Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    Trasa Gumball 3000 2015 – Polska niestety się nie załapie.
    Polska niestety się nie załapie.
    30 czerwca 2014, 18:40 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Maybach 62S – Trasa "10" odcinek Toruń-Lipno, wyprzedził nas Maybach 62S Karkosika, który niedaleko zjeżdżał do swojej posiadłości.
    Trasa "10" odcinek Toruń-Lipno, wyprzedził nas Maybach 62S Karkosika, który niedaleko zjeżdżał do swojej posiadłości.
    20 czerwca 2014, 23:51 przez niebieska_asteroida (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Obserwacja #13 Korki w Bydgoszczy Trasa Uniwersytecka.
    18 czerwca 2014, 17:04 przez ~berciksvrider | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Najbardziej znana trasa – Route 66 - wystarczy pełny bak i nic więcej nie potrzeba...
    Route 66 - wystarczy pełny bak i nic więcej nie potrzeba...
    12 czerwca 2014, 18:54 przez Czarn0Bialy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Tak wygląda pierwszy autonomiczny samochód Google – Prowadzi się sam, a obsługa sprowadza się do naciśnięcia jednego przycisku. Można nim jeździć po alkoholu, bo nie ma kierownicy, pedałów, ani skrzyni biegów. W środku jest tylko wygodna kanapa i wyświetlacz ciekłokrystaliczny z trasą przejazdu.

Google przypomina, że już od początku projektu jego celem było stworzenie pojazdu całkowicie zwalniającego nas z konieczności prowadzenia. Nie zawsze jest jest to bowiem czynność przyjemna. Takie auto umożliwi m.in. podróż po centrum miasta bez konieczności długiego szukania miejsca parkingowego. Jest to też dobre rozwiązanie dla seniorów, którzy nie są już w stanie prowadzić zwykłego samochodu. Będzie można też wracać w stanie nietrzeźwym, o ile tylko zdołamy do niego wejść.

W najbliższym czasie producent planuje stworzenie stu prototypów i rozpoczęcie kolejnych testów. Na początku z kierowcami testowymi, którzy w razie gdy coś pójdzie nie tak, będą mogli zapanować nad samochodem. Następnie auta mają być testowane w wersji bez kierowcy. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, tak jak przewidzieli to projektanci, w ciągu najbliższych lat możemy spodziewać się wprowadzenia tego typu rozwiązania w samochodach dostępnych komercyjnie.
    Prowadzi się sam, a obsługa sprowadza się do naciśnięcia jednego przycisku. Można nim jeździć po alkoholu, bo nie ma kierownicy, pedałów, ani skrzyni biegów. W środku jest tylko wygodna kanapa i wyświetlacz ciekłokrystaliczny z trasą przejazdu.

    Google przypomina, że już od początku projektu jego celem było stworzenie pojazdu całkowicie zwalniającego nas z konieczności prowadzenia. Nie zawsze jest jest to bowiem czynność przyjemna. Takie auto umożliwi m.in. podróż po centrum miasta bez konieczności długiego szukania miejsca parkingowego. Jest to też dobre rozwiązanie dla seniorów, którzy nie są już w stanie prowadzić zwykłego samochodu. Będzie można też wracać w stanie nietrzeźwym, o ile tylko zdołamy do niego wejść.

    W najbliższym czasie producent planuje stworzenie stu prototypów i rozpoczęcie kolejnych testów. Na początku z kierowcami testowymi, którzy w razie gdy coś pójdzie nie tak, będą mogli zapanować nad samochodem. Następnie auta mają być testowane w wersji bez kierowcy. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, tak jak przewidzieli to projektanci, w ciągu najbliższych lat możemy spodziewać się wprowadzenia tego typu rozwiązania w samochodach dostępnych komercyjnie.
    Sam się prowadzi, nie posiada kierownicy, pedałów, ani skrzyni biegów, natomiast posiada tylko wygodną kanapę i wyświetlacz ciekłokrystaliczny z trasą przejazdu.

    Czy to czeka nas za kilkanaście lat?

    Więcej w linku ze źródła.
    Warto przeczytać o "wspaniałej" żorskiej darmowej komunikacj – Na początku maja kiedy wyjeżdżały na żorskie ulice pierwsze autobusy darmowej komunikacji było tylko słychać ochy i achy. Teraz kiedy minęły już 3 tygodnie ochów i achów nie ma. Są za to poważne problemy o których nikt nie mówi. Pierwszym problemem jest to że autobus ma ok.40 miejsc, a pasażerów bywa często koło 70, często gęsto ktoś po prostu nie zostaje zabrany z przystanku gdyż drzwi nie są w stanie się zamknąć. Kiedy do autobusu wejdzie taka ilość pasażerów to na zakrętach wpadają oni do kabiny kierowcy i zasłaniają całą prawą szybę. Kierowcy zgłaszając problem pracodawcy, zostali tylko poinformowani że w przypadku kontroli ITD. to właśnie oni odpowiadają finansowo za nałożoną karę. Prosto licząc za każdą osobę ponad "pakiet" grozi mandat 100zł więc za 30 osób 3000zł.
W ten sposób kierowcy dzień w dzień narażają swoją miesięczną pensje. Kolejną kwestią jest trasa. Trasa jest tak poprowadzona że wiedzie przez ciasne drogi osiedlowe, czytaj strefy zamieszkania. Czyli ograniczenie do 20 km/h. Kierowca opóźnionego kursu (większość kursów) jest zmuszony przekraczać prędkość o 20/30 km/h. To nie jest dobry pomysł kiedy dzieci bawią się przy ulicy. Nie wszystkie autobusy mają na wyposażeniu komputer sterujący tablicą świetlną, więc często na tablicy jedno, a kurs drugie. Klimatyzacja, hmm miała być. Niestety nie jest we wszystkich pojazdach, a w tych których jest, po jej uruchomieniu pojawia się stęchły zapach. Co do Kapeny to gwoździem do trumny jest manualna skrzynia biegów z koszmarnie krótkimi przełożeniami, co jest udręką dla kierowców. Jednak pocieszeniem dla żorzan ma być kolejna porcja autobusów. Tak Żory zamierzają kupić większe pojazdy z automatyczną przekładnią. Będą to MAZy. Tak jest, te śmieszne autobusy znane z awaryjności i niedoróbek na każdym kroku. Nie rzadkie też są informacje o pożarach MAZów. Ale co z nowymi wspaniałymi Kapenami za 280.000 PLN. każda. No cóż będą kisły na parkingu. No dobra przesadziłem, będą jeździły w zastępstwie MAZów kiedy te będą zepsute.
    Na początku maja kiedy wyjeżdżały na żorskie ulice pierwsze autobusy darmowej komunikacji było tylko słychać ochy i achy. Teraz kiedy minęły już 3 tygodnie ochów i achów nie ma. Są za to poważne problemy o których nikt nie mówi. Pierwszym problemem jest to że autobus ma ok.40 miejsc, a pasażerów bywa często koło 70, często gęsto ktoś po prostu nie zostaje zabrany z przystanku gdyż drzwi nie są w stanie się zamknąć. Kiedy do autobusu wejdzie taka ilość pasażerów to na zakrętach wpadają oni do kabiny kierowcy i zasłaniają całą prawą szybę. Kierowcy zgłaszając problem pracodawcy, zostali tylko poinformowani że w przypadku kontroli ITD. to właśnie oni odpowiadają finansowo za nałożoną karę. Prosto licząc za każdą osobę ponad "pakiet" grozi mandat 100zł więc za 30 osób 3000zł.
    W ten sposób kierowcy dzień w dzień narażają swoją miesięczną pensje. Kolejną kwestią jest trasa. Trasa jest tak poprowadzona że wiedzie przez ciasne drogi osiedlowe, czytaj strefy zamieszkania. Czyli ograniczenie do 20 km/h. Kierowca opóźnionego kursu (większość kursów) jest zmuszony przekraczać prędkość o 20/30 km/h. To nie jest dobry pomysł kiedy dzieci bawią się przy ulicy. Nie wszystkie autobusy mają na wyposażeniu komputer sterujący tablicą świetlną, więc często na tablicy jedno, a kurs drugie. Klimatyzacja, hmm miała być. Niestety nie jest we wszystkich pojazdach, a w tych których jest, po jej uruchomieniu pojawia się stęchły zapach. Co do Kapeny to gwoździem do trumny jest manualna skrzynia biegów z koszmarnie krótkimi przełożeniami, co jest udręką dla kierowców. Jednak pocieszeniem dla żorzan ma być kolejna porcja autobusów. Tak Żory zamierzają kupić większe pojazdy z automatyczną przekładnią. Będą to MAZy. Tak jest, te śmieszne autobusy znane z awaryjności i niedoróbek na każdym kroku. Nie rzadkie też są informacje o pożarach MAZów. Ale co z nowymi wspaniałymi Kapenami za 280.000 PLN. każda. No cóż będą kisły na parkingu. No dobra przesadziłem, będą jeździły w zastępstwie MAZów kiedy te będą zepsute.
    26 maja 2014, 22:28 przez jdm96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    wikipedia

    Projekt toru, który ma szansę zostać wybudowany w Gdańsku – W skład kompleksu wchodzą:
- zaprojektowany przez Hermanna Tilke główny tor wyścigowy o długości 4335 metrów składający się z 17 zakrętów (6 lewych i 11 prawych). Najdłuższa prosta ma liczyć 593 m. Różnica poziomów sięgnie 20 m.
- mniejszy tor kartingowych (długość 1,2 km)
- tor motocrossowy (2 km)
- prosta do wyścigów na 1/4 mili
- trasa offroadowa
- centrum badawcze i  szkolenia kierowców
- czteropiętrowy hotel w kształcie bursztynu z 214 pokojami

Pytanie, czy kompleks motoryzacyjny za 400 mln zł (sam tor główny to koszt 50 mln) na którym będzie można organizować wiele imprez (zawody żużlowe, off-road'owe, track day'e, wyścigi na 1/4 mili itd.) nie będzie za "drogi". Lepiej i tak budować stadiony (Narodowy to koszt 1,915 MLD(!!!) zł), na których nie ma czegoś takiego jak "Football day", a są koncerty, na których tracimy kolejne miliony, a stadion dalej na siebie nie zarabia.
PS: Z tego co słyszałem na TVN24, ministerstwo sportu nie ma zamiaru dokładać się do budowy toru.
    W skład kompleksu wchodzą:
    - zaprojektowany przez Hermanna Tilke główny tor wyścigowy o długości 4335 metrów składający się z 17 zakrętów (6 lewych i 11 prawych). Najdłuższa prosta ma liczyć 593 m. Różnica poziomów sięgnie 20 m.
    - mniejszy tor kartingowych (długość 1,2 km)
    - tor motocrossowy (2 km)
    - prosta do wyścigów na 1/4 mili
    - trasa offroadowa
    - centrum badawcze i szkolenia kierowców
    - czteropiętrowy hotel w kształcie bursztynu z 214 pokojami

    Pytanie, czy kompleks motoryzacyjny za 400 mln zł (sam tor główny to koszt 50 mln) na którym będzie można organizować wiele imprez (zawody żużlowe, off-road'owe, track day'e, wyścigi na 1/4 mili itd.) nie będzie za "drogi". Lepiej i tak budować stadiony (Narodowy to koszt 1,915 MLD(!!!) zł), na których nie ma czegoś takiego jak "Football day", a są koncerty, na których tracimy kolejne miliony, a stadion dalej na siebie nie zarabia.
    PS: Z tego co słyszałem na TVN24, ministerstwo sportu nie ma zamiaru dokładać się do budowy toru.
    20 maja 2014, 20:05 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    Źródło:

    Zdjęcie bodajże pochodzi z oficjalnego projektu

    Polak potrafi – Napotkane w Mirocinie. Trasa Przeworsk-Przemyśl
    Napotkane w Mirocinie. Trasa Przeworsk-Przemyśl
    12 kwietnia 2014, 16:53 przez ~Sziffu | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    A Ty jak zaczynasz sezon? – 13.03.2014 Trasa:
Krosno - Miejsce Piastowe - Dukla - Tylawa - Komańcza - Cisna - Ustrzyki Górne - Czarna Góra - Polańczyk - Solina - Lesko - Sanok - Krosno
    13.03.2014 Trasa:
    Krosno - Miejsce Piastowe - Dukla - Tylawa - Komańcza - Cisna - Ustrzyki Górne - Czarna Góra - Polańczyk - Solina - Lesko - Sanok - Krosno
    29 marca 2014, 19:06 przez alex90 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)