Szukaj
Znalazłem 95 takich materiałów
"Meganka" napędzana jest silnikiem 1.8T z Alpiny A110 o mocy 280KM. Będzie oferowany zarówno w manualu, jak również z dwusprzęgłowym, 6-stopniowym automatem. Meganka nadal będzie ośką, jednak z systemem 4CONTROL. Co to jest 4CONTROL? To jest po prostu tylna skrętna oś jak w Porsche.
Będziemy mieć do wyboru dwa rodzaje zawieszenia, Sport oraz Cup, a w przyszłości także Trophy.
TCR Germany to otwarte mistrzostwa Niemiec jednak błędem byłoby postrzeganie tych zawodów jedynie przez pryzmat tego jednego kraju – zawodnicy pochodzą z 13 krajów, a rundy odbywają się nie tylko na niemieckich torach. W kalendarzu znalazł się także austriacki Red Bull Ring oraz holenderski Zandvoort. Wysoki poziom i prawdziwe sportowe emocje, których przy tak mocno obsadzonej stawce nigdy nie brakuje, przysparzają serii TCR Germany coraz więcej zainteresowania kibiców.
Zandvoort to bardzo ciekawy obiekt – położony tuż przy plaży więc często trzeba się liczyć z piaskiem nawiewającym na tor. Dodatkowym urozmaiceniem są duże różnice wzniesień, co wymaga od kierowców dobrej znajomości toru. Pogoda zmienia się tutaj bardzo szybko.
Jedyną reprezentantką Polski w TCR Germany jest Gosia Rdest. Jest to jej pierwszy sezon w otwartych mistrzostwach. Gosia startuje samochodem Audi RS3 LMS. Jest to również pierwszy rok, w którym samochody Audi biorą udział w wyścigach serii TCR więc teamy wciąż uczą się jak najlepiej wykorzystać możliwości maszyny.
„Po pierwszym teście, byłem przekonany, że to miły gest. Dawałem mu 10-20% szans, na jazdę w któryś treningów. Teraz…”
„Możemy być świadkami jego powrotu. Teraz dałbym 80 lub 90% na jego powrót. Jeżeli jest w 80 lub 90% tak samo dobry jak przedtem. Mówimy o gościu, który jest o 50% lepszy niż połowa aktualnej stawki. Dlatego zasługuje na swoją szansę”
„Nie chcę za szybko się ekscytować, na wypadek, że to się nie wydarzy, ale nie mogę zapanować nad emocjami. Zewsząd słyszę – ‘To możliwe’.”