Szukaj
Znalazłem 10 takich materiałów
MODEL: Golf MK2.
SILNIK: 2.0 2e GTI.
MOC: 115KM, 164Nm.
ZAWIESZENIE: Gwint Tatechnix.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria.
KOŁA: BBS RA 15″ 6J.
NADWOZIE: Lakier LY3D, cały pakiet GT+dokładka z GTi, grill (wąskie żebro) w czarnym macie, wszystkie dodatki jak emblematy w kolorze czarnym, usunięta wycieraczka z tyłu i lampy Wessem z krzyżami dymione.
WNĘTRZE: Dywaniki, podsufitka i słupki w kolorze czarnym, miękka deska, kierownica Raid HP 30cm i Momo Corse 32cm obszyte w czarnej alkantarze, mieszek i gałka zmiany biegów od Golfa Mk3 XX Yahre obszyte alkantarą.
AUDIO: Radio Sony CDX GT212 i głośniki Nokii oryginalne.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
Vector W8 - kokpit auta
Auto wzorowane było na samolocie myśliwskim, stąd i konsola która do złudzenia przypominała kokpit samolotu. Wszystko w kabinie jest elektronicznie sterowane.
W aucie zastosowano wyrafinowaną budowę klatkową i w produkcji użyto wysokiej klasy materiałów, jest to pierwsze auto w całości wykonane z aluminium, w tym także posiada części z karbonu. Auto jest najszerszym samochodem w historii (jest szersze od Pagani Zondy, Lamborghini Countach, Jaguara XJ 220 czy Lamborghini LM002) mimo kolosalnych rozmiarów pozostaje równocześnie jednym z najniższych aut. Masa własna wynosiła 1500 kg. Prędkość maksymalna wynosiła 350km/h. I było to jedne z najszybszych aut na świecie na początku 1990 roku.
1
« poprzednia 1 następna »