Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 77 takich materiałów
    Mój Cadillac DeVille DTS z napotkaną Crown Victorią – Mój Cadillac DeVille DTS 4.6 V8 304 KM, z napotkanym pod sklepem Fordem Crown Victorią.
    Mój Cadillac DeVille DTS 4.6 V8 304 KM, z napotkanym pod sklepem Fordem Crown Victorią.
    8 września 2014, 23:15 przez DamianDTS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Crown Victoria – Oni też muszą się czasem wyżyć.
    Oni też muszą się czasem wyżyć.
    13 sierpnia 2014, 0:00 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje pierwsze autko – Ford LTD Crown Victoria

1984 rocznik
5,8 L, V8, 182 KM (134 kW) przy 3600 obr/min, Maksymalny moment obrotowy: 386 Nm przy 2400 obr/min.
napęd na tył.
długość:  5359 mm
szerokość: 1968 mm
rozstaw osi: 2903 mm
waga: 1744 kg
prędkość max: 181 km/h 
0- 100 km/h 11.2 s 
średnie spalanie: 21.2 l/100km 

z wyposażenia:
-centralny zamek
-klimatyzacja
-el. 4 szyby
-radio
-automatyczna 4 biegowa skrzynia biehów z wajchą przy kierownicy
-kanapa z przodu el. ustawiana część kierowcy

po 7 latach nadal za nim tęsknie
    Ford LTD Crown Victoria

    1984 rocznik
    5,8 L, V8, 182 KM (134 kW) przy 3600 obr/min, Maksymalny moment obrotowy: 386 Nm przy 2400 obr/min.
    napęd na tył.
    długość: 5359 mm
    szerokość: 1968 mm
    rozstaw osi: 2903 mm
    waga: 1744 kg
    prędkość max: 181 km/h
    0- 100 km/h 11.2 s
    średnie spalanie: 21.2 l/100km

    z wyposażenia:
    -centralny zamek
    -klimatyzacja
    -el. 4 szyby
    -radio
    -automatyczna 4 biegowa skrzynia biehów z wajchą przy kierownicy
    -kanapa z przodu el. ustawiana część kierowcy

    po 7 latach nadal za nim tęsknie
    29 maja 2014, 12:10 przez ~Kalin | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatne zasoby

    Ford – Crown Victoria. 4.4 V8 ma moc?
    Crown Victoria. 4.4 V8 ma moc?
    Benz Velo "Victoria" – Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2915cm3
Moc: 5km przy 700obr./min
Prędkość: 30km/h
Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
Długość: 2900mm
Szerokość: 1500mm
Wysokość: 1500mm
Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem  ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana  za pierwszą daleką podróż.
    Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
    Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
    Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
    Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
    Pojemność skokowa: 2915cm3
    Moc: 5km przy 700obr./min
    Prędkość: 30km/h
    Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
    Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
    Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
    Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
    Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
    Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
    Długość: 2900mm
    Szerokość: 1500mm
    Wysokość: 1500mm
    Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

    Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana za pierwszą daleką podróż.
    18 marca 2014, 19:20 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Crown Victoria –
    8 marca 2014, 20:41 przez Pluffy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lincoln K Convertible Victoria 1938 –
    23 stycznia 2014, 20:25 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Federalna Crown Victoria – Dowód na to że tuningować można wszystko!
    Dowód na to że tuningować można wszystko!
    18 stycznia 2014, 14:18 przez ManieK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford Pursuit Interceptor – Możliwy następca starej dobrej Crown Victoria.
    Możliwy następca starej dobrej Crown Victoria.
    1 stycznia 2014, 13:56 przez FrxTx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)