Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    2008 Dodge Viper SRT-10 ACR – Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Samochód sportowy produkowany pod amerykańską marką Dodge w latach 1991–2017. Chrysler rozpoczął prace nad Viperem pod koniec 80. Nadwozie samochodu zaprojektował Tom Gale. Premiera Vipera odbyła się w 1991 roku. Czwarta generacja Vipera (ZB II) została zaprezentowana po raz pierwszy na North American International Auto Show w 2007 roku. SRT-10 ACR (American Club Racer) to torowa wersja czwartej generacji Vipera. Intencją było stworzenie szybkiego, zwinnego i lekkiego pojazdu, który będzie dopuszczony do ruchu drogowego. Przedni splitter z włókna węglowego, przednie kanapy i regulowane tylne skrzydło z włókna węglowego sprawiły, że samochód lepiej pokonywał zakręty i generował siłę docisku 454 kg przy prędkości 240 km/h. Zastosowanie włókna węglowego wraz z minimalistycznym wnętrzem spowodowały, że SRT-10 ACR jest o 36 kg lżejszy od standardowego SRT-10. Samochód napędzany jest przez 8,4-litrowe V10 o mocy 600 KM oraz momencie obrotowym 759 Nm co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 296 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
    Renault Clio V6 – Sportowy model Renault zbudowany na bazie drugiej generacji Clio. Produkowany w latach 2001-2005 w fabryce Alpine. Prace nad Clio V6 rozpoczęto w 1998 roku, a pierwsza prezentacja miała miejsce podczas wyścigu w Hiszpanii w kwietniu 1999 roku. W 1998 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu zaprezentowano jeden z prototypów pojazdu z silnikiem 3,0 o mocy 285 KM. Wkrótce potem podjęto oficjalną decyzję o wprowadzeniu na rynek drogowej wersji pojazdu z silnikiem V6. Opracowanie projektu powierzone zostało brytyjskiej firmie Tom Walkinshaw Racing. Produkcję rozpoczęto w Szwecji, gdzie firma TWR miała swoją fabrykę. Do napędu wersji produkcyjnej wykorzystano widlastego sześciocylindrowego silnika benzynowego o pojemności 2,9 l, który umieszczony został centralnie, tuż za przednimi fotelami. Pochodzi on z sportowego Renault Laguna. Napęd przenoszony jest za pomocą 6-biegowej manualnej skrzyni biegów na tylną oś pojazdu. Z powodu dużego zapotrzebowania na powietrze z boku pojazdu umieszczono duże wloty powietrza oraz poszerzono wszystkie zderzaki. W 2003 roku Clio V6 przeszło face lifting. Zmieniono m.in. pas przedni i tylny pojazdu. Zastosowano m.in. nowe reflektory oraz wnętrze. Przy okazji zmieniono układ zawieszenia, a z pomocą konstruktorów Porsche zwiększono moc silnika do 255 KM, a produkcję pojazdu przeniesiono do Francji. Ze zwiększoną mocą samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,8 sekund.
    Sportowy model Renault zbudowany na bazie drugiej generacji Clio. Produkowany w latach 2001-2005 w fabryce Alpine. Prace nad Clio V6 rozpoczęto w 1998 roku, a pierwsza prezentacja miała miejsce podczas wyścigu w Hiszpanii w kwietniu 1999 roku. W 1998 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu zaprezentowano jeden z prototypów pojazdu z silnikiem 3,0 o mocy 285 KM. Wkrótce potem podjęto oficjalną decyzję o wprowadzeniu na rynek drogowej wersji pojazdu z silnikiem V6. Opracowanie projektu powierzone zostało brytyjskiej firmie Tom Walkinshaw Racing. Produkcję rozpoczęto w Szwecji, gdzie firma TWR miała swoją fabrykę. Do napędu wersji produkcyjnej wykorzystano widlastego sześciocylindrowego silnika benzynowego o pojemności 2,9 l, który umieszczony został centralnie, tuż za przednimi fotelami. Pochodzi on z sportowego Renault Laguna. Napęd przenoszony jest za pomocą 6-biegowej manualnej skrzyni biegów na tylną oś pojazdu. Z powodu dużego zapotrzebowania na powietrze z boku pojazdu umieszczono duże wloty powietrza oraz poszerzono wszystkie zderzaki. W 2003 roku Clio V6 przeszło face lifting. Zmieniono m.in. pas przedni i tylny pojazdu. Zastosowano m.in. nowe reflektory oraz wnętrze. Przy okazji zmieniono układ zawieszenia, a z pomocą konstruktorów Porsche zwiększono moc silnika do 255 KM, a produkcję pojazdu przeniesiono do Francji. Ze zwiększoną mocą samochód osiąga prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,8 sekund.
    Toyota TS010 – Toyota TS010 była samochodem wyścigowym Grupy C zbudowanym przez Toyotę na Mistrzostwa Świata Samochodów Sportowych oraz 24h Le Mans. Ze względu na zmiany zasad w Mistrzostwach Świata Samochodów Sportowych w 1992 roku, Toyota została zmuszona do zastąpienia poprzedniej serii samochodów sportowych Grupy C, znanej jako C-V. W 1991 roku Toyota zakończyła prace nad nowymi silnikami RV10 i rozpoczęła wczesne testy. Ze względu na zmianę silników konieczne było również zupełnie nowe podwozie, aby lepiej radzić sobie z nowym V10. Były projektant Tom Walkinshaw Racing, Tony Southgate, był odpowiedzialny za zaprojektowanie samochodu, który został nazwany TS010, był bardziej aerodynamiczny i miał dłuższe nadwozie niż seria samochodów C-V. W wyścigu 24h Le Mans w 1992 roku trzy TS010 brały udział, z czego dwa ukończyły wyścig. Jedna zajęła drugie miejsce, będąc 6 okrążeń za zwycięskim Peugeotem 905, a druga zajęła 8 miejsce.
    Toyota TS010 była samochodem wyścigowym Grupy C zbudowanym przez Toyotę na Mistrzostwa Świata Samochodów Sportowych oraz 24h Le Mans. Ze względu na zmiany zasad w Mistrzostwach Świata Samochodów Sportowych w 1992 roku, Toyota została zmuszona do zastąpienia poprzedniej serii samochodów sportowych Grupy C, znanej jako C-V. W 1991 roku Toyota zakończyła prace nad nowymi silnikami RV10 i rozpoczęła wczesne testy. Ze względu na zmianę silników konieczne było również zupełnie nowe podwozie, aby lepiej radzić sobie z nowym V10. Były projektant Tom Walkinshaw Racing, Tony Southgate, był odpowiedzialny za zaprojektowanie samochodu, który został nazwany TS010, był bardziej aerodynamiczny i miał dłuższe nadwozie niż seria samochodów C-V. W wyścigu 24h Le Mans w 1992 roku trzy TS010 brały udział, z czego dwa ukończyły wyścig. Jedna zajęła drugie miejsce, będąc 6 okrążeń za zwycięskim Peugeotem 905, a druga zajęła 8 miejsce.
    3 kwietnia 2022, 19:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 308 GTB berlinetta i targa 308 GTS to 2-miejscowe samochody sportowe z silnikiem V8 umieszczonym centralnie produkowane przez włoską firmę Ferrari od 1975 do 1985. 308 został rozsławiony przez serial telewizyjny Magnum, P.I., w którym główny bohater, Thomas Magnum (Tom Selleck) podróżował nim wokół Oahu przez 8 sezonów.
    Dalej z naszym Nissan GTR R35 za grosze! Tym razem sprawdzamy przerobioną głowicę i próbujemy ją uratować. Co za problemy? Damy rade uratować tom głowicę od GTRa za grosze?
    GTR w cennie GTI? Oto nasz Projekt Nissan GTR po polsku za naj niszom cenę! Ten R35 jest prawdziwym gratem, ale będzie jeszcze świecił jak perła. Dzisiaj wam przedstawiam ten Projekt "Najtańszy R35 w Europie - GTR W CENIE GTI!" Tak więc, jak się wam podobało, to kciuk w górę i subskrypcja.
    Już niedługo dalsze Videoclipy z naszym GTR Low Budget.
    10 stycznia 2021, 15:17 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeden z nielicznych wywiadów z DJ'em w Internecie. Zero tolerancji dla pijanych kierowców.
    5 grudnia 2017, 18:01 przez ~tom | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    30 listopada w Mieście Aniołów, Tom Hanks odebrał od Moniki Jaskólskiej i Partnerów akcji „Bielsko-Biała dla Toma Hanksa" unikalnego Fiata 126p. Przekazanie spersonalizowanej wersji kultowego Malucha odbyło się w malowniczo położonej rezydencji polskiego Konsula
    3 grudnia 2017, 23:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    M3 Gtr Wyjeżdża z Lakierni Tom Lak – Projekt ->https://www.facebook.com/ZielinhoGarage/?ref=bookmarks

Teraz Założyć Większe Koło i Zawiecha W DÓŁ!
    Projekt ->https://www.facebook.com/ZielinhoGarage/?ref=bookmarks

    Teraz Założyć Większe Koło i Zawiecha W DÓŁ!
    14 kwietnia 2017, 11:13 przez zielun (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne