Szukaj
Znalazłem 34 takie materiały
CAR: Golf MK2 GTI 1989
WHEELS and TIRES: Eta Beta Turbo front 8,5" 195/40/17nankang, rear 9,5" 215/35/17 Falken, brakes 312mm Audi S3
SUSPENSION: FK coilovers, fully equiped with poly bushes.
EXTERIOR: Black Rallye front, g60 wheel arches, pop out Happich rear windows, usa style.
INTERIOR: Porsche GT3 seats (leather, alcantara, carbon), rollbar HEIGO, dashboard Corrado.
ENGINE: 2.8 VR6, turbo Garrett GT35, injectors 630cc, wastegate TIAL,Bov HKS, transmission 6gang R32, exhaust 2,75", FMIC. Carmasters tuning.
472PS 682 Nm
music: Lucian X Remmi - Bobby K
SILNIK:
D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO
UKLAD DOLOTOWY:
Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z
UKLAD WYDECHOWY:
kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
OBX Twin Loop -WYKONANO
plany:
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać
ELEKTRONIKA:
W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG
UKLAD NAPĘDOWY:
sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)
Skrzynia:
3,4 - CRX - WYKONANO
5 ekonomiczna - WYKONANO
ZAWIESZENIE:
Obniżenie -60/-40
Stabil przedni
Stabil tylny
Rozpórka od VTI
Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):
-Przednie i tylne tuleje wahacza,
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
-Osłona końcówki drążka kierowniczego,
-Gumy drążka zmiany biegów,
-Gumy układu kierowniczego,
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)
3) Gwint TA Technix -wykonać
UKLAD HAMULCOWY:
262 mm z VTi - wykonano
Tarcze 239 mm -WYKONANO
BODY-KIT:
Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
Alufelgi 15′
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R
plany:
Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać
ŚRODEK:
czarne wnętrze od EG5 -wykonano
INNE:
Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision
Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
Trochę szczegółów:
Silnik: VW R36 6cyl, 280KM
Skrzynia biegów: Porsche 4-ro biegowa / sekwencyjna
Hamulce: Tarczowe
Zawieszenie: twin King Suspension
Rozmiar opon: 235/85 R16
Prędkość maksymalna: około 160km/h (zależy od ustawienia skrzyni)
Body
1977 Mexico, fully restored and resprayed Ford Olympic Blue, alloy Tarmac arches, allot front splitter, fibreglass boot, perspex windows, Hella spot lights, stainless steel nuts and bolts throughout.
Engine
2-litre 16-valve Vauxhall XE engine, fully rebuilt by Hellier Performance, forged Mahle pistons, dynamically balanced crankshaft and flywheel, balanced con rods, uprated big end bearings, ARP bolts throughout, gas flowed cylinder head, three-angle valve seats, high lift cams, vernier pulleys, twin 45 DCOE Weber carbs with 36 mm chokes, port matched manifold, blueprinted, MBE management, 11:1 compression ratio, remote oil filter, alloy Opel Manta sump, Facet red top fuel pump, adjustable regulator.
Transmission
Getrag five-speed gearbox, ratios changed, custom-made one-piece prop.
Suspension
Bilstein coil-overs, roller top mounts, adjustable TCAs, quick rack, anti-dive and double width kit, single leaf decambered rear springs, anti-tramp bars, Panhard rod, polybushed throughout.
Brakes
Front: Mondeo callipers with 280 mm vented Sierra Cosworth discs on modified hubs.
Rear: Sierra XR4x4 discs and callipers. AP Racing 551 brake fluid, bias pedal box. Braided lines throughout.
Wheels And Tyres
Compomotive FH split-rims with Toyo Proxes T1R tyres. Front: 8Jx15 inch with 205/50/15. Rear: 9Jx15 with 225/50/15
Interior
Safety Devices roll cage, Sparco sprint bucket seats with alloy side mounts, Luke four-point harnesses, OMP Corsica steering wheel, alloy centre console and firewall, brake and power lines run inside, carbon look door cards, centrally-mounted Capri tank with alloy filler, alloy battery tray.
Myślę, że gdyby model ten sprzedawany był również poza Japonią, razem z Celicą szóstej generacji (T20), to urwałby jej sporo wielbicieli. Okrągłe reflektory, tzw. "owadzie oczy" w Celicy, nie każdemu się podobają, ponieważ są dość specyficzne (choć ja zaliczam się do ich fanów). Tak czy inaczej, oba modele są niemal identycznie pod względem mechaniki (płyta podłogowa T200). Na zewnątrz, główna różnica to oczywiście przód, ponieważ nawet z tyłu, Curren i Celica wyglądają tak samo, z tym, że mowa o Celicy w wersji kabriolet. Łatwiej to wyjaśnić na zdjęciach (najpierw Celica kabriolet, później Curren):
Curren dostępna była z tymi samymi silnikami (1.8L, 2.0L) i skrzyniami biegów (5-biegowa manualna, 4-biegowa automatyczna) co Celica szóstej generacji, natomiast zabrakło wersji turbo z napędem na cztery koła. Produkowana była również w tych samych latach: 1994-1998. Co ciekawe, była o 30 kg lżejsza od Celicy, jeśli chodzi o te same wersje wyposażenia.
Generalnie, były trzy wersje silnikowe, wszystkie 4-cylindrowe, rzędowe, wolnossące, DOHC, 16V, EFI:
3S-GE 2.0L (1998 cm3)
manualna skrzynia: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
automatyczna skrzynia: 170 KM (125 kW) @ 6600, 191 Nm @ 4800 rpm
3S-FE 2.0L (1998 cm3)
140 KM (103 kW) @ 6000 rpm, 186 Nm @ 4400 rpm
4S-FE 1.8L (1838 cm3)
125 KM (92 kW) @ 6000 rpm, 162 Nm @ 4600 rpm
Oraz dziewięć wersji wyposażenia:
ZS (2.0 3S-GE)
ZS Sports Selection (2.0 3S-GE)
ZS S (2.0 3S-GE)
XS (2.0 3S-FE)
XS Touring Selection (2.0 3S-FE)
XS S (2.0 3S-FE)
FS (2.0 3S-FE)
TS (1.8 4S-FE)
TS Private Selection (1.8 4S-FE)
ZS Sport Selection posiadała LDS oraz kierownicę obszytą skórą.
XS Touring Selection wyposażona była w cztery koła skrętne.
ZS S oraz XS S wyróżniały się tylnym spojlerem oraz innymi aluminiowymi felgami.
TS Private Selection posiadała tylny spojler.
W 1996 roku, wyszła limitowana wersja - Curren TRD SPORTS, wyprodukowano jedynie 300 egzemplarzy (z manualną lub automatyczną skrzynią) i sprzedawano między październikiem 1995 r. a marcem 1996 r. Pod maską 2.0L 3S-GE. Samochód posiadał trochę dodatków TRD np.: przedni grill i zderzak, regulowany tylny spojler, końcówka wydechu, gałka zmiany biegów itp. A do tego kierownicę MOMO, zawieszenie Super Strut Suspension (SSS - znane z Celicy) czy też mechanizm różnicowy. Niestety, moc nie uległa zmianie i nadal wynosiła 180 KM (manual) lub 170 KM (automat).
Produkcja Toyoty Curren zamknęła się w liczbie ponad 44000 egzemplarzy.
Dane techniczne wersji ZS Sports Selection z 1999 r.:
Silnik: 3S-GE, 2.0L (1998 cm3), R4, 16V, DOHC
Parametry: 180 KM (132 kW) @ 7000 rpm, 191 Nm @ 4800 rpm
Stopień sprężania: 10:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 86 x 86 mm
Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 4490 x 1750 x 1310 mm
Rozstaw osi: 2535 mm
Rozstaw kół przód: 1510 mm
Rozstaw kół tył: 1490 mm
Zawieszenie przód i tył: niezależne, sprężyny śrubowe
Hamulce przód: tarczowe wentylowane
Hamulce tył: tarczowe
Koła przód i tył: 205/55 R15 87V
Napęd: FWD
Masa: 1180 kg
Stosunek mocy do masy: 152,5 KM na tonę
Stosunek masy do mocy: 6,6 kg na KM
Pojemnościowy wskaźnik mocy: 90 KM z litra
Wśród bogatego wyposażenia było np. elektronicznie regulowane zawieszenie wyposażone w sonar ultradźwiękowy (Super Sonic Suspension), skanujący powierzchnię drogi i automatycznie dostosowujący charakterystykę zawieszenia. Były też wersje NISMO.
Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
Brakes – Wilwood
Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
Interior – Sparco Safety Equipment
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›