Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 96 takich materiałów
    Oficjalny komunikat BBC w sprawie Clarksona i TopGear – Oficjalne oświadczenie Tony’ego Halla, dyrektora generalnego BBC.

„Z wielkim żalem przekazałem Jeremy’emu Clarksonowi, że BBC nie odnowi jego kontraktu. Nie była to łatwa decyzja. Podjąłem ją po starannym przeanalizowaniu faktów i spotkaniu z obiema stronami sporu, Jeremym i Oisinem Tymonem

Jestem wdzięczny Kenowi MacQuarrie, za dokładne przeprowadzenie śledztwa w sprawie incydentu z 4 marca. Biorąc pod uwagę oczywiste i naturalne zainteresowanie publiczne tym tematem przedstawiamy wyniki raportu, choć muszę podkreślić, że nie jest to dla mnie przyjemne. Ujawniam te informacje po to, by opinia publiczna zrozumiała powody tej decyzji. Mam świadomość, jak popularny jest ten program i jak ta decyzja podzieli opinię publiczną. Najważniejsze fakty nie zostały zakwestionowane przez strony sporu.

Chciałbym podkreślić trzy kwestie:   

Po pierwsze: BBC jest dużą instytucją, a jej siła leży w otwartości. Potrzebujemy wybijających się i różnorodnych poglądów, ale nie za wszelką cenę. Wszyscy powinni stosować standardy BBC opierające się na przyzwoitości i szacunku. Nie można tolerować tego, co wydarzyło się w tym wypadku. Niewinna osoba z naszego zespołu została zaatakowana fizycznie, po tym jak przez długi czas była w ekstremalny sposób obrażana werbalnie. Dla mnie granica została przekroczona. Nie możemy stosować taryfy ulgowej ze względów komercyjnych lub kierować się faktem, że ktoś cieszy się dużą popularnością.        

Po drugie: śledztwo oczywiście było trudne dla każdego zaangażowanego, a szczególnie dla Oisina. Chciałbym podkreślić, że w incydencie nie stwierdzono jego winy. Zachował się w sposób nienaganny. Jako starszy producent BBC będzie nadal odgrywał ważną rolę w naszej firmie.

Po trzecie: nikt z nas nie chciał się znaleźć w takiej sytuacji. Ta decyzja nie powinna w żaden sposób umniejszać wyjątkowej roli, jaką Jeremy Clarkson odegrał w BBC. Zawsze byłem wielkim fanem jego pracy w TopGear. Jeremy ma wielki talent. Opuści BBC, ale z pewnością będzie jeszcze przez wiele lat bawił publiczność.

BBC musi teraz zastanowić się, jak będzie wyglądał TopGear w 2016 roku. To wielkie wyzwanie i nie będziemy udawać, że jest inaczej. Poprosiłem Kim Shillinglaw, by pomyślała, jak najlepiej rozwiązać tę sytuację w najbliższych miesiącach i jak będą wyglądały kolejne odcinki obecnej serii”.
    Oficjalne oświadczenie Tony’ego Halla, dyrektora generalnego BBC.

    „Z wielkim żalem przekazałem Jeremy’emu Clarksonowi, że BBC nie odnowi jego kontraktu. Nie była to łatwa decyzja. Podjąłem ją po starannym przeanalizowaniu faktów i spotkaniu z obiema stronami sporu, Jeremym i Oisinem Tymonem

    Jestem wdzięczny Kenowi MacQuarrie, za dokładne przeprowadzenie śledztwa w sprawie incydentu z 4 marca. Biorąc pod uwagę oczywiste i naturalne zainteresowanie publiczne tym tematem przedstawiamy wyniki raportu, choć muszę podkreślić, że nie jest to dla mnie przyjemne. Ujawniam te informacje po to, by opinia publiczna zrozumiała powody tej decyzji. Mam świadomość, jak popularny jest ten program i jak ta decyzja podzieli opinię publiczną. Najważniejsze fakty nie zostały zakwestionowane przez strony sporu.

    Chciałbym podkreślić trzy kwestie:

    Po pierwsze: BBC jest dużą instytucją, a jej siła leży w otwartości. Potrzebujemy wybijających się i różnorodnych poglądów, ale nie za wszelką cenę. Wszyscy powinni stosować standardy BBC opierające się na przyzwoitości i szacunku. Nie można tolerować tego, co wydarzyło się w tym wypadku. Niewinna osoba z naszego zespołu została zaatakowana fizycznie, po tym jak przez długi czas była w ekstremalny sposób obrażana werbalnie. Dla mnie granica została przekroczona. Nie możemy stosować taryfy ulgowej ze względów komercyjnych lub kierować się faktem, że ktoś cieszy się dużą popularnością.

    Po drugie: śledztwo oczywiście było trudne dla każdego zaangażowanego, a szczególnie dla Oisina. Chciałbym podkreślić, że w incydencie nie stwierdzono jego winy. Zachował się w sposób nienaganny. Jako starszy producent BBC będzie nadal odgrywał ważną rolę w naszej firmie.

    Po trzecie: nikt z nas nie chciał się znaleźć w takiej sytuacji. Ta decyzja nie powinna w żaden sposób umniejszać wyjątkowej roli, jaką Jeremy Clarkson odegrał w BBC. Zawsze byłem wielkim fanem jego pracy w TopGear. Jeremy ma wielki talent. Opuści BBC, ale z pewnością będzie jeszcze przez wiele lat bawił publiczność.

    BBC musi teraz zastanowić się, jak będzie wyglądał TopGear w 2016 roku. To wielkie wyzwanie i nie będziemy udawać, że jest inaczej. Poprosiłem Kim Shillinglaw, by pomyślała, jak najlepiej rozwiązać tę sytuację w najbliższych miesiącach i jak będą wyglądały kolejne odcinki obecnej serii”.
    25 marca 2015, 19:38 przez Jemirr01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Vanos – Jest to dwustopniowa regulacja faz rozrządu firmy BMW.
Składa się z:
zawór elektromagnetyczny
wałek przesuwny
skośne koło zębate, powodujące obrót wałka rozrządu
układ uruchamiający
element regulacyjny
Zasada działania:
Elektroniczne urządzenie sterujące, wykorzystując sygnał z czujników obciążenia i prędkości obrotowej silnika, określa sygnał sterujący wykonawczego układu hydraulicznego. Sygnał sterujący ustala położenie zaworu elektromagnetycznego umożliwiające przepływ oleju do układu uruchamiającego. Siła pochodząca od ciśnienia oleju powoduje przesunięcie wałka połączonego z elementem regulacyjnym, który znajduje się w piaście koła łańcuchowego napędu wałka rozrządu. Ten zmienia swoje położenie kątowe, powodując zmianę faz rozrządu (w tym przypadku zaworu dolotowego). W zakresie niskich prędkości element regulacyjny obraca wałkiem rozrządu, zmniejszając kąt początku otwarcia zaworów dolotowych. W średnim zakresie prędkości obrotowych, powyżej określonej wartości, element regulacyjny obraca wałek rozrządu w kierunku wcześniejszego otwarcia zaworów dolotowych. Po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej element regulacyjny ustawia wałek rozrządu ponownie w położeniu późniejszego otwarcia zaworów dolotowych.
    Jest to dwustopniowa regulacja faz rozrządu firmy BMW.
    Składa się z:
    zawór elektromagnetyczny
    wałek przesuwny
    skośne koło zębate, powodujące obrót wałka rozrządu
    układ uruchamiający
    element regulacyjny
    Zasada działania:
    Elektroniczne urządzenie sterujące, wykorzystując sygnał z czujników obciążenia i prędkości obrotowej silnika, określa sygnał sterujący wykonawczego układu hydraulicznego. Sygnał sterujący ustala położenie zaworu elektromagnetycznego umożliwiające przepływ oleju do układu uruchamiającego. Siła pochodząca od ciśnienia oleju powoduje przesunięcie wałka połączonego z elementem regulacyjnym, który znajduje się w piaście koła łańcuchowego napędu wałka rozrządu. Ten zmienia swoje położenie kątowe, powodując zmianę faz rozrządu (w tym przypadku zaworu dolotowego). W zakresie niskich prędkości element regulacyjny obraca wałkiem rozrządu, zmniejszając kąt początku otwarcia zaworów dolotowych. W średnim zakresie prędkości obrotowych, powyżej określonej wartości, element regulacyjny obraca wałek rozrządu w kierunku wcześniejszego otwarcia zaworów dolotowych. Po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej element regulacyjny ustawia wałek rozrządu ponownie w położeniu późniejszego otwarcia zaworów dolotowych.
    Rajd Festiwalowy – Tegoroczny 46 Rajd Festiwalowy odbędzie się 13-14.06.2015 czyli dokładnie podczas Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki.. po wielu latach wracamy z potrójną siłą i przypomnimy Opolanom jak to wyglądało w latach 70tych. Zapraszamy nie tylko załogi z opolszczyzny.
    Tegoroczny 46 Rajd Festiwalowy odbędzie się 13-14.06.2015 czyli dokładnie podczas Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki.. po wielu latach wracamy z potrójną siłą i przypomnimy Opolanom jak to wyglądało w latach 70tych. Zapraszamy nie tylko załogi z opolszczyzny.
    9 marca 2015, 21:54 przez ~sposik | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    automobilklub.opole.pl

    Rozpędzony Rover uderza z niezłą siłą w naczepę TIRA, zarejestrowany cały przebieg, potem widać jak ląduje piękny Eurocopter EC135 Lotniczego pogotowia ratowniczego. Mozna mniej więcej widzieć co się dzieje po takim wypadku.
    Pochwała dla Panów że nie pojechali dalej.
    15 stycznia 2015, 22:45 przez MrJBL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Podziekowania – Dzisiaj właśnie coś takiego zastałem po powrocie do domu z pracy, chciałem bardzo podziękować Andrzejowi vel asdf123 za wielką niespodziankę, która mi sprawił! Oczekiwałem tylko i wyłącznie jednej, czarnej, którą udało mi się zarezerwować, a tu niespodzianka - dwie srebrne, na które polowałem! Dziękuję Ci bardzo. Czarna idzie na Firmowego Vana, którym jeżdżę po Polskiej dzielnicy, a srebrne zgodnie z przeznaczeniem na BMW i Audi. Jeszcze raz dziękuje! W Motokillerach siła. Pozdrawiam Piotr.
    Dzisiaj właśnie coś takiego zastałem po powrocie do domu z pracy, chciałem bardzo podziękować Andrzejowi vel asdf123 za wielką niespodziankę, która mi sprawił! Oczekiwałem tylko i wyłącznie jednej, czarnej, którą udało mi się zarezerwować, a tu niespodzianka - dwie srebrne, na które polowałem! Dziękuję Ci bardzo. Czarna idzie na Firmowego Vana, którym jeżdżę po Polskiej dzielnicy, a srebrne zgodnie z przeznaczeniem na BMW i Audi. Jeszcze raz dziękuje! W Motokillerach siła. Pozdrawiam Piotr.
    8 października 2014, 20:17 przez afee (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Wlasne

    Na wesoło!
    5 października 2014, 15:18 przez krzychutrololo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Czyli motocyklowy wątek w zmaganiach ich barci napędzanych siłą mięśni.
    8 września 2014, 15:55 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najszybszy sedan na świecie: Dodge Charger SRT Hellcat o mocy 707 KM – Pod maską nowego Chargera SRT Hellcat znalazł się ten sam silnik, który zamontowano w zaprezentowanym niedawno Challengerze SRT Hellcat. Jest to V8 HEMI o pojemności 6.2 litra wyposażone w sprężarkę generującą ciśnienie do 1595 psi. W efekcie potężna jednostka generuje aż 707 KM oraz 881 Nm momentu obrotowego, co daje jej tytuł najmocniejszego silnika w historii koncernu Chrysler. Przy okazji oznacza to również, że nowy Charger został najmocniejszym i najszybszym produkowanym aktualnie sedanem.

Auto siłą rzeczy zostało wyposażone także w ogromne hamulce, również największe jakie kiedykolwiek zdarzyło się stosować w koncernie Chryslera. Mają napis Brembo, 390 mm średnicy, sześć tłoczków zaciskowych i są podobno wyjątkowo wytrzymałe na rozgrzewanie. Nowy, standardowo wyposażony Charger SRT Hellcat pokonuje 1/4 mili w 11 sekund, a dystans 0-100-0 zajmuje mu zaledwie 13 sekund. Prędkość maksymalna robi nie mniejsze wrażenie, jest to 328 km/h.
    Pod maską nowego Chargera SRT Hellcat znalazł się ten sam silnik, który zamontowano w zaprezentowanym niedawno Challengerze SRT Hellcat. Jest to V8 HEMI o pojemności 6.2 litra wyposażone w sprężarkę generującą ciśnienie do 1595 psi. W efekcie potężna jednostka generuje aż 707 KM oraz 881 Nm momentu obrotowego, co daje jej tytuł najmocniejszego silnika w historii koncernu Chrysler. Przy okazji oznacza to również, że nowy Charger został najmocniejszym i najszybszym produkowanym aktualnie sedanem.

    Auto siłą rzeczy zostało wyposażone także w ogromne hamulce, również największe jakie kiedykolwiek zdarzyło się stosować w koncernie Chryslera. Mają napis Brembo, 390 mm średnicy, sześć tłoczków zaciskowych i są podobno wyjątkowo wytrzymałe na rozgrzewanie. Nowy, standardowo wyposażony Charger SRT Hellcat pokonuje 1/4 mili w 11 sekund, a dystans 0-100-0 zajmuje mu zaledwie 13 sekund. Prędkość maksymalna robi nie mniejsze wrażenie, jest to 328 km/h.
    Rozrząd Desmodromiczny – Ciekawe rozwiązanie, gdzie zamykany zawór był nie przez wszechobecną sprężynę, a krzywkę. Co najlepsze: eliminuje straty związane z pokonaniem siły działania sprężyny (btw. przy np. 5000 obr./ min. to bardzo duża siła).
    Ciekawe rozwiązanie, gdzie zamykany zawór był nie przez wszechobecną sprężynę, a krzywkę. Co najlepsze: eliminuje straty związane z pokonaniem siły działania sprężyny (btw. przy np. 5000 obr./ min. to bardzo duża siła).
    29 maja 2014, 21:41 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)