Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 127 takich materiałów
    Nowe Volvo XC90 – luksus i komfort ze Szwecji – Pod maską XC90 znajdą się wyłącznie 4-cylindrowe silniki o pojemności dwóch litrów. Przez pierwszych kilka miesięcy sprzedaży Volvo XC90 będzie dostępne wyłącznie w dwóch wersjach silnikowych: D5 AWD / 225 KM oraz T6 AWD / 320 KM.

Następnie do oferty dołączą pozostałe odmiany, w tym przednionapędowy Diesel D4 / 190 KM, benzynowy T5 / 254 KM oraz hybrydowy T8 o mocy niemal 400 KM. XC90 z silnikiem D5 (470 Nm) będzie przyspieszał do 100 km/h w 7,8 s. Prędkość maksymalna samochodu to 220 km/h, a deklarowane spalanie średnie ma wynieść 5,8 l ON na 100 km. Z silnikiem T6 (400 Nm) sprint do setki potrwa 6,9 s, a w wersji hybrydowej – 5,9 s.

W wersjach AWD znajdzie się układ Haldex piątej generacji. Wszystkie auta XC90 będą dostępne wyłącznie z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.
    Pod maską XC90 znajdą się wyłącznie 4-cylindrowe silniki o pojemności dwóch litrów. Przez pierwszych kilka miesięcy sprzedaży Volvo XC90 będzie dostępne wyłącznie w dwóch wersjach silnikowych: D5 AWD / 225 KM oraz T6 AWD / 320 KM.

    Następnie do oferty dołączą pozostałe odmiany, w tym przednionapędowy Diesel D4 / 190 KM, benzynowy T5 / 254 KM oraz hybrydowy T8 o mocy niemal 400 KM. XC90 z silnikiem D5 (470 Nm) będzie przyspieszał do 100 km/h w 7,8 s. Prędkość maksymalna samochodu to 220 km/h, a deklarowane spalanie średnie ma wynieść 5,8 l ON na 100 km. Z silnikiem T6 (400 Nm) sprint do setki potrwa 6,9 s, a w wersji hybrydowej – 5,9 s.

    W wersjach AWD znajdzie się układ Haldex piątej generacji. Wszystkie auta XC90 będą dostępne wyłącznie z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów.
    Problemy z odcinkowym pomiarem prędkości, nieudane testy w Warszawie – Testy systemu przeprowadzone w dniach 28-29 lipca w Warszawie przy ul. Przyczółkowej zakończyły się niepowodzeniem. GITD do zbudowania całej infrastruktury wybrał firmę Sprint z Olsztyna. Okazuje się jednak, że system nie potrafił zarejestrować wszystkich przejeżdżających pojazdów, a producent urządzenia nie dostarczył dokumentacji. Przez to Główny Inspektorat Transportu Drogowego nie mógł zbadać danych statystycznych i określić skuteczności całego systemu.

Dla kierowców oznacza to, że odcinkowy pomiar prędkości pojawi się na polskich drogach najwcześniej z początkiem przyszłego roku.
    Testy systemu przeprowadzone w dniach 28-29 lipca w Warszawie przy ul. Przyczółkowej zakończyły się niepowodzeniem. GITD do zbudowania całej infrastruktury wybrał firmę Sprint z Olsztyna. Okazuje się jednak, że system nie potrafił zarejestrować wszystkich przejeżdżających pojazdów, a producent urządzenia nie dostarczył dokumentacji. Przez to Główny Inspektorat Transportu Drogowego nie mógł zbadać danych statystycznych i określić skuteczności całego systemu.

    Dla kierowców oznacza to, że odcinkowy pomiar prędkości pojawi się na polskich drogach najwcześniej z początkiem przyszłego roku.
    18 sierpnia 2014, 2:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Veyron – Spot #1 - 29.06.2008

Zdjęcie oraz samochód, od którego w wieku 15 lat rozpocząłem swoją przygodę z "car spottingiem" (niestety już przerwaną z braku czasu). Do dziś pamiętam jak do moich uszu trafił miły dźwięk silnika powodujący odwrócenie się oraz sprint aby w ostatniej chwili wykonać to zdjęcie. Bieg rozpoczął się pod tym budynkiem na lewym skraju zdjęcia. Myślałem, że wyzionę ducha, ale jako piętnastolatek byłem przeszczęsliwy.

Postaram się wrzucić wszystkie/większość zdjęć, które od tamtej pory wykonałem, ale nie naraz. Przy okazji powspominam sobie trochę :)
    Spot #1 - 29.06.2008

    Zdjęcie oraz samochód, od którego w wieku 15 lat rozpocząłem swoją przygodę z "car spottingiem" (niestety już przerwaną z braku czasu). Do dziś pamiętam jak do moich uszu trafił miły dźwięk silnika powodujący odwrócenie się oraz sprint aby w ostatniej chwili wykonać to zdjęcie. Bieg rozpoczął się pod tym budynkiem na lewym skraju zdjęcia. Myślałem, że wyzionę ducha, ale jako piętnastolatek byłem przeszczęsliwy.

    Postaram się wrzucić wszystkie/większość zdjęć, które od tamtej pory wykonałem, ale nie naraz. Przy okazji powspominam sobie trochę :)
    2 sierpnia 2014, 0:35 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Mój wierny aparat

    Audi R8 Spyder – Audi R8 Spyder napotkane w Cannes. Pod machą V10 o pojemności 5.2L o mocy 525KM i 530NM. Sprint do 100km/h trwa 4.5s, a prędkość maksymalna to 316km/h.
    Audi R8 Spyder napotkane w Cannes. Pod machą V10 o pojemności 5.2L o mocy 525KM i 530NM. Sprint do 100km/h trwa 4.5s, a prędkość maksymalna to 316km/h.
    13 lipca 2014, 14:18 przez damian199928 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo – Giulietta Sprint Speciale.
    Giulietta Sprint Speciale.
    11 lipca 2014, 16:45 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Demon predkości w Mini rozmiarach – Podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Renault spotkać można było  koncept Twin’Run. Samochód nawiązuje to tradycji wyścigowych modeli R5 Turbo oraz Clio V6 i jest inspirowane tym pierwszym. Auto napędzane jest 3.5 litrową jednostką V6 która generuje ok 320 KM . Masa pojazdu to tylko 950 kg, co uzyskano dzięki pozbawieniu auta zbędnego wyposażenia z wnętrza oraz wykorzystaniu w konstrukcji włókna szklanego i włókna węglowego . Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, a sprint do „setki” zajmuje zaledwie 4,5 sekundy. Czyli w skrócie , piekielnie mocna i szybka zabawka
    Podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Renault spotkać można było koncept Twin’Run. Samochód nawiązuje to tradycji wyścigowych modeli R5 Turbo oraz Clio V6 i jest inspirowane tym pierwszym. Auto napędzane jest 3.5 litrową jednostką V6 która generuje ok 320 KM . Masa pojazdu to tylko 950 kg, co uzyskano dzięki pozbawieniu auta zbędnego wyposażenia z wnętrza oraz wykorzystaniu w konstrukcji włókna szklanego i włókna węglowego . Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, a sprint do „setki” zajmuje zaledwie 4,5 sekundy. Czyli w skrócie , piekielnie mocna i szybka zabawka
    Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale –
    20 czerwca 2014, 16:56 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne