Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 22 takie materiały
    Hej to już druga część poświęcona Porsche 911 o oznaczeniu modelowym 993. Dziś nagrywam pierwsze wrażenia które płyną podczas jazdy. Musicie zobaczyć co poszło nie tak.
    10 lipca 2019, 21:03 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: felixiada
    Exhaust - cat back Tanabe
    Aristo lsd
    Coilover suspension
    K&N Air Filter
    Brembo 4 Piston Front Brake Kit
    3 lutego 2019, 12:06 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Owner: Cinek
    Car: Opel Astra G Bertone
    Engine: V6 2,5 Turbo 348HP/502NM
    Exterior: Bertone bodykit and carbon details
    Interior: leather and alcantara seats Recaro, seatbelts Sparco, gauge Shadow, Rollbar,
    Suspension: Air Ride system
    Wheels: 18"KZ 270, hankook tires
    more about car: www.facebook.com/BertoneV6Turbo
    8 października 2017, 12:34 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: www.fb.com/conekfoto
    Www.fb.com/conekfoto

    music:
    Kamska

    Car info:
    Owner: Rafcio
    Car: Seat Leon 1M
    Engine: 2.3 V5 AQN
    Interior: Leather seats Audi S3 8L, steering wheel Leon 1P FL, Passat B5 FL gauges
    Suspension: Air Ride on Koni Street
    Wheel: Artec Turbo P 18" 8,5/9,5j
    25 sierpnia 2017, 23:08 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.fb.com/conekfoto
    EVO X geometria –
    21 listopada 2016, 22:59 przez kaniaes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: BFG suspension
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    OWNER: Maślak
    CAR: Golf MK2 GTI 1989
    WHEELS and TIRES: Eta Beta Turbo front 8,5" 195/40/17nankang, rear 9,5" 215/35/17 Falken, brakes 312mm Audi S3
    SUSPENSION: FK coilovers, fully equiped with poly bushes.
    EXTERIOR: Black Rallye front, g60 wheel arches, pop out Happich rear windows, usa style.
    INTERIOR: Porsche GT3 seats (leather, alcantara, carbon), rollbar HEIGO, dashboard Corrado.
    ENGINE: 2.8 VR6, turbo Garrett GT35, injectors 630cc, wastegate TIAL,Bov HKS, transmission 6gang R32, exhaust 2,75", FMIC. Carmasters tuning.
    472PS 682 Nm
    music: Lucian X Remmi - Bobby K
    16 sierpnia 2015, 20:24 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: www.fb.com/conekfoto
    Dwa ekstremalne Nissany podczas tegorocznego wyścigu World Time Attack Challenge. Samochody startowały w klasie RWD UNLIMITED. A co oznacza unlimited... to chyba każdy może sobie wyobrazić. Australia vs Japonia, S13 vs S15, Scorch Racing vs MCA Suspension, Shane Van Gisbergen vs Under Suzuki.
    5 grudnia 2014, 12:56 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj