Szukaj
Znalazłem 129 takich materiałów
- zaprojektowany przez Hermanna Tilke główny tor wyścigowy o długości 4335 metrów składający się z 17 zakrętów (6 lewych i 11 prawych). Najdłuższa prosta ma liczyć 593 m. Różnica poziomów sięgnie 20 m.
- mniejszy tor kartingowych (długość 1,2 km)
- tor motocrossowy (2 km)
- prosta do wyścigów na 1/4 mili
- trasa offroadowa
- centrum badawcze i szkolenia kierowców
- czteropiętrowy hotel w kształcie bursztynu z 214 pokojami
Pytanie, czy kompleks motoryzacyjny za 400 mln zł (sam tor główny to koszt 50 mln) na którym będzie można organizować wiele imprez (zawody żużlowe, off-road'owe, track day'e, wyścigi na 1/4 mili itd.) nie będzie za "drogi". Lepiej i tak budować stadiony (Narodowy to koszt 1,915 MLD(!!!) zł), na których nie ma czegoś takiego jak "Football day", a są koncerty, na których tracimy kolejne miliony, a stadion dalej na siebie nie zarabia.
PS: Z tego co słyszałem na TVN24, ministerstwo sportu nie ma zamiaru dokładać się do budowy toru.
https://www.facebook.com/LukaszMilkowskiPhotography
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.
Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.
We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
• 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
• 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
• 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.
Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy.
Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.
Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.
Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.
Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule