazji powspominam sobie trochę :)
    2 sierpnia 2014, 0:35 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Mój wierny aparat

    Honda Civic VTEC TURBO – Honda Civic EG4

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
OBX Twin Loop -WYKONANO

plany:

Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

Skrzynia: 
3,4 - CRX - WYKONANO
5 ekonomiczna - WYKONANO


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40
Stabil przedni
Stabil tylny
Rozpórka od VTI

Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, 
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
-Osłona końcówki drążka kierowniczego,
-Gumy drążka zmiany biegów, 
-Gumy układu kierowniczego, 
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
Tarcze 239 mm -WYKONANO

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
Alufelgi 15′
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

plany: 

Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

ŚRODEK:

czarne wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    OBX Twin Loop -WYKONANO

    plany:

    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia:
    3,4 - CRX - WYKONANO
    5 ekonomiczna - WYKONANO


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza,
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego,
    -Gumy drążka zmiany biegów,
    -Gumy układu kierowniczego,
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    Tarcze 239 mm -WYKONANO

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    plany:

    Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

    ŚRODEK:

    czarne wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    28 czerwca 2014, 23:31 przez djj4ck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne