Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 160 takich materiałów
    NAJSZYBSZY SUV NA ŚWIECIE – Firma Brabus zaprezentowała model GLK V12, który został oficjalnie ochrzczony najszybszym dopuszczonym do ruchu ulicznego SUV-em na świecie, osiągając maksymalną prędkość 322,3 km/h na włoskim torze Nardo. Pod maską GLK V12 umieszczono ogromny, 6,3-litrowy, dwunastocylindrowy silnik twin turbo, który produkuje 750 KM przy 5 500 obr./min. oraz aż 1 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy zaledwie 2 100 obr./min. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,2 sekundy, podczas gdy sprint do 200 km/h trwa 12,8 sekundy. Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem 5-biegowej przekładni automatycznej, której działanie usprawnia mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Ceny Brabusa GLK V12 rozpoczynają się od 397 000 Euro.
    Firma Brabus zaprezentowała model GLK V12, który został oficjalnie ochrzczony najszybszym dopuszczonym do ruchu ulicznego SUV-em na świecie, osiągając maksymalną prędkość 322,3 km/h na włoskim torze Nardo. Pod maską GLK V12 umieszczono ogromny, 6,3-litrowy, dwunastocylindrowy silnik twin turbo, który produkuje 750 KM przy 5 500 obr./min. oraz aż 1 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy zaledwie 2 100 obr./min. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 4,2 sekundy, podczas gdy sprint do 200 km/h trwa 12,8 sekundy. Moc przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem 5-biegowej przekładni automatycznej, której działanie usprawnia mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Ceny Brabusa GLK V12 rozpoczynają się od 397 000 Euro.
    28 stycznia 2014, 13:46 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600 – W 1965r posiadała 2 wałki rozrządu i osiągała 170KM przy 7800 obrotów na minutę z silnika o pojemności 1.6l.
Przy masie własnej wynoszącej zaledwie 760kg osiągniętej dzięki zastosowaniu aluminiowej karoserii na stalowej ramie moc ta zapewniała znakomite osiągi. Prędkość maksymalna 220km/h
I to wszystko niemal 50 lat temu.
    W 1965r posiadała 2 wałki rozrządu i osiągała 170KM przy 7800 obrotów na minutę z silnika o pojemności 1.6l.
    Przy masie własnej wynoszącej zaledwie 760kg osiągniętej dzięki zastosowaniu aluminiowej karoserii na stalowej ramie moc ta zapewniała znakomite osiągi. Prędkość maksymalna 220km/h
    I to wszystko niemal 50 lat temu.
    15 stycznia 2014, 23:33 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4,6 V8 Biturbo
    VS
    6,2 AMG
    11 listopada 2013, 20:26 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sprint Zagato –
    7 listopada 2013, 15:22 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Alfa Sprint Zagato –
    6 listopada 2013, 18:37 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Alfa Romeo Giulia TZ 2 – Kiedy w roku 1956 jeden z klientów oddał do naprawy swój uszkodzony model Giulietta Sprint GT do blacharza Zagato, to zdarzenie stało się przyczyną powstania nowej generacji samochodów sportowych. W roku 1963 w ramach modyfikacji model Giulietta SZ przeszedł mutację i powstał Giulia TZ (Tubulare Zagato), który "zamieszał" w świecie sportów samochodowych. 
Poj.skok./cyl. 1570cm^3/4 cyl. 
KM/kW 170/125 
Rok prod. 1963-1967
    Kiedy w roku 1956 jeden z klientów oddał do naprawy swój uszkodzony model Giulietta Sprint GT do blacharza Zagato, to zdarzenie stało się przyczyną powstania nowej generacji samochodów sportowych. W roku 1963 w ramach modyfikacji model Giulietta SZ przeszedł mutację i powstał Giulia TZ (Tubulare Zagato), który "zamieszał" w świecie sportów samochodowych.
    Poj.skok./cyl. 1570cm^3/4 cyl.
    KM/kW 170/125
    Rok prod. 1963-1967
    6 listopada 2013, 12:26 przez awsd12 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa 2600 sprint –
    27 października 2013, 13:20 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Giulia Sprint –
    23 października 2013, 21:57 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW GOLF MK4 R36 POLSKA – MODEL: Golf IV R32 2003r

SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

MODY POD MASKA: 

Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

ZAWIESZENIE:

Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

UKLAD HAMULCOWY: 

Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

KOLA: 

Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka. 

AUDIO: Seryjne.

Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    MODEL: Golf IV R32 2003r

    SILNIK: Fabrycznie 3.2 VR6 , obecnie 3.6 VR6 FSI BLV przez niektórych nazywany R36

    MOC: Fabrycznie 241KM, po zmianach powinno być 300+

    MODY POD MASKA:

    Odnowiona komora silnika, usunięte uszczelnienia z masy gumowej na zgrzewach, usunięto kilka mocowań i otworów. Przerobione kielichy - została zrobiona regulacja kątów pochylenia kół (niestety w seryjnym MK4 nie da się ich ustawić). Podłużnica przygotowana pod duże obniżenia.

    Silnik pomalowany na czarno, jak i wszystkie inne elementy typu zbiorniczki itp. Kolektor ssący ze zmienną długością kanałów, dekiel z Audi Q7. Rozwiercona przepustnica. Dolot wykonany ze stali nierdzewnej o średnicy 85mm zintegrowany z przepływomierzem, zakończony suchym filtrem stożkowym Fujita w nadkolu. Mocniejsze poduszki silnika dopasowane z innych mocnych VAG, dolna poduszka z wkładem poliuretanowym. Cały silnik podniesiony 20mm specjalnymi podkładkami pod poduszki.

    ZAWIESZENIE:

    Przód to nowe zawieszenie gwintowane H&R z wkładami Bilsteina (tzw gruby tłok). Tył amortyzatory Weitec i niższe sprężyny żeby można było go położyć. Do tego rozpórka przednia stalowa z Audi S3.

    Zawieszenie zostało rozebrane i odnowione. Elementy typu sanki czy wahacze zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo. Wahacze dostały nowe poliuretanowe tuleje. Zmienione również wszystkie sworznie, łączniku, tuleje i łożyska.

    UKLAD HAMULCOWY:

    Zaciski zaadaptowane z Porsche Cayenne Turbo, potocznie zwane Brembo 18ZR. Tarcze zostały o seryjnej średnicy 334mm, dodatkowo nawiercone na zamówienie (baza to ori 2 częściowe tarcze VW). Zaciski zamontowane na adapterach firmy Epytec. Nowe klocki Brembo/Pagid. Nowe przewody hamulcowe, płyn ATE typ 200. Tył póki co tarcze wentylowane 256mm + seryjny zacisk.

    KOLA:

    Koła pochodzą z Porsche. Przednie zostały zwężone z 11 na 9.5 cala. Obecne parametry kół:
    Przód: 9.5Jx19 +215/35/19 Hankook S1 EVO
    Tył 11x19 + 245/30/10 Dunlop SP 9000
    Do tego oczywiście adaptery 5x100 5x130.

    NADWOZIE: Seryjne, lakier Sprint Blau LZ5F z RS4, R8. Całość robiona na materiałach Dupont, lampy tył polift, emblematy R36, dokładka leon cupra r, końcówki wydechu 100mm, emblematy WOB w błotnikach

    WNETRZE: Wnętrze seryjne R32 czyli pół skórzane czarne fotele Konig + nowa kierownica Golf MK5 R32 + aluminiowy rollbar / półklatka.

    AUDIO: Seryjne.

    Zmiany przeprowadzone: Auto rozebrane do ostatniej śrubki i kompleksowo składane "od nowa".
    16 października 2013, 12:52 przez beduin221 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)