Szukaj
Znalazłem 85 takich materiałów
1984 rocznik
5,8 L, V8, 182 KM (134 kW) przy 3600 obr/min, Maksymalny moment obrotowy: 386 Nm przy 2400 obr/min.
napęd na tył.
długość: 5359 mm
szerokość: 1968 mm
rozstaw osi: 2903 mm
waga: 1744 kg
prędkość max: 181 km/h
0- 100 km/h 11.2 s
średnie spalanie: 21.2 l/100km
z wyposażenia:
-centralny zamek
-klimatyzacja
-el. 4 szyby
-radio
-automatyczna 4 biegowa skrzynia biehów z wajchą przy kierownicy
-kanapa z przodu el. ustawiana część kierowcy
po 7 latach nadal za nim tęsknie
Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2915cm3
Moc: 5km przy 700obr./min
Prędkość: 30km/h
Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
Długość: 2900mm
Szerokość: 1500mm
Wysokość: 1500mm
Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg
Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana za pierwszą daleką podróż.