Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 160 takich materiałów
    Dodge Neon SRT-4 – Jakże fajne i niedoceniane oraz mało znane auto a potrafi wiele i objedzie nie jednego cwaniaka.

Osiągi mówią same za siebie: 2,4L Turbo, 230hp, 338nm
Sprint do setki to zaledwie 5,6 sek.

Poza tym bezproblemowo można z niego wycisnąć na spokojnie 300hp.
    Jakże fajne i niedoceniane oraz mało znane auto a potrafi wiele i objedzie nie jednego cwaniaka.

    Osiągi mówią same za siebie: 2,4L Turbo, 230hp, 338nm
    Sprint do setki to zaledwie 5,6 sek.

    Poza tym bezproblemowo można z niego wycisnąć na spokojnie 300hp.
    25 kwietnia 2013, 22:31 przez ebebu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa Romeo Giulia 1600 Sprint Speciale 1964 –
    25 kwietnia 2013, 16:17 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Willi Schwebe – Kim był Willi Schwebe?
 Już po ukończeniu szkoły rozpoczął w dniu 1 Kwietnia 1942 w Karmann pracę jako przeszkolony monter stali. Ze względu na wybitne osiągnięcia, został przeniesiony po roku w dziale technicznym i trenował tam jako rysownik. Był to człowiek, który miał ogromny wkład w ukształtowanie wyglądu, współczynnika aerodynamicznego samochodów, szeregu wzmocnień choćby w drzwiach. To min dzięki niemu samochody w tamtych latach były bezpieczne i miały odpowiednią dynamikę. Pracował m.in przy Garbusie Cabrio, Karmanie Ghia, Alfa-Romeo-Sprint-Coupe, pierwszym BMW-Coupe 2000CS, R 6, TR 2000, współpracował nad face liftem Volvo i Saaba. W późniejszych latach pracował w Osnabrück gdzie prowadził prace projektowe nad Vw Scirocco I, następie BMW-Coupe 633 oraz Vw Scirocco II. Do 1988 roku pracował w Osnabrück jednym z jego ostatnich projektów był Vw Corrado wg opinii współpracowników był to jego ulubiony projekt. Ostatnim projektem na którym się skupiał przez okres 8 lat był Vw Scirocco III. Osłony na nogi, system ABS czy wysuwający się spoiler przy prędkości 120 km/h poprawiający prowadzenie auta to tylko nie liczne jego zasługi!

 William Schwebe stworzył bardzo bezpieczny samochód jakim był Vw Corrado doceniane po dzisiejszy dzień przez wielu miłośników marki Volkswagen.
    Kim był Willi Schwebe?
    Już po ukończeniu szkoły rozpoczął w dniu 1 Kwietnia 1942 w Karmann pracę jako przeszkolony monter stali. Ze względu na wybitne osiągnięcia, został przeniesiony po roku w dziale technicznym i trenował tam jako rysownik. Był to człowiek, który miał ogromny wkład w ukształtowanie wyglądu, współczynnika aerodynamicznego samochodów, szeregu wzmocnień choćby w drzwiach. To min dzięki niemu samochody w tamtych latach były bezpieczne i miały odpowiednią dynamikę. Pracował m.in przy Garbusie Cabrio, Karmanie Ghia, Alfa-Romeo-Sprint-Coupe, pierwszym BMW-Coupe 2000CS, R 6, TR 2000, współpracował nad face liftem Volvo i Saaba. W późniejszych latach pracował w Osnabrück gdzie prowadził prace projektowe nad Vw Scirocco I, następie BMW-Coupe 633 oraz Vw Scirocco II. Do 1988 roku pracował w Osnabrück jednym z jego ostatnich projektów był Vw Corrado wg opinii współpracowników był to jego ulubiony projekt. Ostatnim projektem na którym się skupiał przez okres 8 lat był Vw Scirocco III. Osłony na nogi, system ABS czy wysuwający się spoiler przy prędkości 120 km/h poprawiający prowadzenie auta to tylko nie liczne jego zasługi!

    William Schwebe stworzył bardzo bezpieczny samochód jakim był Vw Corrado doceniane po dzisiejszy dzień przez wielu miłośników marki Volkswagen.
    15 kwietnia 2013, 23:07 przez KamiloVw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    VwZone

    BMW E38 Alpina – Wyprodukowano jedynie 94 sztuki modelu Alpina B12 6.0. Silnik V12 o pojemności 5980cm³ dysponował mocą 430KM i momentem obrotowym wynoszącym 600Nm. Sprint do setki zajmował mu 5,9s.
    Wyprodukowano jedynie 94 sztuki modelu Alpina B12 6.0. Silnik V12 o pojemności 5980cm³ dysponował mocą 430KM i momentem obrotowym wynoszącym 600Nm. Sprint do setki zajmował mu 5,9s.
    16 kwietnia 2013, 2:15 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Czyli pierwszy szutrowy test Roberta Kubicy i jego wspaniałe 5. miejsce.
    7 kwietnia 2013, 17:26 przez mosek94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Lancer EVO IX MR FQ 400 – jak dotychczas najmocniejszy, kiedykolwiek produkowany Lancer - 411 koni. Sprint do setki trwał mniej, niż 4 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 282 km/h
    Jak dotychczas najmocniejszy, kiedykolwiek produkowany Lancer - 411 koni. Sprint do setki trwał mniej, niż 4 sekundy, a prędkość maksymalna wynosiła 282 km/h
    13 marca 2013, 7:16 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    TOR LUBLIN – Rally Sprint
    Rally Sprint
    28 lutego 2013, 18:49 przez szymzar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne zdjęcie

    Triumph Sprint 900 – cafe racer
    Cafe racer
    15 lutego 2013, 21:38 przez johnny_blue (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    15 lutego 2013, 12:36 przez patryk2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Boxer 1.2 8V serce Alfy Romeo Sprint – może mały, może słaby, ale powyżej 4000 działa jak należy no i ten dźwięk
    Może mały, może słaby, ale powyżej 4000 działa jak należy no i ten dźwięk
    28 stycznia 2013, 21:14 przez CichyAudi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne