Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 972 takie materiały
    Nissan GT-R Nismo – Dwudrzwiowe coupe zapowiedziane przez japońską firmę Nissan 6 grudnia 2007 roku. Prace nad samochodem trwały od 2001 roku. Po zakończeniu produkcji modelu Skyline R34 w 2002 roku nastała 6-letnia przerwa. W 2003 roku powstał nieco odbiegający segmentem od poprzednika model V35. Był to pierwszy Skyline, który był sprzedawany w USA jako Infiniti G35. Nissan GT-R został oficjalnie zaprezentowany w 2007 roku, a wprowadzony do sprzedaży w 2008. Nissan zaprezentował wersję GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013. W wersji Nismo moc silnika wzrosła do 600 KM i 652 Nm momentu obrotowego. GT-R Nismo przyspiesza do 60 mph zajmuje 2,5 sekundy. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował model GT-R Nismo na rok 2020. Zmiany w Nismo obejmują nowy tryb „R”, zmieniający ustawienie w celu szybszej zmiany biegów, nowe turbosprężarki z samochodu wyścigowego GT3 poprawiające przyspieszenie, lżejsze 20-calowe kute felgi aluminiowe RAYS ze specjalnie opracowanymi oponami Dunlop, wloty powietrza w błotnikach inspirowane GT3, lekkie karbonowo-ceramiczne hamulce, które są największymi tarczami hamulcowymi, jakie kiedykolwiek zamontowano w japońskich samochodach produkcyjnych, nowe zawieszenie, a dach, maska ​​i błotniki są wykonane z włókna węglowego w celu zmniejszenia masy. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg lżejszy w porównaniu z GT-R Nismo z 2017 roku.
    Dwudrzwiowe coupe zapowiedziane przez japońską firmę Nissan 6 grudnia 2007 roku. Prace nad samochodem trwały od 2001 roku. Po zakończeniu produkcji modelu Skyline R34 w 2002 roku nastała 6-letnia przerwa. W 2003 roku powstał nieco odbiegający segmentem od poprzednika model V35. Był to pierwszy Skyline, który był sprzedawany w USA jako Infiniti G35. Nissan GT-R został oficjalnie zaprezentowany w 2007 roku, a wprowadzony do sprzedaży w 2008. Nissan zaprezentował wersję GT-R Nismo podczas Tokyo Motor Show 2013. W wersji Nismo moc silnika wzrosła do 600 KM i 652 Nm momentu obrotowego. GT-R Nismo przyspiesza do 60 mph zajmuje 2,5 sekundy. Na New York Auto Show 2019 Nissan zaprezentował model GT-R Nismo na rok 2020. Zmiany w Nismo obejmują nowy tryb „R”, zmieniający ustawienie w celu szybszej zmiany biegów, nowe turbosprężarki z samochodu wyścigowego GT3 poprawiające przyspieszenie, lżejsze 20-calowe kute felgi aluminiowe RAYS ze specjalnie opracowanymi oponami Dunlop, wloty powietrza w błotnikach inspirowane GT3, lekkie karbonowo-ceramiczne hamulce, które są największymi tarczami hamulcowymi, jakie kiedykolwiek zamontowano w japońskich samochodach produkcyjnych, nowe zawieszenie, a dach, maska ​​i błotniki są wykonane z włókna węglowego w celu zmniejszenia masy. Nissan twierdzi, że nowy GT-R Nismo jest szybszy niż poprzednie modele, a masa wszystkich nowych ulepszeń została zmniejszona do 1703 kg, czyli o 20 kg lżejszy w porównaniu z GT-R Nismo z 2017 roku.
    Rok 1990 w WRC jest przełomowy, ponieważ wielu producentów wchodzi na poważnie do gry: Subaru, Ford, Mazda oraz Volkswagen zaprezentowali nowe model. Do tego świeże aut ma także Mitsubishi, a Toyota burzy dominację Lanci. Uda im się pokonać włochów. Tego dowiesz się z tego odcinka RAJDOWYCH LEGEND.
    19 czerwca 2022, 12:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CarShow&Grill – Witamy was i zapraszamy na CarShow & Grill !!!!!
Jest to kontynuacja naszych corocznych imprez, które dotychczas były pod nazwą Vag&Grill. Postanowiliśmy ją zmienić, ponieważ dużo osób kojarzyło naszą imprezę tylko z VAGiem.
W tym roku zapraszamy was do tej samej lokalizacji co rok temu czyli do Młyn Zawadka
Chcemy także podnieść poziom imprezy. Obowiązuje oczywiście selekcja. Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres :
----> zgloszeniavaglegnica@gmail.com
    Witamy was i zapraszamy na CarShow & Grill !!!!!
    Jest to kontynuacja naszych corocznych imprez, które dotychczas były pod nazwą Vag&Grill. Postanowiliśmy ją zmienić, ponieważ dużo osób kojarzyło naszą imprezę tylko z VAGiem.
    W tym roku zapraszamy was do tej samej lokalizacji co rok temu czyli do Młyn Zawadka
    Chcemy także podnieść poziom imprezy. Obowiązuje oczywiście selekcja. Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres :
    ----> zgloszeniavaglegnica@gmail.com
    Od 2012 roku wiele osób śmieje się z tego, że pracuję nad autem, które ma najsłabszy z gamy silnik pod maską.

    Teraz mamy rok 2022 - czas, w którym z ogromną radością pędzę za 700-konnym Dodge Hellcat słuchając przy tym na prawdę pięknej pracy jego silnika...

    Ludzie wciąż się śmieją, że pod maską mam tylko 1.3. Dla mnie to nie jest powód do wstydu ani smutku. I wiem - jest to kiepski mały silnik, a Honda oferuje znacznie lepsze i mocniejsze jednostki...

    Ale najważniejsze jest, aby mieć swój cel i pasję oraz czerpać z nich jak najwięcej radości bez chorych i kosztownych ambicji.
    10 czerwca 2022, 9:22 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ferrari 599XX – Ferrari 599 samochód sportowy klasy wyższej produkowany pod włoską marką Ferrari w latach 2006–2012. Zaprezentowany na Geneva Motor Show w 2006 roku, zastępując popularny model 575M Maranello. Ferrari 599 GTB, pokrewny model do 612 Scaglietti, jest kolejnym modelem Ferrari, w którym zastosowano technologie z Formuły 1. Podczas Geneva Motor Show w marcu 2010 roku zaprezentowane zostało Ferrari 599XX. Jest to pozbawiona homologacji drogowej wersja przeznaczona na nawierzchnię torową, będąca zarazem to najmocniejszą odmiana 599. Sześciolitrowy silnik V12 wytwarza moc maksymalną 730 KM i moment obrotowy 683 Nm. Samochód rozpędza się do 100 km/h w 3,3 sekundy, a maksymalnie osiąga prędkość 345 km/h. Rok później, w 2011 roku, Ferrari przedstawiło specjalną odmianę 599XX - Evolution Package.
    Ferrari 599 samochód sportowy klasy wyższej produkowany pod włoską marką Ferrari w latach 2006–2012. Zaprezentowany na Geneva Motor Show w 2006 roku, zastępując popularny model 575M Maranello. Ferrari 599 GTB, pokrewny model do 612 Scaglietti, jest kolejnym modelem Ferrari, w którym zastosowano technologie z Formuły 1. Podczas Geneva Motor Show w marcu 2010 roku zaprezentowane zostało Ferrari 599XX. Jest to pozbawiona homologacji drogowej wersja przeznaczona na nawierzchnię torową, będąca zarazem to najmocniejszą odmiana 599. Sześciolitrowy silnik V12 wytwarza moc maksymalną 730 KM i moment obrotowy 683 Nm. Samochód rozpędza się do 100 km/h w 3,3 sekundy, a maksymalnie osiąga prędkość 345 km/h. Rok później, w 2011 roku, Ferrari przedstawiło specjalną odmianę 599XX - Evolution Package.
    Nowa odsłona Nissana na rok 2022 uwieczniona z nową serią od RedTurbo Channel #pornstar
    29 maja 2022, 12:33 przez ~KukiRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RedTurbo Channel

    Chevrolet Corvette C1 – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Od 2020 produkowana jest ósma i najnowsza generacja Corvette. Pierwszą generację samochodu po raz pierwszy zaprezentowano w 1953 roku. Za powstanie Corvetty odpowiada Harley Earl, miłośnik samochodów sportowych. Oglądając żołnierzy wracających do domu po II wojnie światowej w Jaguarach czy Alfach Romeo zrodził się pomysł stworzenia Corvetty. Nazwę modelu wymyślił Myron Scott, zainspirowała go nazwa z małych statków fregatowych, które potrafiły szczególnie szybko manewrować. Premiera pierwszej generacji modelu w formie 2-drzwiowego roadstera odbyła się latem 1953 roku podczas wystawy Motorama. Nadwozie wykonane z tworzywa sztucznego osadzono na stalowej ramie. Samochód wyróżniał się dwukolorowym malowaniem nadwozia, a także podłużną maską przednią i ściętym, zaokrąglonym tyłem. Początkowo do napędu pojazdu służył silnik o pojemności około 3,9 l i mocy 150 KM, później 195 KM. W 1956 roku po raz pierwszy zaprezentowano model z przestylizowanym nadwoziem. Cechą charakterystyczną było obłe przetłoczenie za przednim nadkolem. Po raz pierwszy można było zamówić wersję hardtop. Pojawiły się również silniki ośmiocylindrowe V8 o mocy 265, a rok później już 283 KM, uzyskane z silnika wyposażonego we wtrysk paliwa o pojemności około 4,6 l. W 1958 roku wprowadzono model z podwójnymi reflektorami z przodu. W latach 1958–1960 oferowano ww. silnik, oznaczony od pojemności skokowej 235, w wariantach mocy od 230 do 315 KM. W 1962 roku zaprezentowano silnik 327 o mocy maksymalnej 360 KM. W ciągu dziewięciu lat produkcji wyprodukowano 69,015 egzemplarzy Corvette C1.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Od 2020 produkowana jest ósma i najnowsza generacja Corvette. Pierwszą generację samochodu po raz pierwszy zaprezentowano w 1953 roku. Za powstanie Corvetty odpowiada Harley Earl, miłośnik samochodów sportowych. Oglądając żołnierzy wracających do domu po II wojnie światowej w Jaguarach czy Alfach Romeo zrodził się pomysł stworzenia Corvetty. Nazwę modelu wymyślił Myron Scott, zainspirowała go nazwa z małych statków fregatowych, które potrafiły szczególnie szybko manewrować. Premiera pierwszej generacji modelu w formie 2-drzwiowego roadstera odbyła się latem 1953 roku podczas wystawy Motorama. Nadwozie wykonane z tworzywa sztucznego osadzono na stalowej ramie. Samochód wyróżniał się dwukolorowym malowaniem nadwozia, a także podłużną maską przednią i ściętym, zaokrąglonym tyłem. Początkowo do napędu pojazdu służył silnik o pojemności około 3,9 l i mocy 150 KM, później 195 KM. W 1956 roku po raz pierwszy zaprezentowano model z przestylizowanym nadwoziem. Cechą charakterystyczną było obłe przetłoczenie za przednim nadkolem. Po raz pierwszy można było zamówić wersję hardtop. Pojawiły się również silniki ośmiocylindrowe V8 o mocy 265, a rok później już 283 KM, uzyskane z silnika wyposażonego we wtrysk paliwa o pojemności około 4,6 l. W 1958 roku wprowadzono model z podwójnymi reflektorami z przodu. W latach 1958–1960 oferowano ww. silnik, oznaczony od pojemności skokowej 235, w wariantach mocy od 230 do 315 KM. W 1962 roku zaprezentowano silnik 327 o mocy maksymalnej 360 KM. W ciągu dziewięciu lat produkcji wyprodukowano 69,015 egzemplarzy Corvette C1.
    Cadillac CT5-V Blackwing – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac od 2019 roku. Pierwsze informacje i fotografie nowego modelu CT5 zostały zaprezentowane po raz pierwszy przez Cadillaca w marcu 2019 roku, jako część ofensywy modelowej tego producenta zapoczątkowanej w styczniu przez SUV-a XT6. Cadillac zaprezentował wysokowydajny model CT5-V 30 maja 2019 roku wraz z modelem CT4-V. CT5-V Blackwing został ogłoszony na początku 2021 roku na rok modelowy 2022 jako bardziej wydajna wersja CT5-V i jest uważany za duchowego następcę Cadillaca CTS-V. Posiada 6,2-litrowe V8 turbo, które generuje moc 668 KM i moment obrotowy 893 Nm. Standardowo używana jest 6-biegowa manualna skrzynia biegów, lecz jest dostępny również opcjonalny 10-biegowy automat. Według Cadillaca CT5-V Blackwing osiąga prędkość 60 mph w 3,4 sekundy ze skrzynią automatyczną i osiąga prędkość maksymalną 336 km/h. Po premierze producent ogłosił, że CT5-V Blackwing i CT4-V Blackwing będą ostatnimi modelami V napędzanymi benzyną, jakie wyprodukuje firma.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Cadillac od 2019 roku. Pierwsze informacje i fotografie nowego modelu CT5 zostały zaprezentowane po raz pierwszy przez Cadillaca w marcu 2019 roku, jako część ofensywy modelowej tego producenta zapoczątkowanej w styczniu przez SUV-a XT6. Cadillac zaprezentował wysokowydajny model CT5-V 30 maja 2019 roku wraz z modelem CT4-V. CT5-V Blackwing został ogłoszony na początku 2021 roku na rok modelowy 2022 jako bardziej wydajna wersja CT5-V i jest uważany za duchowego następcę Cadillaca CTS-V. Posiada 6,2-litrowe V8 turbo, które generuje moc 668 KM i moment obrotowy 893 Nm. Standardowo używana jest 6-biegowa manualna skrzynia biegów, lecz jest dostępny również opcjonalny 10-biegowy automat. Według Cadillaca CT5-V Blackwing osiąga prędkość 60 mph w 3,4 sekundy ze skrzynią automatyczną i osiąga prędkość maksymalną 336 km/h. Po premierze producent ogłosił, że CT5-V Blackwing i CT4-V Blackwing będą ostatnimi modelami V napędzanymi benzyną, jakie wyprodukuje firma.
    Bentley Mulsanne Speed – Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany przez brytyjską markę Bentley w latach 2009–2020. Po zakończeniu produkcji modelu Arnage, Bentley opracował od podstaw zupełnie nowego następcę, dla którego przywrócił nazwę Mulsanne stosowaną już wcześniej w latach 1980-1992. Premiera modelu miała miejsce w sierpniu 2009 roku, a sprzedaż ruszyła rok później, latem 2010 roku. We wrześniu 2014 roku Bentley zaprezentował usportowioną wersję o nazwie Mulsanne Speed. Samochód wyróżnia się m.in. specjalnymi, polerowanymi felgami ze stopów lekkich w rozmiarze 21 cali, ciemnymi kratownicami wlotów powietrza i innym wykończeniem wnętrza. Samochód napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 537 KM i moment obrotowy 1100 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 305 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 4,9 sekund. W połowie stycznia 2020 roku Bentley ogłosił zakończenie produkcji Mulsanne po niespełna 10 latach rynkowej obecności, prezentując z tej okazji specjalny pożegnalny model. Koniec produkcji Mulsanne oznacza również zniknięcie z rynku 6,75-litrowego silnika V8.
    Samochód osobowy klasy dużych aut luksusowych produkowany przez brytyjską markę Bentley w latach 2009–2020. Po zakończeniu produkcji modelu Arnage, Bentley opracował od podstaw zupełnie nowego następcę, dla którego przywrócił nazwę Mulsanne stosowaną już wcześniej w latach 1980-1992. Premiera modelu miała miejsce w sierpniu 2009 roku, a sprzedaż ruszyła rok później, latem 2010 roku. We wrześniu 2014 roku Bentley zaprezentował usportowioną wersję o nazwie Mulsanne Speed. Samochód wyróżnia się m.in. specjalnymi, polerowanymi felgami ze stopów lekkich w rozmiarze 21 cali, ciemnymi kratownicami wlotów powietrza i innym wykończeniem wnętrza. Samochód napędzany jest przez silnik V8 o pojemności 6,75 l, który generuje moc 537 KM i moment obrotowy 1100 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 305 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 4,9 sekund. W połowie stycznia 2020 roku Bentley ogłosił zakończenie produkcji Mulsanne po niespełna 10 latach rynkowej obecności, prezentując z tej okazji specjalny pożegnalny model. Koniec produkcji Mulsanne oznacza również zniknięcie z rynku 6,75-litrowego silnika V8.