Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 129 takich materiałów
    Polonez Track – firmowy bez gazu, za to ze wspomaganiem i czujnikiem cofania :)
    Firmowy bez gazu, za to ze wspomaganiem i czujnikiem cofania :)
    20 sierpnia 2012, 17:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    2009 Sport Car Audi R8 GT3 – Audi Sport will offer a racing sports car specifically developed for customer use in the form of the powerful 500 hp plus GT3 version of the Audi R8 which will be available from autumn 2009. The logistics and factory space required for the AUDI AG customer programme will be created over the next few months in Ingolstadt, Neckarsulm and Györ.
The Audi R8 conforms to the production-based GT3 regulations allowing the car to be fielded in numerous national and international race series.
Because the GT3 regulations prohibit the use of four-wheel drive the Audi R8 comes with the typical GT rear-wheel drive. The power is transmitted via a newly developed six-speed sequential sports gearbox. The suspension uses almost exclusively components from the production line. A comprehensive list of safety equipment guarantees the highest-level of passive safety. A modified front end and a large rear-wing generate the required downforce for the race track.
The Audi R8, which bears the project name “R16” within Audi Sport, was developed under the direction of Audi Sport. Mid August, the first prototype successfully completed a roll-out in the hands of Audi factory driver Frank Biela.
    Audi Sport will offer a racing sports car specifically developed for customer use in the form of the powerful 500 hp plus GT3 version of the Audi R8 which will be available from autumn 2009. The logistics and factory space required for the AUDI AG customer programme will be created over the next few months in Ingolstadt, Neckarsulm and Györ.
    The Audi R8 conforms to the production-based GT3 regulations allowing the car to be fielded in numerous national and international race series.
    Because the GT3 regulations prohibit the use of four-wheel drive the Audi R8 comes with the typical GT rear-wheel drive. The power is transmitted via a newly developed six-speed sequential sports gearbox. The suspension uses almost exclusively components from the production line. A comprehensive list of safety equipment guarantees the highest-level of passive safety. A modified front end and a large rear-wing generate the required downforce for the race track.
    The Audi R8, which bears the project name “R16” within Audi Sport, was developed under the direction of Audi Sport. Mid August, the first prototype successfully completed a roll-out in the hands of Audi factory driver Frank Biela.
    4 sierpnia 2012, 9:18 przez Keytoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lego cz.2 ciężarówka + naczepa – Ciężarówka o dość popularnym wyglądzie w tej części świata, naczepę wzorowałem na jednej z cystern z gry popularnie zwanej "Hard Track"
    Ciężarówka o dość popularnym wyglądzie w tej części świata, naczepę wzorowałem na jednej z cystern z gry popularnie zwanej "Hard Track"
    24 lipca 2012, 12:40 przez szczerbus9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Track Green Monster Z06 – Typ: V8, 90o, LS7
Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
Rozrząd: 2 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 7350 cm3
Doładowanie: turbosprężarka 
Moc maksymalna: 900 KM przy 6700 obr./min
Objętościowy wskaźnik mocy: 122,45 KM/l (seryjny – 73,03 KM/l)
Maksymalny moment obrotowy: 1250 Nm przy 4800 obr./min
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Typ napędu: na tylne koła
    Typ: V8, 90o, LS7
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 7350 cm3
    Doładowanie: turbosprężarka
    Moc maksymalna: 900 KM przy 6700 obr./min
    Objętościowy wskaźnik mocy: 122,45 KM/l (seryjny – 73,03 KM/l)
    Maksymalny moment obrotowy: 1250 Nm przy 4800 obr./min
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła
    17 lipca 2012, 0:50 przez lambofan_no1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FT86 Track Version –
    7 maja 2012, 19:13 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Gallardo – Stali bywalcy chyba już przyzwyczaili się do tego, że użytkownicy klepią tekst z wikipedii o aucie i dają jego zdjęcie, a potem na główną. Ale nie w tym przypadku. Nawet nie wiecie jakie to uczucie, przechadzać się po Nowym Targu i trafić na to cudo. A jego dźwięk? Podejrzewam, że szczytująca kobieta nie była by mnie w stanie tak usatysfakcjonować... Te kształty tak pięknie się komponują wzajemnie... Jest to nie do opisania. Jeżeli kto tego nie przeżył, niech żałuje. Ale od razu zachęcam, do pojawiania się na wszelakich zlotach i Track Day′ach, by ujrzeć podobne dzieła kunsztu inżynierów...
    Stali bywalcy chyba już przyzwyczaili się do tego, że użytkownicy klepią tekst z wikipedii o aucie i dają jego zdjęcie, a potem na główną. Ale nie w tym przypadku. Nawet nie wiecie jakie to uczucie, przechadzać się po Nowym Targu i trafić na to cudo. A jego dźwięk? Podejrzewam, że szczytująca kobieta nie była by mnie w stanie tak usatysfakcjonować... Te kształty tak pięknie się komponują wzajemnie... Jest to nie do opisania. Jeżeli kto tego nie przeżył, niech żałuje. Ale od razu zachęcam, do pojawiania się na wszelakich zlotach i Track Day′ach, by ujrzeć podobne dzieła kunsztu inżynierów...
    16 kwietnia 2012, 22:03 przez Lamborghini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcia własne, proszę nie kopiować i nie rozpowszechniać

    Dodge SRT Viper 2012 (KONKURS) – Viper sprzedawany pod znakiem marki Dodge, powraca sygnowany znakiem SRT – tunera koncernu Chryslera. Po latach oczekiwania na następce, w Nowym Yorku zadebiutowała piąta generacja amerykańskiego super samochodu i mimo faktu, że zmieniło się wszystko – to Viper pozostał Viperem.

Charakterystyczna sylwetka z muskularnie zarysowaną długą maską, bardzo krótka dwuosobowa kabina i szczątkowy tył z zadziornie opadającym dachem to główne elementy tworzące bryłę nowego Vipera.

Połączmy to z wielkimi skrzelami za przednimi nadkolami, potężnymi obręczami, układem wydechowym wyprowadzonym na boki auta i garbatym dachem przechodzącym w skromną lotkę, aby otrzymać bezkompromisowe auto, które kpi z norm emisji spalin i trzymających się ich ekologów.

Nadwozie cechuje się współczynnikiem oporu powietrza równym 0,364. W technologii zastosowanej w Viperze znajduje się także oświetlenie wykonane w technologii LED. Przednie reflektory składają się z 21 diod, a tylne z 51.

Samochód waży od około 1510 kg, czyli jest lżejszy o prawie 50 kg od swojego poprzednika, również za sprawą maski, dachu i pokrywy bagażnika wykonanych z włókien węglowych oraz progów i drzwi z aluminium. SRT deklaruje przy tym wzrost sztywności skrętnej konstrukcji o ponad 50%.

Rozkład mas jest niemal idealny i wynosi 51% na osi przedniej i 49% na tylnej. Samochód i fotele osadzono też o 20 mm niżej. Lepsze prowadzenie tego potwora zapewnią również większy rozstaw kół, seryjnie montowane ESP i ABS oraz układ zawieszenia o dwóch trybach pracy (Street/Track) oparty na systemie Bilstein DampTronic Select.

Pod maską drzemie ogromny silnik V10 OHV o objętości skokowej 8,4 l. Generuje on moc 649 KM i 813 Nm przekazywanych przez 6-biegową przekładnię ręczną na tylną oś. Czerwone pole zaczyna się od 6200 rpm, a odcięcie paliwa następuje przy 6400 rpm. Auto osiągnie maksymalnie 331 km/h.

Stosunek mocy do masy jest tylko nieco gorszy niż w Bugatti Veyronie i Ferrari F12, a zarazem lepszy niż w Lamborghini Aventadorze i konkurencyjnym Chevrolecie Corvette ZR1.

W kabinie znajdzie się też całkiem bogate wyposażenie, a w nim komputer z panelem dotykowym 8,4 cala i wyświetlaczem pomocniczym, które można spersonalizować i sprawdzać również swoje wyniki czasów okrążeń czy przyspieszenia. Sprzedaż ruszy wkrótce po zakończeniu targów. Pierwszych dostaw należy spodziewać się pod koniec roku.

Dwa auta w odmianie GTS-R pod barwami SRT Viper Racing wystartują także w American Le Mans Series w klasie GT.
    Viper sprzedawany pod znakiem marki Dodge, powraca sygnowany znakiem SRT – tunera koncernu Chryslera. Po latach oczekiwania na następce, w Nowym Yorku zadebiutowała piąta generacja amerykańskiego super samochodu i mimo faktu, że zmieniło się wszystko – to Viper pozostał Viperem.

    Charakterystyczna sylwetka z muskularnie zarysowaną długą maską, bardzo krótka dwuosobowa kabina i szczątkowy tył z zadziornie opadającym dachem to główne elementy tworzące bryłę nowego Vipera.

    Połączmy to z wielkimi skrzelami za przednimi nadkolami, potężnymi obręczami, układem wydechowym wyprowadzonym na boki auta i garbatym dachem przechodzącym w skromną lotkę, aby otrzymać bezkompromisowe auto, które kpi z norm emisji spalin i trzymających się ich ekologów.

    Nadwozie cechuje się współczynnikiem oporu powietrza równym 0,364. W technologii zastosowanej w Viperze znajduje się także oświetlenie wykonane w technologii LED. Przednie reflektory składają się z 21 diod, a tylne z 51.

    Samochód waży od około 1510 kg, czyli jest lżejszy o prawie 50 kg od swojego poprzednika, również za sprawą maski, dachu i pokrywy bagażnika wykonanych z włókien węglowych oraz progów i drzwi z aluminium. SRT deklaruje przy tym wzrost sztywności skrętnej konstrukcji o ponad 50%.

    Rozkład mas jest niemal idealny i wynosi 51% na osi przedniej i 49% na tylnej. Samochód i fotele osadzono też o 20 mm niżej. Lepsze prowadzenie tego potwora zapewnią również większy rozstaw kół, seryjnie montowane ESP i ABS oraz układ zawieszenia o dwóch trybach pracy (Street/Track) oparty na systemie Bilstein DampTronic Select.

    Pod maską drzemie ogromny silnik V10 OHV o objętości skokowej 8,4 l. Generuje on moc 649 KM i 813 Nm przekazywanych przez 6-biegową przekładnię ręczną na tylną oś. Czerwone pole zaczyna się od 6200 rpm, a odcięcie paliwa następuje przy 6400 rpm. Auto osiągnie maksymalnie 331 km/h.

    Stosunek mocy do masy jest tylko nieco gorszy niż w Bugatti Veyronie i Ferrari F12, a zarazem lepszy niż w Lamborghini Aventadorze i konkurencyjnym Chevrolecie Corvette ZR1.

    W kabinie znajdzie się też całkiem bogate wyposażenie, a w nim komputer z panelem dotykowym 8,4 cala i wyświetlaczem pomocniczym, które można spersonalizować i sprawdzać również swoje wyniki czasów okrążeń czy przyspieszenia. Sprzedaż ruszy wkrótce po zakończeniu targów. Pierwszych dostaw należy spodziewać się pod koniec roku.

    Dwa auta w odmianie GTS-R pod barwami SRT Viper Racing wystartują także w American Le Mans Series w klasie GT.
    13 kwietnia 2012, 21:49 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Challenger – Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory  przekraczające 400 KM.

Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

    Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

    Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory przekraczające 400 KM.

    Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

    Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

    Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

    Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

    Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    12 kwietnia 2012, 15:15 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kia Track’ster koncept przypominający bulldoga – Pod maską znalazł się dwulitrowy, turbodoładowany, czterocylindrowy silnik o mocy 250 KM. Auto zostało wyposażone w 19-calowe koła oraz 14-calowe z przodu i 13.5-calowe z tyłu tarcze hamulcowe. We wnętrzu po otwarciu drzwi możemy podziwiać sportowe fotele wykończone zamszem w kolorze Inferno Orange. Za przednimi siedzeniami nie znajdziemy tylnej kanapy a miejsce na koło zapasowe oraz schowek na narzędzia, gaśnicę oraz kask. Targi w Chicago rozpoczynają się 10 lutego i potrwają do 19 lutego.
    Pod maską znalazł się dwulitrowy, turbodoładowany, czterocylindrowy silnik o mocy 250 KM. Auto zostało wyposażone w 19-calowe koła oraz 14-calowe z przodu i 13.5-calowe z tyłu tarcze hamulcowe. We wnętrzu po otwarciu drzwi możemy podziwiać sportowe fotele wykończone zamszem w kolorze Inferno Orange. Za przednimi siedzeniami nie znajdziemy tylnej kanapy a miejsce na koło zapasowe oraz schowek na narzędzia, gaśnicę oraz kask. Targi w Chicago rozpoczynają się 10 lutego i potrwają do 19 lutego.
    11 lutego 2012, 16:22 przez cinek_play (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)