Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 106 takich materiałów
    Ojciec i syn – Rajdowa rodzinka.
    Rajdowa rodzinka.
    18 lutego 2014, 16:43 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Bo Ferrari nie są tylko dla celebrytów! – Ferrari wersja rajdowa
    Ferrari wersja rajdowa
    29 stycznia 2014, 19:18 przez harley17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaru Impreza – Może nie jest to wersja rajdowa ale przyciąga oko.
    Może nie jest to wersja rajdowa ale przyciąga oko.
    15 stycznia 2014, 21:01 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czeska legenda – Rajdowa Škoda 130 RS, bo legendy to nie tylko Fiaty i Mustangi
    Rajdowa Škoda 130 RS, bo legendy to nie tylko Fiaty i Mustangi
    Marius Aasen (kierowca) i Marlene Engan (pilot) ulegli dachowaniu w Norweskim Rajdzie Sigdalsrally. Młody kierowca zbyt pochopnie zaatakował przedstawiony na załączonym nagraniu, fragment trasy i dosłownie na ułamek sekundy stracił kontrolę nad pojazdem jadącym z prędkością 150 km/h! Rajdowa Fiesta zjechała z drogi i ostatecznie wylądowała na dachu w pobliskiej rzece.
    14 stycznia 2014, 15:37 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zdziwieni? – Star wersja rajdowa. Made in Starachowice.
    Star wersja rajdowa. Made in Starachowice.
    26 grudnia 2013, 10:42 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    etransport.pl

    Kolejna rajdowa legenda w akcji –
    17 grudnia 2013, 19:44 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rajdowa Fiesta –
    30 listopada 2013, 15:30 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Volkswagen Golf A59 - Rajdowa wersja Golfa III – latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
Dane techniczne:
pojemność silnika: 1999cm³
liczba zaworów: 16
Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
Prędkość maksymalna: >250km/h
Przyspieszenie 0-100: 4,2s
Masa własna: 1373kg
    Latach 1992-1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. Do dziś dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów. A59 cechowały znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano duży spoiler na dachu oraz zmieniono zderzaki. Wizualnie A59 znacznie odbiegał od seryjnej wersji. Zastosowano 6-biegową skrzynię i napęd na cztery koła.
    Silnik A59 jest najbardziej wysiloną jednostką jaka została zamontowana w trzeciej generacji Golfa. Z 1999 cm³ 16V uzyskano 275KM przy 6000obr. Moment obrotowy to 367Nm przy 3500obr. Wyposażony był w turbosprężarkę oraz wielopunktowy wtrysk paliwa. Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW[potrzebne źródło].
    Dane techniczne:
    pojemność silnika: 1999cm³
    liczba zaworów: 16
    Moc maksymalna: 275KM/202KW przy 6000obr.
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Moment obrotowy: 367Nm przy 3500obr
    Prędkość maksymalna: >250km/h
    Przyspieszenie 0-100: 4,2s
    Masa własna: 1373kg
    31 października 2013, 20:44 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fajnie daje, choć na zakrętach bywa trudno.
    14 października 2013, 21:15 przez ~pastasatynowa | Do ulubionych | Skomentuj (1)