Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    Suzuki Fronte (LC10) – Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś. 
Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg. 
W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś.
    Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg.
    W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Lewa w góre(y)! – Trasa Tarnów-Kraków-Zakopane-Nowy Sącz-Tarnów. Przystanek - Świnica, Tatry. Więcej zdjęć w linku poniżej.
    Trasa Tarnów-Kraków-Zakopane-Nowy Sącz-Tarnów. Przystanek - Świnica, Tatry. Więcej zdjęć w linku poniżej.
    Marzenie każdego Driftera – Trasa Transfogarska w Rumunii, kręcili tam znany na całym świecie Top Gear
    Trasa Transfogarska w Rumunii, kręcili tam znany na całym świecie Top Gear
    4 maja 2013, 10:17 przez ~Zachar404 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Najbardziej prestiżowe wyścigi motocyklowe na świecie. Średnia prędkość wynosi sporo ponad 200 km/h a trasa wymaga wielkich umiejętności.
    7 kwietnia 2013, 16:59 przez Majozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Transfagarasan w Rumunii – Prawdopodobnie najlepsza trasa świata
    Prawdopodobnie najlepsza trasa świata
    15 marca 2013, 13:31 przez wookee94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Co nasza zima zdziałała? – trasa 300km. kwiatek w prezencie
    Trasa 300km. kwiatek w prezencie
    15 marca 2013, 21:11 przez ~sciab3 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Celica->trasa –
    23 lutego 2013, 23:13 przez lukaszbiker (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trasa "Drift King" –
    24 lutego 2013, 12:23 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gotowy do drogi? – Przed trasą
    Przed trasą
    30 stycznia 2013, 19:35 przez ~Kris | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Oldscholu ciąg dalszy: – Słowo TIR na dobre zagościło w naszym potocznym języku, określając coś większego od Żuka, czy też innego pojazdu dostawczego. Skąd się wzięło takie określenie? Zapewne od widocznej na powyższym zdjęciu tablicy o niebieskim tle i białych literach. Jednak w tym konkretnym przypadku, złośliwcy, nawiązując do technicznego zaawansowania rodzimych wyrobów motoryzacyjnych z tamtych czasów, rozwijali ten skrót jako: Trasa I Remont. Ale to nie jest oczywiście prawidłowe tłumaczenie skrótu. Oficjalnych rozwinięć skróconej nazwy konwencji celnej, zawartej w Genewie w 1975 roku, w internecie można znaleźć co najmniej trzy. Wszystkie one jednak krążą wokół terminu: międzynarodowy transport/tranzyt drogowy, w oryginale zapisanym w języku francuskim. I to jest jedynie słuszna wersja TIR-a.
    Słowo TIR na dobre zagościło w naszym potocznym języku, określając coś większego od Żuka, czy też innego pojazdu dostawczego. Skąd się wzięło takie określenie? Zapewne od widocznej na powyższym zdjęciu tablicy o niebieskim tle i białych literach. Jednak w tym konkretnym przypadku, złośliwcy, nawiązując do technicznego zaawansowania rodzimych wyrobów motoryzacyjnych z tamtych czasów, rozwijali ten skrót jako: Trasa I Remont. Ale to nie jest oczywiście prawidłowe tłumaczenie skrótu. Oficjalnych rozwinięć skróconej nazwy konwencji celnej, zawartej w Genewie w 1975 roku, w internecie można znaleźć co najmniej trzy. Wszystkie one jednak krążą wokół terminu: międzynarodowy transport/tranzyt drogowy, w oryginale zapisanym w języku francuskim. I to jest jedynie słuszna wersja TIR-a.
    10 grudnia 2012, 16:39 przez maserati (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)