Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 34 takie materiały
    20 października 2020, 9:04 przez ~MAPETuning | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.MAPET-TUNING.com

    Toyota Celica 6 gen. – 2.0 3S-GE rev. 3 Super Strut Suspension
    2.0 3S-GE rev. 3 Super Strut Suspension
    15 października 2019, 17:15 przez ~bflorek5 | Do ulubionych | Skomentuj
    Hej to już druga część poświęcona Porsche 911 o oznaczeniu modelowym 993. Dziś nagrywam pierwsze wrażenia które płyną podczas jazdy. Musicie zobaczyć co poszło nie tak.
    10 lipca 2019, 21:03 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Exhaust - cat back Tanabe
    Aristo lsd
    Coilover suspension
    K&N Air Filter
    Brembo 4 Piston Front Brake Kit
    3 lutego 2019, 12:06 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Owner: Cinek
    Car: Opel Astra G Bertone
    Engine: V6 2,5 Turbo 348HP/502NM
    Exterior: Bertone bodykit and carbon details
    Interior: leather and alcantara seats Recaro, seatbelts Sparco, gauge Shadow, Rollbar,
    Suspension: Air Ride system
    Wheels: 18"KZ 270, hankook tires
    more about car: www.facebook.com/BertoneV6Turbo
    8 października 2017, 12:34 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    Www.fb.com/conekfoto

    music:
    Kamska

    Car info:
    Owner: Rafcio
    Car: Seat Leon 1M
    Engine: 2.3 V5 AQN
    Interior: Leather seats Audi S3 8L, steering wheel Leon 1P FL, Passat B5 FL gauges
    Suspension: Air Ride on Koni Street
    Wheel: Artec Turbo P 18" 8,5/9,5j
    25 sierpnia 2017, 23:08 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR