Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Nadal twierdzisz, że nie lubisz pojazdów elektrycznych? – Bagger 288- Dzienna wydajność maszyny to 240 tysięcy ton węgla lub 240 tysięcy metrów sześciennych nadkładu, co stanowi równowartość dołu wielkości boiska piłkarskiego o głębokości 30 metrów.Do pracy koparka potrzebuje 16,56 megawatów zewnętrznie dostarczanej energii elektrycznej.W ciągu 1 minuty Baggera można przemieścić od 2 do 10 metrów (co stanowi prędkość 0,1 do 0,6 km/h).Długość koparki to około 240 metrów, a jej wysokość to 96 metrów.
    Bagger 288- Dzienna wydajność maszyny to 240 tysięcy ton węgla lub 240 tysięcy metrów sześciennych nadkładu, co stanowi równowartość dołu wielkości boiska piłkarskiego o głębokości 30 metrów.Do pracy koparka potrzebuje 16,56 megawatów zewnętrznie dostarczanej energii elektrycznej.W ciągu 1 minuty Baggera można przemieścić od 2 do 10 metrów (co stanowi prędkość 0,1 do 0,6 km/h).Długość koparki to około 240 metrów, a jej wysokość to 96 metrów.
    19 września 2013, 16:56 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    -Ty, ale nie pociągniesz tej przyczepy.
    -Jak to nie, dawaj zobaczymy czy na hak wejdzie... Ile ona waży w ogóle? Z 10 ton będzie?
    -Noo... 12
    29 lipca 2013, 15:22 przez m0rr1s (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    MAN TGX 41.680 8x4/4 BBS – Coś z kalibru ciężkiego!

MAN TGX 41.680 8x4/4 BBS
Silnik: D2868LF03 / 680 HP / V8 / Euro 5 

Piękna silna maszyna!
250 ton uciągu!
    Coś z kalibru ciężkiego!

    MAN TGX 41.680 8x4/4 BBS
    Silnik: D2868LF03 / 680 HP / V8 / Euro 5

    Piękna silna maszyna!
    250 ton uciągu!
    8 maja 2013, 17:18 przez Tivis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    LIEBHERR – Największa na świecie - Liebherr T282

T282 jest największą ciężarówką świata od 2001 roku. Napędzana potężnym 18 cylindrowym silnikiem wysokoprężnym Cumminsa ma moc 3500 KM. Udźwignie do 400 ton i jest dzisiaj jedynym pojazdem który pomieści 4 największe na świecie łyżki koparki. Jej wysokość to 15 metrów, szerokość 9 metrów, długość 15 m.Masa pustego pojazdu to 197 ton, po załadowaniu może urosnąć do 597 ton.Ładowność to 360 ton, ale kopalnie nielegalnie biły rekordy ładując na jednego nawet ponad 400 ton.  
Będąc w pełni załadowana może rozpędzić się nawet do 60 km/h!Zbiornik paliwa mieści  3200 litrów.  Pali 246 litrów na godzinę, co oznacza, że jeden litr spala przejeżdżając mniej więcej 126 metrów.
    Największa na świecie - Liebherr T282

    T282 jest największą ciężarówką świata od 2001 roku. Napędzana potężnym 18 cylindrowym silnikiem wysokoprężnym Cumminsa ma moc 3500 KM. Udźwignie do 400 ton i jest dzisiaj jedynym pojazdem który pomieści 4 największe na świecie łyżki koparki. Jej wysokość to 15 metrów, szerokość 9 metrów, długość 15 m.Masa pustego pojazdu to 197 ton, po załadowaniu może urosnąć do 597 ton.Ładowność to 360 ton, ale kopalnie nielegalnie biły rekordy ładując na jednego nawet ponad 400 ton.
    Będąc w pełni załadowana może rozpędzić się nawet do 60 km/h!Zbiornik paliwa mieści 3200 litrów. Pali 246 litrów na godzinę, co oznacza, że jeden litr spala przejeżdżając mniej więcej 126 metrów.
    13 lutego 2013, 19:28 przez POWER777 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Google

    MS Podhale – Masowiec należący do PŻM. Długość 190m, szerokość 28,5m i zanurzenie 10,4m. Jego nośność wynosi 38056 ton. Prędkość maksymalna 14 węzłów. Rok budowy - 2005 w chińskiej stoczni Xingang - Tianjin.  Napędzany jest dwusuwowym, wysokoprężnym silnikiem Diesla typu Sulzer 6RTA48T-B
    Masowiec należący do PŻM. Długość 190m, szerokość 28,5m i zanurzenie 10,4m. Jego nośność wynosi 38056 ton. Prędkość maksymalna 14 węzłów. Rok budowy - 2005 w chińskiej stoczni Xingang - Tianjin. Napędzany jest dwusuwowym, wysokoprężnym silnikiem Diesla typu Sulzer 6RTA48T-B
    11 lutego 2013, 23:04 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    STAR 1142 – Najlepszy szosowy Star który zjechał z taśmy montażowej w FSC.
SILNIK: S359M
MOC: 150km/170km turbo
Ładowność: 6,5 tony ale zawsze można było 10.
Dop. Nacisk osi: 11 ton.
Kabina: 3 miejscowa z łączonymi siedzeniami od pasażera. Wyposażona w wentylacje, ogrzewanie wymuszone dmuchawą lub niezależne od silnika na życzenie kierowcy.
Moim zdaniem dobrze się tym samochodem jeździło. I nadal jeździ.
    Najlepszy szosowy Star który zjechał z taśmy montażowej w FSC.
    SILNIK: S359M
    MOC: 150km/170km turbo
    Ładowność: 6,5 tony ale zawsze można było 10.
    Dop. Nacisk osi: 11 ton.
    Kabina: 3 miejscowa z łączonymi siedzeniami od pasażera. Wyposażona w wentylacje, ogrzewanie wymuszone dmuchawą lub niezależne od silnika na życzenie kierowcy.
    Moim zdaniem dobrze się tym samochodem jeździło. I nadal jeździ.
    9 listopada 2012, 17:58 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    STAR 244 – Był tak zwaną "Uterenowioną dwusetką"
Silnik: S359.55.
Moc: 150km.
Ładowność: 5 ton.
Samochód był zaprojektowany głównie dla rolnictwa. Miał wyżej zamontowaną kabinę i wyższe nadwozie. Można go łatwo rozpoznać choćby po tym że z przednich kół coś mu wystaje. Był też używany w firmach transportowych. Mógł pokonywać wodę o zanurzeniu 70 cm. Był samochodem bardzo dobrym, zresztą jak każdy Star z rodziny 200.
    Był tak zwaną "Uterenowioną dwusetką"
    Silnik: S359.55.
    Moc: 150km.
    Ładowność: 5 ton.
    Samochód był zaprojektowany głównie dla rolnictwa. Miał wyżej zamontowaną kabinę i wyższe nadwozie. Można go łatwo rozpoznać choćby po tym że z przednich kół coś mu wystaje. Był też używany w firmach transportowych. Mógł pokonywać wodę o zanurzeniu 70 cm. Był samochodem bardzo dobrym, zresztą jak każdy Star z rodziny 200.
    9 listopada 2012, 20:33 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    JELCZ c317 – MOC:200km.
te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    MOC:200km.
    te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
    Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
    Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    9 listopada 2012, 20:22 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    ANTONOV 225 – Największy samolot transportowy świata. Do tej pory wyprodukowano tylko jeden egzemplarz, a produkcji drugiego nigdy nie ukończono.

    Wymiary:
        Rozpiętość: 88,40 m
        Długość: 84,00 m
        Wysokość 18,10 m
        Ładownia wewnętrzna: dł. 43 m, szer. 6,4 m, wys. 4,4 m
        Powierzchnia nośna: 905 m²
        Masa własna: ok. 200 000 kg
        Masa użyteczna: ok. 400 000 kg
        Masa ładunku: 250 000 kg
        Masa całkowita: 600 000 kg
        Silniki: 6 silników D-18T o ciągu 229,5 kN każdy
    Osiągi:
        Prędkość maksymalna: 850 km/h
        Prędkość minimalna: 250 km/h
        Prędkość przelotowa: 800 km/h
        Pułap: 10000 m
        Zasięg z pełnym ładunkiem: 4500 km
        Średnie zużycie paliwa: 18 ton na godzinę lotu
    Największy samolot transportowy świata. Do tej pory wyprodukowano tylko jeden egzemplarz, a produkcji drugiego nigdy nie ukończono.

    Wymiary:
    Rozpiętość: 88,40 m
    Długość: 84,00 m
    Wysokość 18,10 m
    Ładownia wewnętrzna: dł. 43 m, szer. 6,4 m, wys. 4,4 m
    Powierzchnia nośna: 905 m²
    Masa własna: ok. 200 000 kg
    Masa użyteczna: ok. 400 000 kg
    Masa ładunku: 250 000 kg
    Masa całkowita: 600 000 kg
    Silniki: 6 silników D-18T o ciągu 229,5 kN każdy
    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 850 km/h
    Prędkość minimalna: 250 km/h
    Prędkość przelotowa: 800 km/h
    Pułap: 10000 m
    Zasięg z pełnym ładunkiem: 4500 km
    Średnie zużycie paliwa: 18 ton na godzinę lotu
    13 września 2012, 16:37 przez magik2440 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wywrotka Liebherr T 282B – Liebherr T 282B − to ogromnych rozmiarów wywrotka (wozidło) niemieckiej firmy Liebherr. Liebherr T 282B powstał w 2004, do wyprodukowania wywrotek Caterpillar 797F oraz Bucyrus MT6300AC, w 2008 roku, był największym samochodem na świecie. Samochody te używane są głównie w kopalniach w USA, Chile, RPA i Australii.
Po raz pierwszy został zaprezentowany na targach w Monachium, 29 marca 2004. Jest następcą modelu T 282 z 1998 roku.
Dane techniczne
Masa: 203 tony
Masa dopuszczalna całkowita: 592 tony
Ładowność: 363 ton
Długość: 14,5 m
Szerokość: 8,8 m
Wysokość: 7,4 m
Wysokość załadunkowa: 6,6 m
Silniki diesla:
DDM/MTU
16-cylindrowy o pojemności 65 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
20-cylindrowy o pojemności 90 l. i mocy 3650 KM (2725 kW),
Cummins
16-cylindrowy o pojemności 60 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
18-cylindrowy o pojemności 78 l. i mocy 3500 KM (2610 kW)
Silniki elektryczne: dwa silniki prądu zmiennego firmy Siemens
Maksymalna prędkość: 64,4 km/h
Pojazd jest napędzany przy pomocy przekładni elektrycznej, w której wysokoprężny silnik spalinowy (jeden z czterech do wyboru) napędza generator prądu (alternator), zasilający dwa silniki elektryczne umieszczone w piastach tylnych kół (bliźniaczych).
    Liebherr T 282B − to ogromnych rozmiarów wywrotka (wozidło) niemieckiej firmy Liebherr. Liebherr T 282B powstał w 2004, do wyprodukowania wywrotek Caterpillar 797F oraz Bucyrus MT6300AC, w 2008 roku, był największym samochodem na świecie. Samochody te używane są głównie w kopalniach w USA, Chile, RPA i Australii.
    Po raz pierwszy został zaprezentowany na targach w Monachium, 29 marca 2004. Jest następcą modelu T 282 z 1998 roku.
    Dane techniczne
    Masa: 203 tony
    Masa dopuszczalna całkowita: 592 tony
    Ładowność: 363 ton
    Długość: 14,5 m
    Szerokość: 8,8 m
    Wysokość: 7,4 m
    Wysokość załadunkowa: 6,6 m
    Silniki diesla:
    DDM/MTU
    16-cylindrowy o pojemności 65 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
    20-cylindrowy o pojemności 90 l. i mocy 3650 KM (2725 kW),
    Cummins
    16-cylindrowy o pojemności 60 l. i mocy 2700 KM (2015 kW),
    18-cylindrowy o pojemności 78 l. i mocy 3500 KM (2610 kW)
    Silniki elektryczne: dwa silniki prądu zmiennego firmy Siemens
    Maksymalna prędkość: 64,4 km/h
    Pojazd jest napędzany przy pomocy przekładni elektrycznej, w której wysokoprężny silnik spalinowy (jeden z czterech do wyboru) napędza generator prądu (alternator), zasilający dwa silniki elektryczne umieszczone w piastach tylnych kół (bliźniaczych).
    4 czerwca 2012, 19:54 przez serekczek55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj