Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 160 takich materiałów
    Alfa Romeo – Giulietta Sprint Speciale.
    Giulietta Sprint Speciale.
    11 lipca 2014, 16:45 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Demon predkości w Mini rozmiarach – Podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Renault spotkać można było  koncept Twin’Run. Samochód nawiązuje to tradycji wyścigowych modeli R5 Turbo oraz Clio V6 i jest inspirowane tym pierwszym. Auto napędzane jest 3.5 litrową jednostką V6 która generuje ok 320 KM . Masa pojazdu to tylko 950 kg, co uzyskano dzięki pozbawieniu auta zbędnego wyposażenia z wnętrza oraz wykorzystaniu w konstrukcji włókna szklanego i włókna węglowego . Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, a sprint do „setki” zajmuje zaledwie 4,5 sekundy. Czyli w skrócie , piekielnie mocna i szybka zabawka
    Podczas Goodwood Festival of Speed na stoisku Renault spotkać można było koncept Twin’Run. Samochód nawiązuje to tradycji wyścigowych modeli R5 Turbo oraz Clio V6 i jest inspirowane tym pierwszym. Auto napędzane jest 3.5 litrową jednostką V6 która generuje ok 320 KM . Masa pojazdu to tylko 950 kg, co uzyskano dzięki pozbawieniu auta zbędnego wyposażenia z wnętrza oraz wykorzystaniu w konstrukcji włókna szklanego i włókna węglowego . Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h, a sprint do „setki” zajmuje zaledwie 4,5 sekundy. Czyli w skrócie , piekielnie mocna i szybka zabawka
    Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale –
    20 czerwca 2014, 16:56 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Continental GT3-R – najbardziej dynamiczny Bentley w historii – Nigdy nie było lepiej przyspieszającego Bentleya. Sprint do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 3,8 sekundy, mimo że auto waży 2,2 tony. To zasługa silnika V8 który generuje aż 572 KM i 700 Nm momentu obrotowego.
    Nigdy nie było lepiej przyspieszającego Bentleya. Sprint do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 3,8 sekundy, mimo że auto waży 2,2 tony. To zasługa silnika V8 który generuje aż 572 KM i 700 Nm momentu obrotowego.
    Alfa Romeo – 1900C Super Sprint by Touring Superleggera
    1900C Super Sprint by Touring Superleggera
    7 czerwca 2014, 16:12 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo Giulietta Sprint Speciale –
    7 czerwca 2014, 16:33 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Porsche 924 S – Ponownie Kraków. 160KM krzesane z wolnossącej czterocylindrowej jednostki benzynowej o pojemności 2,5L. Sprint do 100 trwał niespełna 9s, a katalogowa prędkość maksymalna to 219km/h. 924 S było szybsze od 944 z powodu mniejszej o 100-250kg masy, zależnie od wersji 944.
    Ponownie Kraków. 160KM krzesane z wolnossącej czterocylindrowej jednostki benzynowej o pojemności 2,5L. Sprint do 100 trwał niespełna 9s, a katalogowa prędkość maksymalna to 219km/h. 924 S było szybsze od 944 z powodu mniejszej o 100-250kg masy, zależnie od wersji 944.
    27 maja 2014, 13:59 przez GRider (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Volkswagen montował w poprzednim Golfie R dwulitrową jednostkę, ale bohater poniższego nagrania ma wymieniony silnik. Prężnie pracującym sercem jest teraz 3,6-litrowa V-szóstka, która otrzymała dwie turbosprężarki. Efektem są parametry, które zawstydzają Ferrari. Stado 745 koni mechanicznych transferowane jest na wszystkie koła za sprawą skrzyni biegów przełożonej z Audi RS3. Maksymalny moment obrotowy to aż 925 niutonometrów. Wystarczy spojrzeć na czasy przyspieszenia, aby zrozumieć dlaczego niemiecki hatchback zmiata włoskie superauto. Sprint do pierwszej setki zajmuje 2,97 sekundy, do drugiej 8,91, natomiast do trzeciej 22,01 sekundy.


    Co ciekawe, Golf R po szeroko zakrojonych modyfikacjach w HGP-turbo jest wciąż tańszy od 458 Speciale. Które z aut wybralibyście dla siebie? Praktycznego i bardzo szybkiego Volkswagena, czy zniewalające swoim wyglądem Ferrari?