Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    N57 które po rozebraniu i diagnozie okazało się silnikiem komplet niszczonym Nam udało się go przywrócić do życia - gdzie nie jeden inny by się poddał. Dodatkowo usunęliśmy wadę fabryczną wałów korbowych, które niestety są kiepskiej jakości!

    ------------------------------------
    Zapraszamy do naszego warsztatu:
    Tel.
    +48 576 570 302
    +48 576 878 288

    V8 Customs Polska

    #v8customs #customs #bmw #bmwx4 #bmw40d #bmw5 #f26 #n57d30 #f10 #millers #millersoils #swap #tuning #drift #warsztatkalisz #remontsilnika #bmwtuning

    Follow us:

    FB: https://www.facebook.com/V8CustomsPolska

    IG: https://www.instagram.com/v8customspl/
    12 stycznia 2024, 20:25 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Jedna z największych legend światowej motoryzacji w niesamowicie wyjątkowej wersji – i w stanie jak spod igły mimo 65 lat.
    2 czerwca 2023, 3:11 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 300ZX Z32 – Samochód sportowy, produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja Nissana 300ZX – Z31 była produkowana w latach 1983–1989. Drugą generację – Z32 produkowano od 1989 roku. Samochód miał zaokrąglone linie nadwozia i charakterystyczne przednie reflektory. Był sprzedawany do 1996 roku i i od tamtej pory długo musiał czekać na następcę, którym został Nissan 350Z. Co kilka lat auto przechodziło delikatne zmiany zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz. Praktycznie wszystkie egzemplarze posiadały wysokiej jakości skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. W wersjach na USA od 1991 roku wszystkie 300ZX posiadały w standardzie poduszkę powietrzną kierowcy, a od 1993 opcjonalnie pasażera. W wersji na rynek europejski zrezygnowano w większości modeli z poduszki kierowcy, jednak w rocznikach po 1994 są często spotykane również jako dla pasażera. Na rynku europejskim Z32 był oferowany do 1995 roku i te roczniki są bardzo rzadko spotykane. Mają jednak pełne wyposażenie jakie oferowano do tego auta w tych latach m.in. tapicerkę pokrytą częściowo alkantarą, podgrzewane i elektrycznie sterowane oba przednie siedzenia i centralny zamek. Samochód wyposażono w silnik typu V6 o pojemności 3 l w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu. Samochód wyposażony był w dwie wersje silnikowe: bez turbo oraz z dwiema turbinami Garretta wraz z dwoma intercoolerami. Występowały dwie odmiany 300ZX TT: US Twin-turbo o mocy 300 KM i EURO Twin-turbo - 283 KM. Różnica spowodowana była sposobem pomiaru: w US moc mierzono na silniku, w Europie - na kołach napędowych. Samochód z silnikami Twin-turbo osiągał prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    Samochód sportowy, produkowany przez japońską firmę Nissan w latach 1989–2000. Pierwsza generacja Nissana 300ZX – Z31 była produkowana w latach 1983–1989. Drugą generację – Z32 produkowano od 1989 roku. Samochód miał zaokrąglone linie nadwozia i charakterystyczne przednie reflektory. Był sprzedawany do 1996 roku i i od tamtej pory długo musiał czekać na następcę, którym został Nissan 350Z. Co kilka lat auto przechodziło delikatne zmiany zarówno we wnętrzu jak i na zewnątrz. Praktycznie wszystkie egzemplarze posiadały wysokiej jakości skórzaną tapicerkę i automatyczną klimatyzację. W wersjach na USA od 1991 roku wszystkie 300ZX posiadały w standardzie poduszkę powietrzną kierowcy, a od 1993 opcjonalnie pasażera. W wersji na rynek europejski zrezygnowano w większości modeli z poduszki kierowcy, jednak w rocznikach po 1994 są często spotykane również jako dla pasażera. Na rynku europejskim Z32 był oferowany do 1995 roku i te roczniki są bardzo rzadko spotykane. Mają jednak pełne wyposażenie jakie oferowano do tego auta w tych latach m.in. tapicerkę pokrytą częściowo alkantarą, podgrzewane i elektrycznie sterowane oba przednie siedzenia i centralny zamek. Samochód wyposażono w silnik typu V6 o pojemności 3 l w układzie 24-zaworowym z 4 wałkami rozrządu. Samochód wyposażony był w dwie wersje silnikowe: bez turbo oraz z dwiema turbinami Garretta wraz z dwoma intercoolerami. Występowały dwie odmiany 300ZX TT: US Twin-turbo o mocy 300 KM i EURO Twin-turbo - 283 KM. Różnica spowodowana była sposobem pomiaru: w US moc mierzono na silniku, w Europie - na kołach napędowych. Samochód z silnikami Twin-turbo osiągał prędkość maksymalną 250 km/h i przyspieszał do 100 km/h w 5,9 sekundy.
    9 kwietnia 2022, 20:53 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy Zlot 2020! Jedziemy na wyścigi 1/4 mili na Anklam. US V8 vs reszta Świata!
    7 czerwca 2020, 11:38 przez RACECITY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota 2000GT 1967' – Powstało 351 egzemplarzy modelu + 2 modele specjalne bez dachu.
    Powstało 351 egzemplarzy modelu + 2 modele specjalne bez dachu.
    Lowered lifestyle is our passion...
    "Low is Low - no matter air or static" - MAPET-TUNING GROUP
    www.airRIDE-System.pl | www.MAPET-TUNING.com | Go Harder Media

    Follow us on:

    Facebook:
    * https://www.facebook.com/mapetTUNING/
    * https://www.facebook.com/airRIDEsystem/
    14 listopada 2019, 21:08 przez ~MAPETTUNING | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    mapet-tuning.com

    Audi A6 C4 2.8Q • USA • – Witajcie. Moje w 100% seryjne i oryginalne Audi A6 C4 z 1995r. Silnik 12 zaworowy o oznaczeniu AFC i pojemności 2.8l. Napęd Quattro z blokadą tylnego dyferencjału. Wersja USA. Pozdrawiam.
    Witajcie. Moje w 100% seryjne i oryginalne Audi A6 C4 z 1995r. Silnik 12 zaworowy o oznaczeniu AFC i pojemności 2.8l. Napęd Quattro z blokadą tylnego dyferencjału. Wersja USA. Pozdrawiam.