Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    19 Lat mija a ona dalej wygląda tak samo pięknie Honda Civic V gen – Za pewne nie raz taka Honda była już tu ale po dzisiejszym myciu musiałem dodać i moją. Civic z 1995 1.3 kupiłem zaniedbaną ale powoli wraca do formy mam nadzieje doprowadzić ją do wyglądu fabrycznego.
    Za pewne nie raz taka Honda była już tu ale po dzisiejszym myciu musiałem dodać i moją. Civic z 1995 1.3 kupiłem zaniedbaną ale powoli wraca do formy mam nadzieje doprowadzić ją do wyglądu fabrycznego.
    7 lutego 2014, 16:43 przez ~Mixon09 | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Pomożecie? – Mam problem z moją Honda Civic d15z6 VTEC, otóż przeważnie na 4 biegu po załączeniu się VTECa zapala mi się tzw CHECK. Czasem przy większych obrotach na 3-ce. Po zapaleniu kontrolki auto nie jedzie. VTEC się nie załącza, a auto nie chce wchodzić na wyższe obroty. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy.
    Mam problem z moją Honda Civic d15z6 VTEC, otóż przeważnie na 4 biegu po załączeniu się VTECa zapala mi się tzw CHECK. Czasem przy większych obrotach na 3-ce. Po zapaleniu kontrolki auto nie jedzie. VTEC się nie załącza, a auto nie chce wchodzić na wyższe obroty. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy.
    21 października 2013, 18:23 przez vtec69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Rajd Polski oficjalnie wraca do WRC! – Planowany termin ostatni weekend czerwca 2014r. Baza rajdu Mikołajki Obecność obowiązkowa
    Planowany termin ostatni weekend czerwca 2014r. Baza rajdu Mikołajki Obecność obowiązkowa
    27 września 2013, 22:22 przez wojtasWRC (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab wraca do gry – W ostatnich latach ciągle słyszymy o upadkach i powrotach Saab`a. Wygląda jednak na to, że szwedzka marka naprawdę powróci do gry. 

Obecnie jej właścicielem jest firma National Electric Vehicles Sweden, która na początku 2013 roku podpisała porozumienie z chińskim konsorcjum Qinqdao Qingo, za sprawą którego Saab`y miałyby być wytwarzane w Chinach.Czy tak się stanie? Możliwe. Nas bardziej cieszy jednak fakt, że już niebawem wystartuje produkcja w szwedzkiej fabryce marki. NEVS zatrudniło 400 osób, które mają zająć się wytwarzaniem Saab-a. Na jaki model padnie? Najprawdopodobniej będzie to odświeżone 9-3. 

Problem polega tylko na doborze jednostki napędowej. Dotychczas Saab korzystał z rozwiązań GM. Teraz musi szukać innego dostawcy. Nieoficjalnie mówi się, że pod maską "nowego" 9-3 zagości benzynowe 1.4 z doładowaniem.
    W ostatnich latach ciągle słyszymy o upadkach i powrotach Saab`a. Wygląda jednak na to, że szwedzka marka naprawdę powróci do gry.

    Obecnie jej właścicielem jest firma National Electric Vehicles Sweden, która na początku 2013 roku podpisała porozumienie z chińskim konsorcjum Qinqdao Qingo, za sprawą którego Saab`y miałyby być wytwarzane w Chinach.Czy tak się stanie? Możliwe. Nas bardziej cieszy jednak fakt, że już niebawem wystartuje produkcja w szwedzkiej fabryce marki. NEVS zatrudniło 400 osób, które mają zająć się wytwarzaniem Saab-a. Na jaki model padnie? Najprawdopodobniej będzie to odświeżone 9-3.

    Problem polega tylko na doborze jednostki napędowej. Dotychczas Saab korzystał z rozwiązań GM. Teraz musi szukać innego dostawcy. Nieoficjalnie mówi się, że pod maską "nowego" 9-3 zagości benzynowe 1.4 z doładowaniem.
    23 września 2013, 16:37 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Ludzie! Co się dzieję z tą POLSKĄ!? – SANOK. To mogą być ostatnie chwile Autosanu. Po południu do Wydziału Gospodarczego Sądu Rejonowego w Krośnie wpłynął wniosek o upadłość fabryki - dowiedział się portal iSanok.pl. Wniosek obejmuje likwidację majątku dłużnika. O losach sanockiej fabryki zadecyduje teraz sąd.
Dokumenty zostaną przekazane trzem sędziom, którzy po analizie wniosku zadecydują czy są przesłanki do ogłoszenia upadłości, a jeśli takie znajdą, do zakładu wkroczy syndyk - usłyszeliśmy w krośnieńskim sądzie.
Pracownicy już mówią, że to koniec marzeń o ratowaniu zakładu. Od jutra – do odwołania, są zwolnieni z przychodzenia do pracy. Jak dowiedzieliśmy się od tych przebywających na targach w Kielcach, prezes Gaik pożegnał się dzisiaj z częścią załogi i do Autosanu prawdopodobnie już nie wraca.
Prezes Autosanu: Mam nadzieję, że to jednak nie koniec
 - Wobec braku dalszej możliwości finansowania zakładu musieliśmy ogłosić upadłość. Wyczerpaliśmy wszystkie możliwości finansowania – mówi nam Franciszek Gaik, prezes Autosanu i jednocześnie zapowiada, że to wcale nie musi oznaczać końca zakładu. - Ciągle prowadzimy rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Nie chce dawać złudnych nadziei, ale mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec.
Prezesa pytamy o wniosek o upadłości Autosanu, który wpłynął dzisiaj do Sądu Rejonowego w Krośnie. - Jestem po rozmowach z prezes Rady Nadzorczej. Niestety, nie mamy pieniędzy na dalsze finansowanie fabryki, wobec tego byliśmy zmuszeni do ogłoszenia upadłości – wyjaśnia prezes Autosanu.
Jeszcze dzisiaj na strone internetowej zakładu ma pojawić się oficjalne oświadczenie zarządu zakładu.

Czy jest jeszcze jakakolwiek szansa dla polskiej motoryzacji!?
Polsko obudź się! Powiedźcie mi jak to jest, że Saabowi udało się od nowa, a nam się nie uda?
    SANOK. To mogą być ostatnie chwile Autosanu. Po południu do Wydziału Gospodarczego Sądu Rejonowego w Krośnie wpłynął wniosek o upadłość fabryki - dowiedział się portal iSanok.pl. Wniosek obejmuje likwidację majątku dłużnika. O losach sanockiej fabryki zadecyduje teraz sąd.
    Dokumenty zostaną przekazane trzem sędziom, którzy po analizie wniosku zadecydują czy są przesłanki do ogłoszenia upadłości, a jeśli takie znajdą, do zakładu wkroczy syndyk - usłyszeliśmy w krośnieńskim sądzie.
    Pracownicy już mówią, że to koniec marzeń o ratowaniu zakładu. Od jutra – do odwołania, są zwolnieni z przychodzenia do pracy. Jak dowiedzieliśmy się od tych przebywających na targach w Kielcach, prezes Gaik pożegnał się dzisiaj z częścią załogi i do Autosanu prawdopodobnie już nie wraca.
    Prezes Autosanu: Mam nadzieję, że to jednak nie koniec
    - Wobec braku dalszej możliwości finansowania zakładu musieliśmy ogłosić upadłość. Wyczerpaliśmy wszystkie możliwości finansowania – mówi nam Franciszek Gaik, prezes Autosanu i jednocześnie zapowiada, że to wcale nie musi oznaczać końca zakładu. - Ciągle prowadzimy rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Nie chce dawać złudnych nadziei, ale mam nadzieję, że to jeszcze nie koniec.
    Prezesa pytamy o wniosek o upadłości Autosanu, który wpłynął dzisiaj do Sądu Rejonowego w Krośnie. - Jestem po rozmowach z prezes Rady Nadzorczej. Niestety, nie mamy pieniędzy na dalsze finansowanie fabryki, wobec tego byliśmy zmuszeni do ogłoszenia upadłości – wyjaśnia prezes Autosanu.
    Jeszcze dzisiaj na strone internetowej zakładu ma pojawić się oficjalne oświadczenie zarządu zakładu.

    Czy jest jeszcze jakakolwiek szansa dla polskiej motoryzacji!?
    Polsko obudź się! Powiedźcie mi jak to jest, że Saabowi udało się od nowa, a nam się nie uda?
    19 września 2013, 20:59 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Wejście smoka! – Jest dobra wiadomość dla fanów szwedzkich samochodów. Saab ponownie wraca do produkcji! Nowy właściciel firmy National Electric Vehicle Sweden (NEVS) zdecydował na wskrzeszenie marki spod znaku Smoka. Obecnie w fabryce trwają prace organizacyjne tak by na nowo mogły produkować samochody. Pierwszymi samochodami które będą produkowane będą modele 9-3 w wersji sedan i cabrio. Cieszycie się?
    Jest dobra wiadomość dla fanów szwedzkich samochodów. Saab ponownie wraca do produkcji! Nowy właściciel firmy National Electric Vehicle Sweden (NEVS) zdecydował na wskrzeszenie marki spod znaku Smoka. Obecnie w fabryce trwają prace organizacyjne tak by na nowo mogły produkować samochody. Pierwszymi samochodami które będą produkowane będą modele 9-3 w wersji sedan i cabrio. Cieszycie się?
    29 sierpnia 2013, 14:18 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Honda wraca do F1! – Z silnikami V6 turbo
    Z silnikami V6 turbo
    16 maja 2013, 17:26 przez karolVTEC (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Wiara w ludzi wraca, aż się czasem łezka zakręci
    7 maja 2013, 0:50 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Takie rzeczy tylko w Rosji.
    28 kwietnia 2013, 13:33 przez Czaruss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot wraca na górę Pikes Peak. Dokładnie do Pikes Peak International Hill Climb czyli "wyścigu do chmur". To wyjątkowe wydarzenie w kalendarzu imprez motorowych. I to nie tylko ze względu na 20-kilometrową trasę z 156 zakrętami wspinającą się na 4300 m n.p.m, ale również na niesamowite samochody, które stają do rywalizacji. To jedyny wyścig na świecie, który nie narzuca żadnych ograniczeń na maszyny. Inżynierowie mogą iść na całość, a ogranicza ich jedynie wyobraźnia.W tym roku jedną z takich maszyn będzie Peugeot 208 T16 Pikes Peak. Jego wygląd może prowokować do złośliwych komentarzy, ale tutaj wszystko podporządkowane jest osiągom. I nie myślcie, że mówimy tu o osiągach porównywalnych z autami WRC. Nie chodzi nawet o osiągi porównywalne z najszybszym obecnie LaFerrari czy Veyronem.
    Jak widzicie, z Peugeota 208 został tu jedynie kształt karoserii, a i ten został mocno zmieniony. 208 T16 Pikes Peak napędza podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,2 litra. Silnik nie zmieściłby się pod maską, w związku z tym umieszczono go centralnie. 886 KM przenoszone jest na wszystkie koła za pomocą 6-biegowej skrzyni sekwencyjnej. Jak wspomnieliśmy pierwsza "setka" to kwestia 1,8 s. Potem jest równie szybko, chociaż już nie tak jak w F1. 0-200 km/h w 4,8 s (LaFerrari potrzebuje na to samo prawie 7 s).Takie osiągi to zasługa nie tylko potężnej mocy, ale również niewielkiej masy. Rurowa konstrukcja i nadwozie z włókna węglowego zdają się stanowić jedynie "opakowanie" dla silnika. Felgi ze stopów magnezu wzorowane są na tych z F1 i obute w monstrualne slicki Michelina. Całe auto waży 875 kg. To gwarantuje symboliczny i spektakularny stosunek mocy do masy (wyrażonej w bhp) wynoszący 1:1.
    24 kwietnia 2013, 13:34 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)